Community Status Updates
Jorg → animestarling
Ελπίζω να τα καταφέρεις. :)
Ναι έχω ακούσει ότι το φυσικό εδώ είναι πολύ δύσκολο, αλλά άμα το περάσεις ξέρεις φυσική.
Jun 19 2011 22:54
animestarling → Jorg
Ευχαριστω πολυ...:) Εγω λεω για Παιδαγωγικα στην Αθηνα... Αλλα δεν ξερω αμα το πιανω.. Μαλλον οχι...:(.. Το Φυσικο εδω ειναι παρα πολυ καλο... Απο τα καλυτερα πανεπιστημια στην Κρητη, εχω ακουσει...
Jun 19 2011 22:48
Jorg → animestarling
Ξέρω κάποια παιδιά από το 2ο αλλά είναι της ηλικίας μου. XD
Καλή επιτυχία για αύριο! Για φυσικό εδώ σκέφτομαι, αλλά δεν είναι σίγουρο.
Εσύ;
Jun 19 2011 22:34
animestarling → Jorg
Εγω παω στο 2ο....Ναι... Εδωσα.. Βασικα δεν ξερω...!! Θα δουμε σιγουρα αυριο.. Εσυ πρεπει να δινεις του χρονου... Που θες να περασεις;;....
Jun 19 2011 22:29
Jorg → animestarling
Χαχα τίποτα. :) Στο 8ο πάω.
Εσύ έδωσες πανελλήνιες φέτος; Αν ναι πως τα πήγες;
Jun 19 2011 22:19
animestarling → Jorg
οκ... thanx... Ειδες, ενας Ηρακλειωτης στο forum ειναι παντα χρησιμος...!! Σε ποιο λυκειο πας..;;
Jun 19 2011 22:18
Jorg → animestarling
Ναι έχει αρκετά manga. Μη φανταστείς βέβαια, αλλά δεν έχουμε και άλλη επιλογή. XD Αλλά, εντάξει, έχει ποικιλία.
Τα πολλά manga τα έχει στο υπόγειο. Ακριβώς απέναντι από το ταμείο έχει σκάλες για να κατεβείς. Αν δεν τις βρεις (που δε νομίζω) ρώτα να σου πουν.
Jun 19 2011 22:14
animestarling → Jorg
Το papercut το ξερω... Αααα δεν ειχα φανταστει οτι ειχε manga.... Αλλα εχει γκαμα...;
Jun 19 2011 22:11
Jorg → animestarling
Υπάρχει στη Χάνδακος ένα μαγαζί που λέγεται Papercut. Είναι και internet cafe οπότε μπορεί να μην σου φανεί για mangaδικο. Είναι απέναντι από την Ουτοπία, λίγο πριν βγεις στην παραλιακή.
Jun 19 2011 22:09
animestarling → Jorg
Ναι... Εννοειται...!! Μεχρι στιγμης ξερω αλλο ενα μελος... Δεν μου λες... Μιας που ξερεις το Ηρακλειο, που θα βρω ενα μαγαζι να πουλαει manga...;;;:canthelp:
Jun 19 2011 21:51
animestarling → Jorg
Και εσυ απο Ηρακλειο... Τελεια!!!xD... Ετσι να γινουμε πολλοι...:D
Jun 19 2011 21:24
Kai → Jorg
:hahaha: Μα έχεις δει τόσα που δε χρειάζεται να πας να μάθεις, να αυτό θα μου φαινόταν πιο πιστευτό από άλλα, έφτασες στο άκρο, αλλά δεν κατάφερες να τα ξεπεράσεις.
Jun 18 2011 22:24
Jorg → Kai
:hahaha: Ψήνομαι!
Θα γράψω "Όταν αντι για ελληνικά μιλάς συνέχεια ιαπωνικά", άσχετα ότι δεν μιλάω και θα φαινόταν γελοίο αν το έκανα. XD
Jun 18 2011 22:22
Kai → Jorg
:hahaha: Έλα τώρα, δε φαίνεται ότι '[B]βλέπεις πολλά anime ή διαβάζεις πολύ manga όταν' [/B]άμα βγες στον δρόμο και φωνάξεις Bankai; Από πού κι ως πού χάθηκε το νοήμα του thread.
Γράψει κι εσύ 'Οταν σε κάθε ποστ στο thread του Reborn ρωτάς "πού είναι ο Byakuran" [I](με μια τρομερή εξήγηση σαν κάποιες εκεί μέσα)[/I] [B](επειδή είσαι up-to-date και θέλεις πολύ να τον δεις).[/B]
Και μόνο από αυτό δε φαινεται ότι διαβάσεις πολλά manga ή βλέπεις πολλά anime;
Jun 18 2011 22:18


This status update has reached the maximum number of replies allowed
