Απλά δε νομίζετε πως βιάζεστε λίγο; Ανεξαρτήτως επιπέδου, πάρ΄τε το χρόνο σας- έχετε μπόλικο και αν αναλογιστείς την ηλικία σου( /σας; ), προφανώς μπορείτε να βελτιωθείτε πολύ ακόμα.
Γιατί να μην κάνετε το ντεμπούτο σας όσο πιο δυναμικό γίνεται;
Posted 25 March 2011 - 23:43
Posted 26 March 2011 - 01:29
Χαίρομαι για το range σου. Και από δυο κομμάτια που άκουσα και χωρίς να κατέχω το είδος, είστε γλυκούληδες.
Απλά δε νομίζετε πως βιάζεστε λίγο; Ανεξαρτήτως επιπέδου, πάρ΄τε το χρόνο σας- έχετε μπόλικο και αν αναλογιστείς την ηλικία σου( /σας; ), προφανώς μπορείτε να βελτιωθείτε πολύ ακόμα.
Γιατί να μην κάνετε το ντεμπούτο σας όσο πιο δυναμικό γίνεται;Spoiler:
Edited by MikamiTeru, 26 March 2011 - 01:40.
Posted 30 March 2011 - 18:41
Posted 31 March 2011 - 13:33
Posted 31 March 2011 - 14:13
Posted 01 April 2011 - 15:09
Posted 01 April 2011 - 22:19
Εντάξει νομίζω πως είσαι τουλάχιστον υπερβολικός όταν τον χαρακτηρίζεις ποζέρι και εμπορικό. Έγινε γνωστός για την ποιότητα στα κομμάτια του και όχι για τον εμπορικό τους χαρακτήρα. Όσο για τις Ροφίτσες σου απαντάει ο ίδιος ο Ρ.ΦΚαλός χρυσός ο Ραψωδός Φιλόλογος αλλά εντελώς ποζέρι...και πλέον εμπορικός...γλυκάθηκε από τις Ροφίτσες
Posted 01 April 2011 - 22:33
Εντάξει νομίζω πως είσαι τουλάχιστον υπερβολικός όταν τον χαρακτηρίζεις ποζέρι και εμπορικό. Έγινε γνωστός για την ποιότητα στα κομμάτια του και όχι για τον εμπορικό τους χαρακτήρα. Όσο για τις Ροφίτσες σου απαντάει ο ίδιος ο Ρ.Φ
Το κοινό σου απαρτίζεται και από άτομα μικρής ηλικίας ή άτομα που δε γνωρίζουν πολλά γύρω από το είδος με αποτέλεσμα κάποιοι να υποστηρίζουν πως έχεις γίνει "μόδα". Σε έχει απογοητεύσει το γεγονός;
Δεν με ενοχλεί το ότι σκάνε πιτσιρικάδες στα live, ίσα - ίσα νιώθω μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι σε ένα κοινό το οποίο είναι ακόμα συνειδησιακά «εύπλαστο». Ο εικοσιπεντάχρονος π.χ. που θα έρθει στο live, θα έρθει για να διασκεδάσει και να περάσει ένα όμορφο βράδυ. Ένας πιτσιρίκος μπορεί να φύγει από ένα live και να αλλάξει η κοσμοθεωρία του. Κι εδώ πρέπει να τονίσω πως πρέπει να προσέχουμε διπλάσια το τι λέμε όταν μας ακούνε και μικρά παιδιά, όχι να αυτολογοκρινόμαστε αλλά να έχουμε και συναίσθηση της ευθύνης που φέρουμε, ειδικά όταν τα παιδιά αυτά κρέμονται από τα χείλη μας. Όσο για τις κακεντρέχειες ότι έγινα μόδα, ξέρεις τι; Άσχημα θα ένιωθα αν έκανα μουσική εύπεπτη για μικρόνοους. Κάνω μουσική για ενήλικες και δεν με ενοχλεί αν ακουστεί και από μικρότερους ή τέλος πάντων ευρύτερο κοινό, το δυσάρεστο θα ήταν αν προσπαθούσα εσκεμμένα να με ακούσουν όλοι κάνοντας μουσική που πάει με το ρεύμα. Προτιμώ έναν συνειδητοποιημένο δεκαεξάχρονο (όσο μπορεί να είναι) που φιλτράρει, επιλέγει τι ακούει και ψάχνεται μουσικά, παρά τον τριαντάρη που θα του τα φάει η γκόμενα στα μπουζούκια, απλά κι ωραία. Και στην τελική γυρνώντας τον χρόνο πίσω κι εγώ 15 χρονών είχα δει ζωντανά τους t.x.c. , τους active member, τους ff.c και άλλα τόσα groups, η μουσική δεν είναι καζίνο να σου ζητάνε ταυτότητα .Άλλοι έχουν πρόβλημα λένε που σκάνε κοπέλες. Από πότε το hip hop είναι τόσο ρατσιστικό που θα επιλέξει τους ακροατές του με κριτήριο το φύλο και την ηλικία; Αυτοί που μιλάνε για μόδες και πιτσιρικάδες τους γέννησε δεκαοχτώ η μάνα τους; Δεν το αγαπάνε το hip hop ρε φίλε όσοι λένε τέτοια λόγια, δεν θέλουν να το δουν να μεγαλώνει. Είναι εγωιστές και θέλουν να το κρατήσουν για την πάρτη τους, θα προτιμούσαν να δουν τους πιτσιρικάδες αποβλακωμένους να πετάνε γαρύφαλλα στις πίστες για να νιώσουν λίγο ακόμα ξεχωριστοί
Απόσπασμα από συνέντευξη του στο BouriBlog. Για όποιον θέλει να την διαβάσει ολόκληρη http://www.bouriblog.com/bouriblog/interviews/1359-interview-rapsodou-filologou.html
Posted 01 April 2011 - 22:36
συμφωνω απολυτα μ'ολα οσα λεει αλλα ειναι η υπερβολη της υπερβολης οτι ενας πιτσρικας 15χρονος(της ηλικιας μου δηλαδη)θα παει σ'ενα live και θ'αλλαξουν ολα του τα πιστευω....δε λεω οτι δεν επηρεαζομαστε παρα πολυ ευκολα αλλα οk πρεπει να'ναι πολυ τουβλο καποιος για να πιστευει καθε τι που ακουει....κατα τ'αλλα μια χαρα τα'πε!!!Εντάξει νομίζω πως είσαι τουλάχιστον υπερβολικός όταν τον χαρακτηρίζεις ποζέρι και εμπορικό. Έγινε γνωστός για την ποιότητα στα κομμάτια του και όχι για τον εμπορικό τους χαρακτήρα. Όσο για τις Ροφίτσες σου απαντάει ο ίδιος ο Ρ.Φ
Το κοινό σου απαρτίζεται και από άτομα μικρής ηλικίας ή άτομα που δε γνωρίζουν πολλά γύρω από το είδος με αποτέλεσμα κάποιοι να υποστηρίζουν πως έχεις γίνει "μόδα". Σε έχει απογοητεύσει το γεγονός;
Δεν με ενοχλεί το ότι σκάνε πιτσιρικάδες στα live, ίσα - ίσα νιώθω μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι σε ένα κοινό το οποίο είναι ακόμα συνειδησιακά «εύπλαστο». Ο εικοσιπεντάχρονος π.χ. που θα έρθει στο live, θα έρθει για να διασκεδάσει και να περάσει ένα όμορφο βράδυ. Ένας πιτσιρίκος μπορεί να φύγει από ένα live και να αλλάξει η κοσμοθεωρία του. Κι εδώ πρέπει να τονίσω πως πρέπει να προσέχουμε διπλάσια το τι λέμε όταν μας ακούνε και μικρά παιδιά, όχι να αυτολογοκρινόμαστε αλλά να έχουμε και συναίσθηση της ευθύνης που φέρουμε, ειδικά όταν τα παιδιά αυτά κρέμονται από τα χείλη μας. Όσο για τις κακεντρέχειες ότι έγινα μόδα, ξέρεις τι; Άσχημα θα ένιωθα αν έκανα μουσική εύπεπτη για μικρόνοους. Κάνω μουσική για ενήλικες και δεν με ενοχλεί αν ακουστεί και από μικρότερους ή τέλος πάντων ευρύτερο κοινό, το δυσάρεστο θα ήταν αν προσπαθούσα εσκεμμένα να με ακούσουν όλοι κάνοντας μουσική που πάει με το ρεύμα. Προτιμώ έναν συνειδητοποιημένο δεκαεξάχρονο (όσο μπορεί να είναι) που φιλτράρει, επιλέγει τι ακούει και ψάχνεται μουσικά, παρά τον τριαντάρη που θα του τα φάει η γκόμενα στα μπουζούκια, απλά κι ωραία. Και στην τελική γυρνώντας τον χρόνο πίσω κι εγώ 15 χρονών είχα δει ζωντανά τους t.x.c. , τους active member, τους ff.c και άλλα τόσα groups, η μουσική δεν είναι καζίνο να σου ζητάνε ταυτότητα .Άλλοι έχουν πρόβλημα λένε που σκάνε κοπέλες. Από πότε το hip hop είναι τόσο ρατσιστικό που θα επιλέξει τους ακροατές του με κριτήριο το φύλο και την ηλικία; Αυτοί που μιλάνε για μόδες και πιτσιρικάδες τους γέννησε δεκαοχτώ η μάνα τους; Δεν το αγαπάνε το hip hop ρε φίλε όσοι λένε τέτοια λόγια, δεν θέλουν να το δουν να μεγαλώνει. Είναι εγωιστές και θέλουν να το κρατήσουν για την πάρτη τους, θα προτιμούσαν να δουν τους πιτσιρικάδες αποβλακωμένους να πετάνε γαρύφαλλα στις πίστες για να νιώσουν λίγο ακόμα ξεχωριστοί
Απόσπασμα από συνέντευξη του στο BouriBlog. Για όποιον θέλει να την διαβάσει ολόκληρη http://www.bouriblog.com/bouriblog/interviews/1359-interview-rapsodou-filologou.html
Posted 01 April 2011 - 23:33
Ας την να γράφει ότι θέλει. Πάντα υπάρχουν τύποι που γουστάρουν να κάνουν μόστρα. Δεν φταίει ο Ρ.Φ αν επιλέγουν αυτόν το καιρό τα δικά του τραγούδια.Κοίτα ακούω Ραψωδό...και καταλαβαίνω και τους στίχους μου σκάει όμως η κάθε άκυρη και γράφει : Raps0000d00ulis <3 για μόστρα και μια χαρά του κάθεται του ραψωδού χέζεται στο φράγκο και το παίζει ψαγμένος...Καινούργιο cd 30 ευρώ φουλ εκδοση....το cd του στα μετρόπολης σκάει σε πάρτυ κλπ. δηλαδή ντάξει...Και στην τελική υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι απο τον Raps0000d00uli τους...πχ. Ψυχόδραμα, Σκιές, Άλφα Γάμα που δεν είναι για το φαίνεσθε...Και στο λέω εγώ που ακούω Ladose, Ραψωδό Φιλόλογο πωρωμένα αλλά ντάξει δεν τρώω και κουτόχορτο....
Posted 01 April 2011 - 23:45
Posted 02 April 2011 - 00:52
Posted 02 April 2011 - 02:06
Posted 02 April 2011 - 08:28
οι Άλφα Γάμα όμως έχουν διαλυθεί από το 2002 και μετά, οπότε δε θα έπρεπε να τους αναφέρεις. ήταν απ'τα αγαπημένα μου συγκροτήματα μαζί με FFC, Active Member και Βαβυλώνα, αναμφισβήτητα ήταν αξιόλογοι... αλλά από εκεί και πέρα δε μετράνε γιατί δεν θα υπάρξει καινούργιο υλικό ποτέ παλί. οι Ψυχοδράμα απ'όσο ξέρω δεν έχουν βγάλει άλμπουμ ακόμα, ενώ Σκιές δεν ακούω.
δε καταλαβαίνω τι φταίει ο καλλιτέχνης, άν το είδος έχει γίνει μόδα εδώ (στην Ελλάδα), και το ακούνε πλέον και κορίτσια. απ'τη στιγμή που δε το γύρισε στο εμπορικό όπως οι Goin' Through να μπασταρδέψει το hip hop με το RNB, κι εφόσον συνεχίζει να έχει πολιτικό και γενικά ποιοτικό στίχο, αυτός τη δουλειά του τη κάνει σωστά, και τη κάνει μάλιστα καλά (γιατί το έχει το σύνολο αλλιώς δε θα τον συγκρίναν με τον Ρυθμοδαμαστή), και τα υπόλοιπα δεν είναι δικό του θέμα.
μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι τόσο ποιοτικοί σαν αύτον, γιατί προσωπικά βρίσκω την ελληνική σκηνή τόσο ξεπεσμένη, για παιδάκια μόνο. ο 25αρής με τι ακριβώς μπορεί να συγκινηθεί, ακούγωντας τον κάθε ερασιτέχνη που την είδε mc ? ο καθένας το κάνει πλέον, χωρίς κάν να έχει δικά του beats, χωρίς κάν να μπορεί να πατήσει στο μέτρο, και να ξεχωρίζει η φωνή του. ε ο Ραψωδός πιστεύω κατάφερε και ξεχώρισε, οπότε του αξίζει. άστα κοριτσάκια να φανατίζονται και να μαλακίζονται, εσύ δεν ακούς μουσική για αυτά και για κανέναν, το κάνεις μόνο για τη πάρτυ σου.
Posted 02 April 2011 - 09:19
Δεν νομίζω πως είναι μόδα που θα περάσει. Δεν έσκασε μύτη φέτος από το πουθενά. Έχει βγάλει είδη άλλους δυο προσωπικούς δίσκους συν τις δουλείες με LADOSE και Διαρρήκτες και αμφιβάλω αν π.χ. σε δυο χρόνια από τώρα δεν θα μιλάμε ακόμα για αυτόν και τις δουλείες του.Oι Άλφα Γάμα υπάρχει περίπτωση να ξαναενωθούν το έχει πει ο Ταραξίας...Οι Ψυχοδράμα έχουν βγάλει ''cd'' για download όπως και όλα τα μέλη τους...και περιλαμβάνει συγκεντρωτικά όλα τα τραγούδια τους....Και γενικώς είναι και άλλα συγκροτήματα ανώτερα εξαρτάται βέβαια τι θες..θες να στοχαστείς, να πωρωθείς με flows-skills, να σε ξεσηκώσει, να ταπώσεις...η Ελλάδα τα έχει όλα αυτά στο ραπ της και είναι ανώτερο στον κάθε τόμεα που ανέφερα από τον Ραψωδό. Ο Ρ.Φ. είναι σεβαστός ράπερ...Όμως έτσι ξαφνικά βγάζει το 30άρι το cd στα Metropolis το και καλά ψαγμένο για να τον ακούσουν οι wannabes και να πουν ότι ακούνε...Είναι ιεροσυλία να τον συγκρίνουν με τον Ρυθμοδαμαστή ο οποίος το έφερε στην Ελλάδα...και έγραφε απίθανα τραγούδια. Ο Ρ.Φ. είναι μόδα και θα περάσει θα το δείτε..γιατί έχει ένα κοινό που δεν είναι σταθερό όπως πχ. των ΖΝ, του Εισβολέα, των Ψυχοδράμα, Terror X Crew...σαν άνθρωπος είναι εντάξει...μουσικά όμως έχει ξεπέσει. Πασχίζει να το παίξει ψαγμένος και κουλτουριάρης και τα καταφέρνει. Φέτος έβγαλε ΤΑ λεφτά και τον προμοτάρουν διάφοροι παράγοντες της φάσης. Δεν λέω ότι underground>μη εμπορικότητα>ψαγμένοι οπαδοί. Λέω ότι το μόνο που αξίζει κάποιος να ακούσει από ΕΛΛΗΝΙΚΟ hiphop πλέον είναι οι undergound και μερικοί που μπήκαν στην δισκογραφία με το σπαθί τους. Ο Ρόφι το αξίζει αλλά μπήκε μπαμπέσικα...