Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Jorg → Kamen Tantei Zura
A ok λάθος. Κατάλαβα τι εννοείς. Βασικά και πάλι διαλέξτε. XD
Μάι 09 2011 21:39
Kamen Tantei Zura → Jorg
Ας βάλουμε στην υπογραφή μας αυτό που λες :) και στο we are sketdance να έχει λινκς για τα profile μας πχ στο we της Kai.
Μάι 09 2011 21:36
Kamen Tantei Zura → Jorg
Έεεεεετσι :D
Επίσης τώρα ταιριάζουν και οι υπογραφές μας, τις έκανε στο ίδιο στυλ η sis.
Έλα να σε βλέπω και εδώ
[url]http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=183[/url]
Μάι 09 2011 20:55
Jorg → Kamen Tantei Zura
:hahaha: Δεν παλεύεσαι! Stalkers του κόσμου εννοθείτε! XD
Μάι 09 2011 20:50
Kamen Tantei Zura → Jorg
Jam, μπες εδώ :P
[url]http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=182[/url]
Join Us!
Μάι 09 2011 20:08
Kai → Jorg
Έχεις δίκιο, αφού είμαστε και bread - connected, αυτό πώς το ξέχασα :hahaha:
Μάι 09 2011 13:42
Kai → Jorg
Έτοιμα και τα sets. 2 εναλλακτικά μόνο γιατί τα fanarts του δεν προσφέρονται ιδιαίτερα γι' αυτόν τον σκοπό >.< για εμένα τουλάχιστον
[spoiler=01]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Ava-7.jpg[/IMG]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Switch01.jpg[/IMG]
[/spoiler]
[spoiler=02]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/ava-8.jpg[/IMG]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Switch02.png[/IMG]
[/spoiler]
Edit: XD Η 2η δεν φαίνεται καλά επειδή είναι μαύρο το Background.
Μάι 09 2011 09:23
Kai → Jorg
:hahaha: Why not? It's pretty fun, come and join. Αν και μάλλον θα χρειαστούμε άλλο thread, μια χαρά συζήτηση θα μπορούσαμε να κάνουμε. Μα τώρα, δεν μπορώ να βλέπω κάτι τέτοια. Όσο και να σ' αρέσει ένα manga, να λέμε και του στραβού το δίκιο.
[I][SIZE=2]I mean... Κακό Bleach, δε θα γίνεις ποτέ Naruto, να μάθεις. [/SIZE][/I]
Μάι 09 2011 07:17
Jorg → Kai
[QUOTE=Kai;496179]:hahaha: Έλεγα να μην γράψω, αλλά παρόλο που η έκδοση του Jorg θα ήταν θαυμάσια, yeah, I seriously want to see that! Νταξ' οι mangaka ευλογούν τα γένια με την κάθε ευκαιρία, σαν να μας λένε
"Ναι. Θυμάστε τότε με το Death Note που μας αντιγράφανε, αφήνανε σημειωματάκια και το παίζαν Kira κλπ; Είχαμε προβλήματα τότε. Έχουμε εμπειρία. Yeah we can try using that in our manga too! How awesome is that?"
:hahaha: Καλά κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το Naruto είναι στο top5, αλλά δεν το κάνω θέμα. [I][SIZE=1]Ουπς, μόλις το έκανα.[/SIZE][/I][/QUOTE]
:hahaha: Απλά respect για το death note!
Όσο για το Naruto ήθελα να το σχολιάσω και εγώ, αλλά λέω εκτός του ότι θα βγω off-topic, θα γίνω αιτία για να βγουν και οι υπόλοιποι ακόμα παραπάνω off-topic (shounen fanboism FTW λέμε!)
Μάι 08 2011 21:55


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
