Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Ankama Japan


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,266 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 26 July 2010 - 16:19

Επειδη οτι ειναι να πω το ειπα και αφηνω το anime.gr στους αξιους διαδοχους του (θα περναω ποτε ποτε), μια τελευταία συνεισφορα.

Περνόντας από το Anipages διάβασα μια δημοσίευση για αυτό το γαλλικό στούντιο που έχει έδρα και στην Ιαπωνια αλλά και στη Γαλλία.

Η διαφορά είναι πως Γαλλοι animators μετακομίζουν για ένα διάστημα στην Ιαπωνία, όπως και Ιάπωνες στη Γαλλία και ανταλλάσουν ιδέες όπως και τεχνοτροπίες.

Πρόσφατα έγινε μια συμπαραγωγή με την αληθινή σημασία της λέξης. Δηλ. δεν στέλνεις κάτι σε μια χωρα και περιμενεις να στο στειλουν πίσω, αλλά βλέπεις μια ουσιαστική συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών.

Και αυτό έγινε έτσι:

The way this mysterious project came about is that Anthony Roux, Ankama's founder, was in Japan when he met Choi Eunyoung, and invited her to come visit Ankama France. She herself then invited Masaaki Yuasa and Michio Mihara to come along, and all of them went there for a visit in January 2009. After that, 25 French animators went to Ankama Japan, where they were charged with directing two episodes in 3 months using Japanese methods. I think it's after this that Choi was appointed to direct the extra episode. She presumably asked Yuasa to provide the designs. Choi Eunyoung says that she had worked with Eddie Mehong, the studio's artistic director, on projects before, which is perhaps how she got appointed to direct the extra episode. Choi is a preternaturally talented lady, as shown by the great work she did right from her first job animating on Kemonozume and her first job directing on Kaiba, but I think her multi-cultural experience and training helped a lot. Exposure to different cultures and modes of thought is something that everyone should be blessed with, whether they're working in animation or otherwise. Even if a project like this doesn't produce that interesting results, it can still be a very valuable experience to the people involved and eventually maybe bear fruit.

Χαρακτηριστικά το 27ο επεισόδιο της σειράς Wakfu που ήταν κάτι ξεχωριστό και δεν ειχε καμία σχέση με τα υπολοιπα επεισόδια στο σχεδιο και στη σκηνοθεσία.

Oπως βλεπω οι animators είναι οι εξης. Εργάστηκαν μαζί και στις σειρές Kaiba, Kemonozume και για αυτο το επεισοδιο μοιαζει αρκετα σε αυτές. Επίσης οι Γαλλοι εργαστηκαν και σε ιαπωνικές σειρές:

Noximilien the Clockmaker

Storyboard and director: Eunyoung Choi
Character design: Masaaki Yuasa
Animation director: Michio Mihara
Color design: Kunio Tsujita


Animators:
Michio Mihara, Christophe Ferreira
Masahiko Kubo, Miki Wasada
Hiromi Hata, Eriko Kubokawa
Antoine Antin, Yoshiya Fujisaki
Alex Ulmann, Yann Legall



Kαι εδώ ένα μικρό ντοκυμαντέρ όπου μιλάνε οι παραπάνω εμπλεκόμενοι (και ο Yuasa) για το πως εγινε η συνεργασια αλλά και για διαφορές τρόπου προσέγγισης Γαλλων και Ιαπωνων, ακομα και στο ντουμπλαρισμα.

Παντως φαινεται η διαφορά αν κάποιος έχει υπόβαθρο στις Τέχνες. Στα ανιμε στις περισσοτερες περιπτωσεις από ότι φαίνεται τους προσλαμβανουν χωρις καν να ξερουν να ζωγραφιζουν (να'ναι καλα οι υπολογιστες)