Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Dota 2


  • Please log in to reply
589 replies to this topic

#586 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Αύγουστος 2015 - 12:16

'Εχω σταματήσει να παίζω εδώ και περίπου 3 χρόνια αλλά πάντα βλέπω τα TI και 1-2 άλλα major tournaments (είδα μόνο το ESL φέτος).Προχθές που γύρισα από τις διακοπές είδα όλα τα games του main event μαζεμένα.Well,δεν μπορώ να πω πως αυτό το TI με ενθουσίασε.

Η αίσθηση που μου άφησε ήταν ότι αυτό το patch ήταν προορισμένο για να είναι όσο πιο viewer-friendly γίνεται με high kills per minute και le epic comebacks,ακριβώς όμως επειδή ήταν forced άφησε λίγο ή και καθόλου χώρο για ποικιλία στρατηγικών.Θυμάμαι προηγούμενα TI που είχαμε different strats σχεδόν σε κάθε series και δεν αναφερόμαι μόνο σε μεμονωμένα picks αλλά σε overall in game strategies.Deathball,rat(μιλάω για dedicated και όχι περιστασιακό splitpush),1 min roshans,double jungle,4 protect 1 etc.Σε αυτό το TI η συντριπτική πλειοψηφία των παιχνιδιών ήταν all about early/mid teamfighting comps.'Oσο προχωρούσαν τα παιχνίδια περίμενα όλο και περισσότερο για το κλασικό meta shift αλλά μάταια.

'Οχι ότι η ποικιλία των picks ως μεμονωμένα ήταν τίποτα σπουδαίο δηλαδή,σίγουρα πάντα υπάρχουν fotm αλλά τώρα πραγματικά σιχάθηκα να βλέπω QoP/SF/Gondar/Gyro/Tusk etc σε ΚΑΘΕ game.Πήγα μια βόλτα από reddit να δω τι παίζει και όλοι μιλάγανε για 82% pickrate,ασχέτως που αυτό το στατιστικό περιελάμβανε και group stages όπου πολλά games there είναι απλά testing ground,ή ότι περίπου 25 heroes επιλέχθηκαν μόνο 1-3 φορές με 0% winrate ξερω γω(μιλάμε για ένα σύνολο 200 games περίπου).Από την άλλη από τότε που θυμάμαι το /r/dota2 πάντα προσκυνούσε Valve με ενδιάμεσα ''mean'' memes,so no big surprise here.


Το CDEC Cinderella story ήταν καλή φάση και τα παιχνίδια όντως είχαν πολλά kills per game.Το πρόβλημά μου είναι όμως,όπως είπα και πιο πάνω,ότι θυσιάστηκε σε μεγάλο βαθμό το στρατηγικό στοιχείο για να γίνει κάτι τέτοιο.Είμαι από τους αυτούς που το TI4 τους άρεσε τρομερά,παρόλο που οι πιο πολλοί θυμούνται τους ''απογοητευτικούς'' τελικούς(προσωπικά βρήκα έξοχο πως οι Newbee προσαρμόστηκαν και countered το deathball από VG)

Δεν κατηγορώ τον Icefrog για τα παραπάνω γιατί προφανώς είχε μεγάλη πίεση να παρουσιάσει ένα viewer-friendly product,ειδικά μετά από το κράξιμο που έπεσε μετά το τέλος του TI4.Aπλά είπα να ξεφουρνίσω το rant μου να ξεσκάσω.Kαι ίσως να μου θολώνει και λίγο την κρίση η νοσταλγία.


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zane: 10 Αύγουστος 2015 - 12:19

Γεια σου και σένα Γιώργη Γουλάρα...Δημοσιευμένη  εικόνα

#587 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2015 - 03:18

Νομιζω έχεις άδικο στο θέμα στρατηγικες, το καλό με το τωρινο πατς που ομολογουμενος είναι το πιο fun to play των τελευτεων 2 χρόνων είναι οτι χωρούσαν όλες οι στρατηγικες και καμία δεν ήταν game breaking όπως το deathball ή το farm jungle all day --> splitpush  που κυριαρχουσαν στα προηγουμενα 2.

 

Η αίσθηση που άφησε σε μένα είναι οτι όλες οι ομάδες είχαν το δικό της χαρακτήρα η καθε μια, άλλες επιθετικα, άλλες αμυντηκα, αλλες με game control και προσπαθούσαν να εφαρμόσουν διάφορα στο πλαίσιο των ηρώων που είναι άνετη η καθε μία.

Ναι, υπήρχε επανάληψη pick όπως συμβαίνει πάντα, αλλά πάντα υπηρχαν αουτσαιντερ πικς που άλλες ομάδες δεν ήταν άνετες να παίζουν και αλλες είχαν παιχτες "αυθεντιες" σε αυτους και αυτα καθόρισαν και το αποτέλεσμα σε πολές περιπτώσεις (χαρακτηριστικο το ban techies γιατι δεν ήξεραν να το αντιμετοπίζουν καθόριζε το draft του τελικου, rubick vg μου ρχετε αλλο παραδειγμα που εκανε παπαδες). Οι προ για αλλη μια φορα εξάντλησαν το πατς εξου και ο κορεσμος των ιδιων ηρωων (αν μη τη αλλο ειναι πιο ενδιαφερον απο troll/sniper).

 

Εμένα πάντος μου δίνει μια αισθηση απο dota 1, full gangs και fights που όμως τα fights μετά το 30 κρίνουν και το game, το οποίο μαρεσει αρκετα, ντάξυ προφανώς το κάθε fight και gang δεν είναι πάμε yolo, έχει σκέψη απο πίσω. Απλά πολλοι ήρωες στην τωρινή τους κατάσταση δεν είναι viable σε τέτοιο game όπως tide, invo, oracle,lone κλπ λογικα με μικρο nerfakia και buffs η φάση κάθε χρόνο θα στρώνει όλο και περισσότερο

 

Το μόνο που με ενοχλεί είναι οτι το να μπεις high ground είναι εκνευριστικα δύσκολο ακόμη, και το παιχνιδι καταλήγει σε late game θες δεν θες. Τα "early/mid teamfighting comps" δίνουν προβάδισμα μεν αλλά το να σπάσεις racks και να φύγεις σώος είναι αρκετά δύσκολο στο mid game και μέχρι το late το προβάδισμα χάνετε σε πολές περιπτώσεις. Σε αυτό είμαι μαζί σου ότι τα le epic comebacks είναι λίγο forced και θέλει ακόμη δουλειά αυτο το κομμάτι.

 

edit: με το μπλα μπλα για τους ήρωες αυτό που προσπαθώ να πω και δεν τα καταφέρνω είναι ότι αν υπήρχαν περισότεροι παίχτες που είναι ικανοι σε μεγαλύτερο εύρος ηρώων θα υπήρχε και μεγαλύτερο pick rate, δεν φταίει απαραίτητα το patch γι αυτό. οι περισότεροι ξέρουν πολύ καλά τους ήρωες του meta που είσαι αναγκασμένος να μάθεις και 5-10 signature ήρωες του ρόλου τους που απο αυτούς ξέρουν τελεια 2-3. ο ppd πριν καμια ώρα έβγαλε το draft analysis του για τον τελικό και παραδέχτηκε ότι πήρε AA στο τελευτέο ματς γιατί τέριαζε αλλά δεν έπαιζε σχεδον ποτέ τον ήρωα και δεν θα τον έπερνε αν δεν επέμεναν και οι υπολοιποι


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από matassos: 12 Αύγουστος 2015 - 03:34


#588 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2015 - 11:08

E βασικά εγώ αντιλαμβάνομαι ως ορισμό μιας στρατηγικής σε dota το mindset και το comp το οποίο ορίζεται στο draft.Για παράδειγμα άμα πας deathball έχεις ως σκοπό να τελειώσεις το game στα 15-20 minutes με fast push αλλιώς έχασες,είναι ο λόγος που οι VG στον περσινό τελικό είπαν gg τόσο γρήγορα,ξέραν ποια ήταν τα win conditions του comp και πότε αυτά ήταν άφταστα.

4 protect 1,μια άλλη παραδοσιακή στρατηγική επίσης δεν υπήρχε σε αυτό το TI,αφού κάθε ομάδα είχε μίνιμουμ 2 cores.Το dedicated splitpush,ή αλλιώς rat,είχε ήδη φάει χοντρά nerfs μετά από το TI3 αλλά εξακολουθούσε να είναι viable στο TI4,παρόλο πιο situational.Σε αυτό το TI θεωρώ πως το splitpush ήταν εντελώς περιστασιακό και ποτέ δεν αποτελούσε win condition.Και πάει λέγοντας.

Σίγουρα κάθε ομάδα έχει διαφορετικό στυλ παιχνιδιού,ας πούμε LGD και EΗΟΜΕ είχαν πιο calm and collected style ενώ ομάδες όπως VG ή CDEC ήταν περισσότερο επιθετικές,έπαιρναν πιο πολλά ρίσκα.Aυτό δεν αλλάζει πως κατά την γνώμη μου όλα τα comps ήταν focused σε early/mid teamfighting βασικά.Αυτό εννοώ όταν λέω πως δεν είχε ποικιλία στρατηγικών,όχι πως όλες οι ομάδες παίζαν παρόμοια.
 

 

Δεν θα έλεγα πως το deathball κυριαρχούσε στο ΤΙ4 όπως λες.Αν δεν με απατά η μνήμη μου το deathball του ΤΙ4 αναδύθηκε κατά την διάρκεια του τουρνουά(το meta shift που ανέφερα προηγουμένως)και δεν υιοθετήθηκε από όλες τις ομάδες.Και δεν ήταν και το comp που κέρδισε το τουρνουά anyway,αφού οι Newbee το έκαναν counter έξοχα.


Για τα picks έχεις ένα δίκιο,ίσως να φταίει που είδα όλα τα series μαζεμένα και τα πράγματα να μην ήταν τόσο τραγικά όσο τα παρουσίασα αν και πάλι έχω την εντύπωση πως δεν είχε τον πλουραλισμό του TI4 ή ακόμα και του TI3.
Anyway όπως είπα και πριν έχω σταματήσει να παίζω και βλέπω μόνο ΤΙ και 1-2 άλλα tournaments κάθε χρόνο οπότε ίσως και να έχουν μπαγιατέψει οι όποιες γνώσεις είχα περί dota :P
 


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zane: 12 Αύγουστος 2015 - 11:09

Γεια σου και σένα Γιώργη Γουλάρα...Δημοσιευμένη  εικόνα

#589 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 14 Αύγουστος 2015 - 13:08

10v10 βγηκε επιτελους! και το overthrow και το 10v10 σε valve σερβερς χωρις lag/packetloss και σκαλωμενους host

 

μονο fight of characters και bleach vs one piece εμεινε να βγαλουν :awww:



#590 Stam

Stam

    Tsuki no Me

  • Members
  • 496 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΞάνθη, Θεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 19 Αύγουστος 2015 - 21:06

μονο fight of characters και bleach vs one piece εμεινε να βγαλουν :awww:

 

YES, PLEASE.