Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

BoredForLife → Jorg

Είναι γενικά κορυφαία η σειρά , εκτός από το 1 και το CoM που δεν μου έκαναν μεγάλη εντύπωση
Μάι 01 2011 20:28
Φωτογραφία

BoredForLife → Jorg

Ναι βασικά και εμένα με είχε πορώσει για πολύ καιρό όταν είχα αρχήσει το 2 :P και το τραγούδι που ακολουθούσε φυσικά , χιλιοκαμμένο
Μάι 01 2011 18:57
Φωτογραφία

BoredForLife → Jorg

Το μαρμελάδα? Ξερω γω απλά είπα να μην σε πω Jorg , γιώργο , γιωργάκι κτλπ κτλπ και να σε πω μαρμελάδα απο το αvatar και την sig :P Πάντως το Κingdom hearts quote den bγαίνει απο την sig ε?
Μάι 01 2011 18:35
Φωτογραφία

Kai → Jorg

LooooooooL! :hahaha: Best title eva.
Μάι 01 2011 06:36
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Πάει για τίτλο αυτό. :hahaha:
Απρ 30 2011 23:36
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Jorg The Jam, αλλιώς και J.J. . Pretty cool, I have to say. :hahaha:
Απρ 30 2011 19:12
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Ναι, αφού στο σχολείο με φωνάζουν Γιώργος η μαρμελάδα. :hahaha: Προφανώς πείνασες. :P
Απρ 30 2011 14:13
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Εσύ η από κάτω, ναι ρε, έχει συνεθεί με τον Ψωμί, τι ζόρι τραβάς δηλαδή; :wet2: :hahaha: Τώρα το πώς το k έγινε d ενώ δεν είναι κοντά, είναι άλλο θέμα. But of course! Δεν χρειάζεται καν, το λέμε για να το μάθουν κι άλλοι. :kakaka:
Απρ 30 2011 11:33
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Bread? :hahaha: Το ξέρω ότι είμαι τόσο awesome όσο ο Break, δεν χρειάζεται να μου το υπενθυμίζεται. XD
Απρ 30 2011 11:15
Φωτογραφία

Jorg → Kamen Tantei Zura

Α, τον Break εννοούσε... Έψαχνα και εγώ στο internet να βρω ποιος είναι αυτός ο Bread. :hahaha:
Απρ 30 2011 11:13
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

[QUOTE]Έχεις συνδεθεί με τον Bread, δεν παίζω. [/QUOTE] Jorg, έχεις συνδεθεί με τον Bread, όχι με τον Break. :hero: Αυτά είναι.
Απρ 30 2011 11:08
Φωτογραφία

Kai → Jorg

:sigh2: Lol, αλλά όντως ισχύει. Μπαίνω χθες σ' ένα thread και πώς ανεβάζω βλέπω την υπογραφή μου. "Α, έγραψε και ο Jorg!" "Πού είναι ο Jorg;" *Πάνω-κάτω* "Α, η δικιά μου είναι." FAAAAAAAAIL! Έχεις συνδεθεί με τον Bread, δεν παίζω.
Απρ 30 2011 10:16
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Βρήκα εικόνα που ήθελα να βάλω, γι' αυτό :ρ
Απρ 28 2011 14:03
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Καλά ρε συ, δίνεις free round και αμέσως απαντάς; Δεν παλεύεσαι! :hahaha:
Απρ 28 2011 13:49
Φωτογραφία

Jorg → Kai

XD, Καλά μωρε δεν πειράζει. Ευχαριστώ πολύ! ^^ Also χρόνια πολλά για το Πάσχα.
Απρ 28 2011 12:13