Χθες τελείωσε και το Humble Bundle. Δυστυχώς δε γνώριζα για την ύπαρξη του συγκεκριμένου θέματος αλλιώς θα το είχα παραθέσει από τις πρώτες κιόλας μέρες.
Ναι καλό ήταν αν και δεν πήρα το more than average version, μιας και είχα ήδη το grimrock.
Γενικά τα humble bundle μέχρι τώρα, όλα συνέφεραν απίστευτα, για όλο το 2012. Απ' το 3ο και μετά που τα πήρα πρέφα, τα αγόραζα όλα ακόμα και αν κάποια games τους τα είχα ήδη τελειώσει.
Πάντως στην πρόσφατη indie σκηνή αυτά που με έχουν εντυπωσιάσει προσωπικά περισσότερο απ' όλα, πέρα από διάφορα ωραία platformers, arcade και puzzle games, είναι χαλαρά τα
adventures της Wadjet Games, που παραδοξως είναι εφάμιλλα επιπέδου lucasarts σε σενάριο, γρίφους και χαρακτήρες, της οποίας τυγχάνει να είμαι μεγάλος φαν. Δυστυχώς ή ευτυχώς έχουν oldschool animation, αλλά είναι κάτι που εμένα δεν με ενόχλησε ούτε στο ελάχιστο.
Gemini Rue, Resonance, Primordia, Blackwell Bundle, το ένα καλύτερο απ' το άλλο πραγματικά.
Τα πρώτα 2 ήταν εύκολα τα καλύτερα adventures που έχω παίξει εδώ και καμιά 10 χρόνια. Αριστουργήματα όπως και να το δεις, με αναπάντεχα twists και εξαιρετικούς διαλόγους και φωνές.
Από εποχή
Longest Journey/Grim Fandango (early 2000s) είχα να δω τόσο καλοφτιαγμένες πλοκές στο είδος. Μου θύμισαν έντονα μεγαλεία
Fate of Atlantis/Tex Murphy games.
Το primordia θα το παίξω soon αλλά από λίγα λεπτά και μόνο που το δοκίμασα μου φάνηκε pure win, πριν καλά καλά το προχωρήσω. Ambient ατμόσφαιρα, post-apocalyptic fallout κόσμος, world of machines.
What's not to like?
Μόνο στον οπτικό τομέα υστερούν λίγο τα παραπάνω λόγω budget, αλλά τι να λέει και τα παλιά Lucasarts έτσι ήταν, αν σε κερδίζουν τα πάντα σε κάτι και σου κρατάει το ενδιαφέρον και σε αγωνία για να το τελειώσεις, αγνοείς τα γραφικά, που σε τελική δεν είναι και τόσο άσχημα, συνηθίζονται εύκολα. Χώρια που με την επιτυχία που βλέπω πως κάνουν τα games της, (ένα σκασμό βραβεία δόθηκαν στα gemini rue/resonance) μάλλον σύντομα θα υπάρχει και το καλό budget για επόμενους μελλοντικούς τίτλους. Πολλά υποσχόμενοι οι τύποι, μακάρι να συνεχίσουν έτσι.
PS : Ακόμα και της daedalic adventures τα games, παρότι είναι χάρμα οφθαλμών σε art design και αξίζουν 11/10 εκεί (πραγματικα ότι καλύτερο κυκλοφορεί οπτικά-τέλειωσα το
chains of satinav αυτές τις μέρες), υστερούν κάπως σε άλλους επί μέρους τομείς όπως σενάριο, χαρακτήρες ή voice acting με αποτέλεσμα να μην είναι τελικά αριστουργήματα στο είδος των adventures μιας και έχουν και παράλογους γρίφους πολλές φορές. Επιφυλλάσομαι για το ιδιαίτερο και surreal
Edna and Harvey Breakout της Daedalic μονάχα, που από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως το σύγχρονο
day of the tentacle. Μακάρι, θα το τσεκάρω σίγουρα αυτό.
Edited by Radagast, 07 May 2013 - 12:17.