Βασικά όχι
Το ότι είναι πιο φιγουρατζίδικα και "ελέγχουν και τον αέρα" δε λέει κάτι, εδώ πάμε καθαρά στην αισθητική του κάθε γκέημ
Αυτό για τον αέρα βέβαια δε μπορώ να καταλάβω πως το εννοείς· αν αναφέρεσαι καθαρά στα κόμποζ, κοίτα πάνω.
Απο΄κεί και πέρα ναι, οι χαρακτήρες είναι πιο ευέλικτοι στον αέρα αλλά αυτό δε σημαίνει με τίποτα πως "τα footsies και το zoning παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο". Ίσα, ίσα, πρέπει να τα εφαρμόζεις αυτά ΚΑΙ στο αέρα, αυξάνοντας έτσι τις επιλογές των χαρακτήρων.
Γενικά δε σε πιάνω. Ποτέ κανείς δεν είπε πως τα combos είναι πιο σημαντικά και τα basics λιγότερο, απλά στην ASW δεν αρέσει να μπορείς να νικάς μόνο με 2, έστω και σωστά spaced, κουμπιά.
Για να μπεις σε κόμπο καταρχάς ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμόσεις σωστά pokes, footsies, και να zonάρεις τον αντίπαλο ώστε να τον φέρεις εκεί που θες, αν δίνει ο χαρακτήρας σου αυτή τη δυνατότητα.
Οπότε μιλάμε για σωστή εφαρμογή βασικών FG αρχών, συν αναγκαστικά καλό hit-confirming για να σε οδηγήσουν αυτά τα basics σε κόμπο και να κάνεις ντάματζ.
Αν δεν κάνεις σωστό hit-confirm στην καλύτερη θα συνεχίσεις με κάποια κίνηση που θα επιστρέψει το παιχνίδι σε neutral, που δεν το θες. Στην χειρότερη θα συνεχίσεις με μια κίνηση που είναι minus on block και θα φας τα μούτρα σου.
Τι άλλα
τι να εξηγησω. υποτιθεται πως εχεις διαβασει αυτο ως παικτης GG και BB. θες να τα εξηγω ενα ενα;
http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?8693-Guide-for-People-Coming-from-SF-to-New-School-Fighters-Part-1
δοκιμασες να παιξεις το Hokuto no Ken απο την Αrc System Works; αν παιξεις με καλο παικτη εκει, καλυτερα ετοιμαζε φραπε και πινε τον οσο ο αλλος θα σε διαλυει με infinite combos και δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα. απορω πως η ASW εβγαλε ενα broken παιχνιδι.
απλα δεν θεωρω πως καποιος θα επρεπε να ξεκινησει με Blazblue για να μπει στα FG. Aς ξεκινησει με κατι πιο απλο και προσιτο. oπως αναφερει και εδω
should be a section on pressure probably, i know there's pressure in sf4 and the like, but there's a difference between blocking 3-4 hits in street fighter and being kept in blockstun for half a year in blaz/gear
ουτε βεβαια και να ξεκινησει με Samurai Spirits IV, θεωρω το παιχνιδι ακομα πιο πολυπλοκο απο το Guilty Gear.
τελος η συζητηση. Οπως ειπα πριν, απεχθανομαι τους shotos .ας τελειωσει εκει.
αντε παρε τον broken Hazama σου και ασε με στην ησυχια μου!