Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Jorg → Kamui

Όντως είναι ωραίο. Γενικά σε emulators δεν είναι και ότι καλύτερο. Χάνεται όλη η μαγεία της κονσόλας. Δεν ξέρω που το έχεις φτάσει, αλλά πιο μετά δυσκολεύει αρκετά. Βέβαια τους έχω κάνει αρκετό leveling up (άθελα μου βέβαια, ψάχνωντας που να πάω πάλευα όλους τους εχθρούς). Οπότε δεν δυσκολεύομαι και τόσο.
Μάι 08 2011 12:59
Φωτογραφία

Kamui → Jorg

Same here και παλι. Ειναι ωραιο να τα παιρνεις με τη σειρα. Εφοσον δεν αντεξα το 2 στο NES emulator, θα το ξεσκισω στο psp. Παντως, δεν πιστευεις πως ειναι καπως υπερβολικα ευκολο το πρωτο?
Μάι 08 2011 12:52
Φωτογραφία

Jorg → Kamui

[QUOTE=Kamui;496010]Same here.[/QUOTE] Έτσι! Που το έχεις φτάσει; Σειρά έχουν το FF II και FFIV, στο PSP όλα. :P
Μάι 08 2011 12:51
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Επιβάλλεται. :P
Μάι 08 2011 12:37
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Σωστός. :P Ναι το βλέπω το thread γεμάτο με BUCK-TICK songs. Απέκτησε επιτέλους μια αξία. :P
Μάι 08 2011 12:23
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Δεκτόν. Αλλά πάντα υπάρχουν και οι ανάποδοι. Εκεί τότε αναλαμβάνω εγώ. :P Άσε με τα διαβάσματα που έρχονται, έχω ξεσηκώσει όλη τη δισκογραφία τους. Πήγαινε στο j-song thread και θα αρχίζει να βλέπεις songs-from-the-past blast να ξεδιπλώνεται. :P
Μάι 08 2011 11:42
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Οι BUCK-TICK my dear δεν χρειάζονται πλύσεις εγκεφάλων για να κυριαρχίσουν. :hahaha: Μια ματιά του Sakurai χρειάζεται. :P
Μάι 08 2011 11:38
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

But of course my dear :P Αναμενόμενη αντίδραση :P BUCK-TICK WILL DOMINATE US ALL. Εγώ απλά βοηθάω στο σχέδιο. Ξέρεις πλήσεις εγκεφάλων και τέτοια :P
Μάι 08 2011 11:31
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Awesome BUCK-TICK set is awesome!
Μάι 07 2011 16:34
Φωτογραφία

Jorg → Kai

:hahaha: Ευχαριστώ πολύ and take your time! :)
Μάι 07 2011 09:12
Φωτογραφία

Kai → Jorg

:hahaha: Στη μαρμελάδα θα χαλάσω χατίρι; Εσύ δε χρειάζεται να ρωτήσεις. Of course. Ελπίζω να το έχω έτοιμο μέσα στο Σαβ\κο.
Μάι 06 2011 22:06
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

[QUOTE]Φτου σου σπεσιαλίστα. Και νόμιζα πως μόνο εμένα αγαπούσες. Θα πάω να τα φτιάξω με τον αδερφό μου τώρα, για να μάθεις.[/QUOTE] χαχαχα θα με πεθάνεις:hihi2:
Μάι 06 2011 17:46
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Δες το ποστ μου να γελάσεις.
Μάι 06 2011 17:29
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Βρε Kai, μιας και βλέπω ότι κάνεις set requests, μήπως μπορείς να μου κάνεις κανένα με τον Switch γιατί δεν είμαι ικανοποιημένος με αυτά που βρίσκω?
Μάι 06 2011 17:25
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Ναι ρε συ βλέπω έχουν ξεσαλώσει όλοι xD.
Μάι 06 2011 17:16