Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Εντωμεταξύ, πάντα ήθελα να σε ρωτήσω. Από που βγαίνει το username σου; XD [size=1]Δεν έχω δει και ποστ σου στο ομώνυμο thread[/size] :P
Μάι 11 2011 23:51
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Σωστό και αυτό xD
Μάι 11 2011 21:52
Φωτογραφία

Jorg → specialistas4

Θα περιμένουμε μέχρι να τελειώσει το arc και θα το πιάσουμε τότε. XD
Μάι 11 2011 21:43
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

Ίσως να είναι καλύτερα έτσι,δεν την πάλευα να το τελειώσω,πιέστηκα λίγο...αλλά αν βάλει κανένα arc σαν του yoshiwara.να δω τι κάνουμε xD
Μάι 11 2011 21:38
Φωτογραφία

Jorg → specialistas4

Εγώ έχω συνηθίσει στην ιδέα. :P Αυτά είναι! Να δούμε πως θα περιμένεις μια βδομάδα για κάθε νέο επεισόδιο. :P
Μάι 11 2011 21:27
Φωτογραφία

specialistas4 → Jorg

[QUOTE]Θα το έχεις από του χρόνου. ^^[/QUOTE] Και εσύ το ίδιο:PΕίδα το comeback του gintama,δεν έχω ξαναγελάσει τόσο.
Μάι 11 2011 21:11
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Άμε συναντήσεις καμιά δυσκολία, πες να μπω windows. Δεν είναι και μεγάλος κόπος.
Μάι 11 2011 21:10
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Domo, domo. :)
Μάι 11 2011 20:57
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Γιατί παίζεις με τον πόνο μου; Είσαι κακός. :P Λοιπόν επειδή είμαι σε mac και βαριέμαι να πάω σε PC θα σου πω απλώς τι θα κάνεις. Ψάξε στο google pokemon black rom download (όποια version θέλεις) και θα σου εμφανιστούν αρκετά site. Κατέβασε το από ένα από αυτά. Για emulator, υπάρχουν δύο (τα πιο γνωστά, that is): no$gba και desmume. Το no$gba έχει ένα πρόβλημα και χρειάζεται να κάνεις ένα κολπάκι για να κάνεις την pokemon να παίξει, το οποίο δεν έχω βρει. Το desmume, το οποίο χρησιμοποίησα, με ένα ψάξιμο στο google μπορείς να το κατεβάσεις (ψάξε για το 0.97). Επειδή θα το βλέπεις να αργεί υπερβολικά, πήγαινε config - frame skip και βάλε το κάπου στο 4. Αν βλέπεις και έχει ακόμα προβλήματα πήγαινε [url=http://www.youtube.com/watch?v=zlEy3J_mhqA]αυτό το link[/url] για τα settings. Not much of a help, αλλά ελπίζω να κατάλαβες. ^^
Μάι 11 2011 16:50
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Να σε πω νονέ του παιδιού μου(:P)πώς και απο πού κατέβασες την Pokemon Black για το PC? Μπορείς να με φωτίσεις με τα φώτα σου επ'αυτού; ^_^
Μάι 11 2011 13:58
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

Μπααα~ Μια χαρά. Θα βάλουμε το group στο Dance. OK!
Μάι 09 2011 21:48
Φωτογραφία

Jorg → Kamen Tantei Zura

Ε ας βάλλουμε στο Dance το Group Και στα άλλα να μπούμε εμείς ή παραείναι φορτωμένο;
Μάι 09 2011 21:46
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

Σου έστειλα μήνυμα βέβαια με λάθος τα profiles τώρα :P Η σις λέει να βάλουμε το group σε όλο το We are Sket Dance. ΧΑΧΑΧΑ ΛΟΛ~
Μάι 09 2011 21:44
Φωτογραφία

Jorg → Kamen Tantei Zura

Όχι ρε ας βάλλουμε τη Kai που είναι και ο αρχηγός. :P Διάλεξε σε We και are. XD [spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ri3t9DjPEv8[/youtube] XD[/spoiler]
Μάι 09 2011 21:43
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Jorg

Θα σε βάλω στο sket dance :P
Μάι 09 2011 21:41