Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift
#136
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2012 - 19:52
*waving intensifies*
#137
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2012 - 19:53
#138
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2012 - 20:06
#139
Καταχωρήθηκε 31 Μάιος 2012 - 20:18
Επίσης στην περίπτωση που υπάρχει έχε υπόψη σου ότι τις περισσότερες φορές θα laggareis αρκετά με παίχτες του εξωτερικού.
Βέβαια το cs αξίζει και για το offline του
#140
Καταχωρήθηκε 01 Ιούνιος 2012 - 06:49
#141
Καταχωρήθηκε 01 Ιούνιος 2012 - 19:37
Κοίτα οι ελπίδες μου έχουν χαθεί από τότε που δεν βγήκε το Halo 3 για PC.Τώρα πια έχω immunity και δεν το παίρνω κατάκαρδα για άλλα παιχνίδια τα οποία δεν βγαίνουν στο PC.Όλες τις ελπίδες και τα όνειρα σου τα καταρρίπτει το ένα μετά το άλλο, ε Zennith;
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από zennith666: 01 Ιούνιος 2012 - 19:38
#142
Καταχωρήθηκε 01 Ιούνιος 2012 - 21:19
Έχει μερικές αρκετά επιτυχημένες φωνές το dub
Πάρτε και λίγο το crises reversed που είναι λιγότερο δημοφιλές από όσο νόμιζα
Πρόκειτε για fanmade songs, έχει και άλλα ο τυπάς αλλά αυτό μου φαίνετε το καλύτερο
#143
Καταχωρήθηκε 03 Ιούνιος 2012 - 11:41
Εγώ το κατέβασα για το PC το CT και μπορώ να πω ότι μου αρέσει τρελά .Μιας και δεν είχα fighting game στο PC είναι ότι πρέπει.Βέβαια μέχρι να συνηθίσω όλα τα κουμπιά και να μην κάνω missclick έκανα κάτι παραπάνω από δίωρο. (παίζω και με το πληκτρολόγιο ) Αφού κατάφερα και έβγαλα την V την 13 φορά στο πρώτο μου arcade πιστεύω ότι είμαι σε καλό δρόμο .Έχουμε ιδέα πότε βγαίνει το CS για το PC ?
να σου πω αυτα τα new school fighters τυπου GG, MvC κλπ ποτε δεν μου αρεσαν και πολυ. και με το CT που ασχοληθηκα, μετα το παρατησα οταν ειδα πως επρεπε να καθομαι ατελειωτες ωρες να μαθαινω combos για να εχω ελπιδα νικης ή το ματς να κρατα λιγο περισσοτερο απεναντι σε καλους παικτες. Παντως η πλειοψηφια των αντιπαλων μου χρησιμοποιουν Xbox 360. Oι χρηστες PC εχουν εκλειψει.
μπορεις να αγορασεις και το νεο Melty Blood στο PC για online παιχνιδια που του μοιαζει καπως. Η' να περιμενεις μεχρι το τελος του 2012 για την εκδοση Skullgirls για PC οπου θα μπορεις να παιζεις και με χρηστες PS3.
επισης και το Ougon Musou Kyoku ειναι αρκετα καλο και αναβαθμισμενο με επιπλεον χαρακτηρες.
για old school fighters για PC η μονη σταθερη επιλογη ειναι το SF4. το SFxTekken αγορασε το το φθινοπωρο. ακομα ειναι νωρις.
εγω βασικα την περισσοτερη ωρα την παιρνω στο GGPO και Supercade παιζοντας τα παλια της Capcom και SNK κυριως.
#144
Καταχωρήθηκε 03 Ιούνιος 2012 - 13:15
MB ίσως να είναι λίγο πολύ obscure για το φίλο μας
Εσύ Πέτραν θες μόνο βασικά footsies pokes και παντοδύναμα fireballs ε
Είναι ωραίο όμως να ζορίζεσαι και λίγο για να κάνεις damage της προκοπής, δε συμφωνείς;
Εγώ προσωπικά όσο δυσκολότερα κόμποζ κάνω, τόσο μεγαλύτερη ικανοποίηση νιώθω. Και πάντα θα ξενερώσω όταν ο αντίπαλος έχει μείνει με μια γραμμή HP και θα αναγκαστώ να ψαρέψω για το ένα τελειωτικό πόουκ.
Και όλα αυτά βέβαια χωρίς οι αγώνες να γίνονται ατελείωτα combo videos σαν το MvC και οι παραπάνω βασικές αρχές να παραμένουν... βασικές προφανώς.
Πάρτε και λίγα swag combos επί την ευκαιρία με εξαίσια μουσική επιλογή παρακαλώ
[youtube]http://youtu.be/cEtFgci6SDQ[/youtube]
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Putin: 03 Ιούνιος 2012 - 13:22
#145
Καταχωρήθηκε 03 Ιούνιος 2012 - 13:47
[youtube]http://youtu.be/cEtFgci6SDQ[/youtube]
Serpent's Infernal Swag...
#146
Καταχωρήθηκε 04 Ιούνιος 2012 - 09:25
Ε οκ τα MvC έχουν καταντήσει λίγο εμετούλης
MB ίσως να είναι λίγο πολύ obscure για το φίλο μας
Εσύ Πέτραν θες μόνο βασικά footsies pokes και παντοδύναμα fireballs ε;
Είναι ωραίο όμως να ζορίζεσαι και λίγο για να κάνεις damage της προκοπής, δε συμφωνείς;
Εγώ προσωπικά όσο δυσκολότερα κόμποζ κάνω, τόσο μεγαλύτερη ικανοποίηση νιώθω. Και πάντα θα ξενερώσω όταν ο αντίπαλος έχει μείνει με μια γραμμή HP και θα αναγκαστώ να ψαρέψω για το ένα τελειωτικό πόουκ.
Και όλα αυτά βέβαια χωρίς οι αγώνες να γίνονται ατελείωτα combo videos σαν το MvC και οι παραπάνω βασικές αρχές να παραμένουν... βασικές προφανώς.
ζορι υπαρχει παντου. ευτυχως το Hori V3-SA διευκολυνει καπως τα πραγματα σε σχεση με Pads και πληκτρολογια
προσωπικα δεν συνηθιζω να παιρνω shotos που συνηθως ειναι high tier, για αυτο και στις νικες τα παω χαλια. βεβαια τωρα τελευταια ασχολουμαι με το Vampire Savior και μαθαινω τις Morrigan/Lilith αλλα δεν εχουν καμια σχεση με Ryu/Ken. Πολυ πιο αδυναμοι χαρακτηρες και εντελως διαφορετικο παιχνιδι.
καλα και στα παλια παιχνιδια γινονται combos που ειναι δυσκολοτερα να τα εκτελεσεις απο οτι στο Blazblue (δοκιμασε να παιξεις παιχνιδια της SNK οπως KOF με Βραζιλιανους και θα σε ρημαξουν), αλλα δεν ειναι αυτο το πρωτευον. ναι μεν το Guilty Gear, Blazblue θεωρειται δυσκολο αλλα το ιδιο θα μπορουσες να πεις και για το Samurai Spirits, Last Blade, Jojo's Bizarre Adventure, Vampire Savior κλπ. εχουν εντελως διαφορετικους μηχανισμους το ενα με το αλλο. απλα στο Blazblue και το συναφι του μπορεις να ελεγχεις και τον "αερα".
#147
Καταχωρήθηκε 04 Ιούνιος 2012 - 15:24
Οι τίτλοι της ASW δεν έχουν αυτή τη δυσκολία, αντίθετα τα διαθέσιμα frames για τα links και gatlings είναι πολύ περισσότερα, αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο πρέπει να ξέρεις πού ακριβώς πρέπει να βάλεις το input σου κατά τη διάρκεια αυτού του μεγάλου παραθύρου. Αν το κάνεις πολύ νωρίς συνήθως θα κάνει connect η κίνηση αλλά θα ντροππάρεις την επόμενη, αν το κάνεις πολύ αργά θα ντροππάρει η ίδια.
Δε μου απάντησες όμως. Στο προηγούμενό σου ποστ δυσανασχέτησες για τα combos που θέλουν ώρες training, μόνο για να μου πεις "ξέρεις, και άλλα παλαιότερα games έχουν δύσκολα combos".
;;;
Εγώ σε pad παίζω. : <
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Putin: 04 Ιούνιος 2012 - 15:28
#148
Καταχωρήθηκε 04 Ιούνιος 2012 - 22:09
Δε μου απάντησες όμως. Στο προηγούμενό σου ποστ δυσανασχέτησες για τα combos που θέλουν ώρες training, μόνο για να μου πεις "ξέρεις, και άλλα παλαιότερα games έχουν δύσκολα combos".
;;;
Εγώ σε pad παίζω. : <
μα ειπα, σημαντικα μεν τα combos (δυσκολα, ευκολα) αλλα δεν ειναι το αλφα και το ωμεγα σε ενα FG. Και ωρες ωρες απορω πως θεωρουν το SF4 ευκολο για αρχαριους, οταν αρκετα απο τα combos του απαιτουν 1F links. Aσε το FADC.
Aπλα στα GG, BB, MB, OMK διδεται εμφαση εκει επειδη μπορεις να ελεγχεις και τον "αερα". υπαρχουν και τα footsies και το zoning, που στα αλλα fighters παιζουν σημαντικοτερο ρολο.
#149
Καταχωρήθηκε 04 Ιούνιος 2012 - 22:21
Btw τι χαρακτήρα έπαιζες?
#150
Καταχωρήθηκε 04 Ιούνιος 2012 - 22:34
μα ειπα, σημαντικα μεν τα combos (δυσκολα, ευκολα) αλλα δεν ειναι το αλφα και το ωμεγα σε ενα FG. Και ωρες ωρες απορω πως θεωρουν το SF4 ευκολο για αρχαριους, οταν αρκετα απο τα combos του απαιτουν 1F links. Aσε το FADC.
Aπλα στα GG, BB, MB, OMK διδεται εμφαση εκει επειδη μπορεις να ελεγχεις και τον "αερα". υπαρχουν και τα footsies και το zoning, που στα αλλα fighters παιζουν σημαντικοτερο ρολο.
Βασικά όχι
Το ότι είναι πιο φιγουρατζίδικα και "ελέγχουν και τον αέρα" δε λέει κάτι, εδώ πάμε καθαρά στην αισθητική του κάθε γκέημ
Αυτό για τον αέρα βέβαια δε μπορώ να καταλάβω πως το εννοείς· αν αναφέρεσαι καθαρά στα κόμποζ, κοίτα πάνω.
Απο΄κεί και πέρα ναι, οι χαρακτήρες είναι πιο ευέλικτοι στον αέρα αλλά αυτό δε σημαίνει με τίποτα πως "τα footsies και το zoning παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο". Ίσα, ίσα, πρέπει να τα εφαρμόζεις αυτά ΚΑΙ στο αέρα, αυξάνοντας έτσι τις επιλογές των χαρακτήρων.
Γενικά δε σε πιάνω. Ποτέ κανείς δεν είπε πως τα combos είναι πιο σημαντικά και τα basics λιγότερο, απλά στην ASW δεν αρέσει να μπορείς να νικάς μόνο με 2, έστω και σωστά spaced, κουμπιά.
Για να μπεις σε κόμπο καταρχάς ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμόσεις σωστά pokes, footsies, και να zonάρεις τον αντίπαλο ώστε να τον φέρεις εκεί που θες, αν δίνει ο χαρακτήρας σου αυτή τη δυνατότητα.
Οπότε μιλάμε για σωστή εφαρμογή βασικών FG αρχών, συν αναγκαστικά καλό hit-confirming για να σε οδηγήσουν αυτά τα basics σε κόμπο και να κάνεις ντάματζ.
Αν δεν κάνεις σωστό hit-confirm στην καλύτερη θα συνεχίσεις με κάποια κίνηση που θα επιστρέψει το παιχνίδι σε neutral, που δεν το θες. Στην χειρότερη θα συνεχίσεις με μια κίνηση που είναι minus on block και θα φας τα μούτρα σου.
Τι άλλα