Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 1 votes

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift


  • Please log in to reply
435 replies to this topic

#151 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,279 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 05 June 2012 - 14:58

Βασικά όχι

Το ότι είναι πιο φιγουρατζίδικα και "ελέγχουν και τον αέρα" δε λέει κάτι, εδώ πάμε καθαρά στην αισθητική του κάθε γκέημ
Αυτό για τον αέρα βέβαια δε μπορώ να καταλάβω πως το εννοείς· αν αναφέρεσαι καθαρά στα κόμποζ, κοίτα πάνω.
Απο΄κεί και πέρα ναι, οι χαρακτήρες είναι πιο ευέλικτοι στον αέρα αλλά αυτό δε σημαίνει με τίποτα πως "τα footsies και το zoning παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο". Ίσα, ίσα, πρέπει να τα εφαρμόζεις αυτά ΚΑΙ στο αέρα, αυξάνοντας έτσι τις επιλογές των χαρακτήρων.

Γενικά δε σε πιάνω. Ποτέ κανείς δεν είπε πως τα combos είναι πιο σημαντικά και τα basics λιγότερο, απλά στην ASW δεν αρέσει να μπορείς να νικάς μόνο με 2, έστω και σωστά spaced, κουμπιά.
Για να μπεις σε κόμπο καταρχάς ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμόσεις σωστά pokes, footsies, και να zonάρεις τον αντίπαλο ώστε να τον φέρεις εκεί που θες, αν δίνει ο χαρακτήρας σου αυτή τη δυνατότητα.

Οπότε μιλάμε για σωστή εφαρμογή βασικών FG αρχών, συν αναγκαστικά καλό hit-confirming για να σε οδηγήσουν αυτά τα basics σε κόμπο και να κάνεις ντάματζ.
Αν δεν κάνεις σωστό hit-confirm στην καλύτερη θα συνεχίσεις με κάποια κίνηση που θα επιστρέψει το παιχνίδι σε neutral, που δεν το θες. Στην χειρότερη θα συνεχίσεις με μια κίνηση που είναι minus on block και θα φας τα μούτρα σου.

Τι άλλα



τι να εξηγησω. υποτιθεται πως εχεις διαβασει αυτο ως παικτης GG και BB. θες να τα εξηγω ενα ενα;

http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?8693-Guide-for-People-Coming-from-SF-to-New-School-Fighters-Part-1

δοκιμασες να παιξεις το Hokuto no Ken απο την Αrc System Works; αν παιξεις με καλο παικτη εκει, καλυτερα ετοιμαζε φραπε και πινε τον οσο ο αλλος θα σε διαλυει με infinite combos και δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα. απορω πως η ASW εβγαλε ενα broken παιχνιδι.

Youtube Video



απλα δεν θεωρω πως καποιος θα επρεπε να ξεκινησει με Blazblue για να μπει στα FG. Aς ξεκινησει με κατι πιο απλο και προσιτο. oπως αναφερει και εδω

should be a section on pressure probably, i know there's pressure in sf4 and the like, but there's a difference between blocking 3-4 hits in street fighter and being kept in blockstun for half a year in blaz/gear

ουτε βεβαια και να ξεκινησει με Samurai Spirits IV, θεωρω το παιχνιδι ακομα πιο πολυπλοκο απο το Guilty Gear.

τελος η συζητηση. Οπως ειπα πριν, απεχθανομαι τους shotos .ας τελειωσει εκει.

αντε παρε τον broken Hazama σου και ασε με στην ησυχια μου!

#152 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 05 June 2012 - 15:19

>Hazama
>broken

Αυτό σοβαρά τώρα το πιστεύεις? Θέλω αν γίνεται να ακούσω το thought process σου.
Είναι ίσως από τους πιο skill-require παίχτες και δεν ειναι ούτε καν σε ένα S-Tier list

qzMHWHd.png


#153 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 05 June 2012 - 19:49

Ευχαριστώ για το λινκ Πετράν, με βοήθησε δεόντως στο να κάνω το τρανζίσιον που τόσο ήθελα μιας και δεν παίζω BB, και πάνω από όλα ξεκαθάρισε τη θέση σου!

Ανυπομονώ και για άλλες εποικοδομητικές συζητήσεις!

HnH5aB0.jpg


#154 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,279 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 06 June 2012 - 09:38

>Hazama
>broken

Αυτό σοβαρά τώρα το πιστεύεις? Θέλω αν γίνεται να ακούσω το thought process σου.
Είναι ίσως από τους πιο skill-require παίχτες και δεν ειναι ούτε καν σε ένα S-Tier list


αμαν πια! ουτε ενα αστειο δεν μπορω να κανω;

#155 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 11 June 2012 - 21:45

Ανέβηκαν τα ματσάκια από ένα αμερικάνικο τουρνουα.

Youtube Video



Όχι ακριβώς επίπεδο Ιαπώνων αλλά ικανοποιητικά.

qzMHWHd.png


#156 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 15 June 2012 - 21:25

Youtube Video


Όχι όσο γαμάτο όσο το dance little puppy, αλλά γαμάτο nontheless

Πρακτικά τα starters του από 3C CH, ωραια air kick loops και τα πάντα πορωτικά ouroboros shenaningans

qzMHWHd.png


#157 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 15 June 2012 - 21:26

Η επιστροφή του Jakou loop έφερε δάκρυα στα μάτια μου

HnH5aB0.jpg


#158 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1,280 posts

Posted 16 June 2012 - 10:44

Πως το διάλο πετυχαίνει τα 214D-A από 3C;

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#159 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 16 June 2012 - 10:59

Brace yourselves, it's motherfucking here! :P

#160 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,279 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 16 June 2012 - 11:00

αυτο το counter πανω αριστερα που συνεχως αυξανεται απο 0 σε 900 τι ειναι;

#161 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 16 June 2012 - 11:07

Εντάξυ, ετοιμαστείτε για matchακια σήμερα. Ακρίβώς πάνω στην ώρα που τέλιωσα και το devil survivor και μπορώ να αφιερώσω τον extra χρόνο μετλα το διάβασμα τα βράδια εκεί.
Με το μαλακό όμως, 1+ βδομάδα απροπόνητος εδώ, έχω χάσει το feel σέ όλα τα blockstrings του κόσμου και τα air jugles.

Jorg:
Ίσως είναι λόγο του counter ή του μεγάλου hitbox του Tager. Βέβαια ίσως και να γίνεται και σε κανονικές συνθήκες και απλά να θέλει να το εξασκήσεις περισσότερο, not sure περίμενε κάναν Putin για επιβεβαίωση.

Petran:
Είναι το replay counter του training dummy. Γενικά οι Ιάπωνες στα combo movie τους κάνουν record τα combos τους στο training, μετά αλλάζουν πλευρά και βάζουν το cpu που τα έχει γραμμένα να τα κάνει. Αυτό είναι για να δείξουν ότι όντως δεν μπορείς να βγεις από αυτά πρόωρα, νομίζω βγαίνει ένα σηματάκι or something στην οθόνη άμα έχεις τη δυνατότητα να κυλήσεις έξω από ένα combo.

qzMHWHd.png


#162 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1,280 posts

Posted 16 June 2012 - 11:31

Το έκανε και στον Jin, οπότε δεν πρέπει να έχει να κάνει με το hitbox. Στο συγκεκριμένο με τον Jin μάλιστα πέρνει αρκετό χρόνο μέχρι να το κάνει. Να είναι λόγω του counter;

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#163 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 16 June 2012 - 13:28

3C > 214D~A? That's your to-go combo ender midscreen lol

HnH5aB0.jpg


#164 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1,280 posts

Posted 17 June 2012 - 01:04

Λολ 214D-C εννοούσα.

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#165 ryu

ryu

    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

  • Members
  • 22 posts

Posted 17 June 2012 - 01:17

o putin τα ξερει ολα για αυτο το παιχνιδι να τον ακουτε μονο χανει ευκολα αυτο ειναι το προβλημα του και κλαιει σαν μωρο