Και καθώς μου αρέσει να φτιάχνω βιντεάκια κλπ κλπ, σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο αν κάναμε κάτι αντίστοιχο στο δικό μας con!
Οπότε θα ήθελα τη γνώμη σας. Πώς σας φαίνεται σαν ιδέα; Οι cosplayers του forum, θα συμμετείχατε σε κάτι τέτοιο αν το κανονίζαμε; Όσοι ξέρετε κάτι λίγο από μοντάζ ή σκηνοθεσία ή και τίποτα σχετικό και απλά θέλετε να βοηθήσετε, θα ενδιαφερόσασταν να συνεργαστείτε; Ξέρω ότι ίσως για τα δεδομένα του φτωχικού μας comicdom να είναι πολύ extravagant, αλλά νομίζω θα έχει πλάκα και θα είναι ένας τρόπος να πούμε "εε!!! Και στην Ελλάδα ξέρουμε από cosplay!"
Ευχαριστώ προκαταβολικώς για το χρόνο σας!




