Jump to content


Community Status Updates


Photo

BoredForLife → Jorg

Ναι βασικά και εμένα με είχε πορώσει για πολύ καιρό όταν είχα αρχήσει το 2 :P και το τραγούδι που ακολουθούσε φυσικά , χιλιοκαμμένο
May 01 2011 18:57