Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
* * * * - 6 Ψήφοι

League of Legends (LoL)


  • Please log in to reply
2948 replies to this topic

#511 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 01:07

Υπονοείς κάτι για το "4 Archangel's, Hat + Boots" build μου για Veig και Annie? (συνήθως το κάνω 3 Staves + Deathfire + Deathcap + Boots) :P

μα αφου ειναι unique το μπονους 1000mana που δινει, γτ να κανεις τετοιο build αντι να τον βελτιωσεις με αλλους τροπους..

Σχετικά με την κίνηση στο ποτάμι, η επιβράδυνση θα αφορά όλους τους χαρακτήρες που περπατάνε. Άρα δεν βλέπω το πώς ο διώκτης θα αποκτούσε πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν που προσπαθεί να ξεφύγει.
Με τα φίλια πυρά τώρα, δεν θα αχρηστεύονταν κανένα ξόρκι. Απλά θα έπρεπε να προσέχουν διπλά όσοι παίζουν με champions που βασίζονται σε skill shots για να μην πετύχουν κανέναν συμπαίκτη.
Ικανότητες που κλειδώνουν αυτόματα στο στόχο δεν θα επηρεάζονταν καθόλου.
Δεν ξέρω πώς αποκαλούνται όσοι παίρνουν πολλά ίδια αντικείμενα, ξέρω μόνο ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται για λόγους ισορροπίας.
Με έκτο παίκτη που απλά θα έλεγχε τα minions και τους πύργους το παιχνίδι σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν Warcraft. Μιλούσα για απλή διαχείριση των ήδη υπαρχόντων μονάδων και όχι για συλλογή πρώτων υλών, χτίσιμο κτιρίων και παραγωγή μονάδων.

Και επαναλαμβάνω ότι η προσθήκη βάθους δεν θα ισοδυναμούσε με αλλαγή του χαρακτήρα του παιχνιδιού.

ο πρωτος παιχτης που τον κυνηγαν μπαινει στο ποταμι, απευθειας τρωει σλοου, ο δευτερος ειναι ακομη στο εδαφος βαραει και προχωραει ταχυτατα, σχεδον φτανει τον αλλο που εχει φαει σλοου, πριν φαει σλοου και αυτος μολις μπει στο ποταμι θα εχει κοψει κομματες απο τον πρωτο. δεν καταλαβαινω τι δεν καταλαβαινεις
σοβαρα τωρα το λες αυτο για τα φιλια πυρα? οταν σκαει ενας αμουμου ουλτι και βλεπεις να σκαν τα παντα πανω στο τιμ που εχει παγιδευτει, απο ουλτι του gangplank, της missfortune μεχρι και του xerath και του kog maw. τα σπελλς που πανε σε μεγαλο χωρο ειναι ετσι φτιαγμενα που αν υπηρχε friendly dmg θα αχριστευοντουσαν. με ενα τροπο μηδενιζεις τη μαχη σωμα με σωμα γτ το τανκ θα τρωει ξυλο ΚΑΙ απο τους δικους του! πολυ λογικο!
αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι το last hit σε friendly units που κλεβουν το κιλλ και τα μινιονς σου απο την αντιπαλη ομαδα, αυτο που ειχε η dota. μονο που στο λολ δεν το βαλαν για να αποφυγουν το τεραστιο flame που θα δημιουργοταν γιατι χαρη στις τοσες παραπανω δυνατοτητες που προσφερει το λολ και ενας παιχτης με 10 hp μπορει να ξεφυγει, ακομη και να προσφερει σε μια μαχη

μα για λογους ισοροπιας, για να νικησεις, ΔΕΝ περνεις ιδια αντικειμενα. αν το κανεις βλεπεις με λαθος λογικη το παιχνιδι. δεν μπορεις να πας full ap, δεν θα εχεις magic penetration και θα εισαι και ψωμι. δεν μπορεις να παρεις πολα warmrongs γιατι θα εχεις μηδενικο dmg ή μηδενικο αρμορ. για λογους ισοροπιας δεν επιλεγεις ΕΣΥ να παρεις ιδια items γιατι εναντια σε ενα καλο team θα αχριστευτεις

και πoιος θα διαλεγε να ειναι εκτος παιχτης για εναν τετοιο lame ρολο? θα εχανε ολο του το χαβαλε το παιχνιδι γι αυτον

#512 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 01:19

μα αφου ειναι unique το μπονους 1000mana που δινει, γτ να κανεις τετοιο build αντι να τον βελτιωσεις με αλλους τροπους..


Γιατί το build που λέει ο Serperoth μετράει πολύ σε casters ... Εγώ το κάνω στον Karthus χωρίς καν boots , 5 Archangel + 1 Hat και φτάνω 1400-1600 ap . Ένα ulti κάνω και κόβω από τους περισσότερους σχεδόν όλη τη ζωή .
Όπως και σε Cait 3 Phantom + 3 Bloddthirster και απλά έχεις 100%(μαζί με το φίλτρο ή με runes) και 75% lifesteal . 2 critical σκάει και από πχ 50 hp γεμίζει όλο το life + 800+ dmg . Οπότε ναι πολύ noob να έχεις ίδια items .

Σχετικά με την κίνηση στο ποτάμι, η επιβράδυνση θα αφορά όλους τους χαρακτήρες που περπατάνε. Άρα δεν βλέπω το πώς ο διώκτης θα αποκτούσε πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν που προσπαθεί να ξεφύγει.


Άρα ο Corki ή ο Super Teemo απλά θα κυριαρχούσαν μέσα στο ποτάμι ?

Με τα φίλια πυρά τώρα, δεν θα αχρηστεύονταν κανένα ξόρκι. Απλά θα έπρεπε να προσέχουν διπλά όσοι παίζουν με champions που βασίζονται σε skill shots για να μην πετύχουν κανέναν συμπαίκτη.
Ικανότητες που κλειδώνουν αυτόματα στο στόχο δεν θα επηρεάζονταν καθόλου.


Άρα ο Karthus που έχει μόνο aoe skills δεν θα έπρεπε να κάνει ποτέ το ulti του και να μην πλησιάζει στα teamfights για να μην πάρει και άλλους στο λαιμό του ? Επίσης δεν θα έπρεπε κανείς να αγοράσει ξανά Tiamat γιατί και το basic hit το κάνει aoe . Corki , Panth , Twitch , Shaco , Fiddle , Annie κλπ κλπ (σχεδόν όλοι ) έχουν aoe . Άρα κομμένα τα teamfights .

Δεν ξέρω πώς αποκαλούνται όσοι παίρνουν πολλά ίδια αντικείμενα, ξέρω μόνο ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται για λόγους ισορροπίας.


Μα ήδη υπάρχει ισορροπία , όλοι έχουν τη δυνατότητα να πάρουν ίδια αντικείμενα . Άλλοι επιλέγουν να το κάνουν και άλλοι όχι , ισορροπία υπάρχει .

Με έκτο παίκτη που απλά θα έλεγχε τα minions και τους πύργους το παιχνίδι σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν Warcraft. Μιλούσα για απλή διαχείριση των ήδη υπαρχόντων μονάδων και όχι για συλλογή πρώτων υλών, χτίσιμο κτιρίων και παραγωγή μονάδων.


Δηλαδή να γλυτώνει κάποιος από τη μάχη και να ψοφάει επειδή 10-15 minions έκαναν towerdive ? Επίσης πως θα έλεγχε ταυτόχρονα 3 lanes + base ? Και πως θα διάλεγαν ποιος θα το κάνει αυτό ? Οι περισσότεροι leave θα έκαναν μόνο και μόνο από βαρεμάρα .

Οι ιπτάμενοι χαρακτήρες να μην μπορούν να χτυπηθούν από κοντινές επιθέσεις και παράλληλα οι ίδιοι να μην μπορούν να επιτεθούν όταν βρίσκονται στον αέρα.



Δηλαδή να είναι ο Corki να του την πέφτουν Panth και Yi και απλά ο Corki να μην νιώθει ? :/

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Fandom: 22 Οκτώβριος 2011 - 01:37


#513 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 01:22

Γιατί το build που λέει ο Serperoth μετράει πολύ σε casters ... Εγώ το κάνω στον Karthus χωρίς καν boots , 5 Archangel + 1 Hat και φτάνω 1400-1600 ap . Ένα ulti κάνω και κόβω από τους περισσότερους σχεδόν όλη τη ζωή .
Όπως και σε Cait 3 Phantom + 3 Bloddthirster και απλά έχεις 100%(μαζί με το φίλτρο ή με runes) και 75% lifesteal . 2 critical σκάει και από πχ 50 hp γεμίζει όλο το life + 800+ dmg . Οπότε ναι πολύ noob να έχεις ίδια items .

αυτα ειναι full dmg builds , ενα ΚΑΛΟ αντιπαλο τιμ σε εχει καθαρισει ανετα, ενα σταν εισαι και θα πεσεις διχιτος (μη ξεχνας οτι μεχρι να κανεις εσυ items εχουν κανει και αυτοι)

ναι ειναι πολυ noob να εχεις ιδια items. στο πρακτικο game που θα παιξεις νορμαλ με 9 ακυρους μπορει οντος να κανεις παρτυ, οχι και σε ενα σοβαρο ομως

#514 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 01:43

αυτα ειναι full dmg builds , ενα ΚΑΛΟ αντιπαλο τιμ σε εχει καθαρισει ανετα, ενα σταν εισαι και θα πεσεις διχιτος (μη ξεχνας οτι μεχρι να κανεις εσυ items εχουν κανει και αυτοι)

ναι ειναι πολυ noob να εχεις ιδια items. στο πρακτικο game που θα παιξεις νορμαλ με 9 ακυρους μπορει οντος να κανεις παρτυ, οχι και σε ενα σοβαρο ομως


E πρόσεξε με, αυτοί που σου είπα είναι full dmg champions . Έχω πάρει quadra με Cait και αυτό το build μόνο και μόνο επειδή έσκαγα μόνο crit τα οποία μου γέμιζαν με τη μία τη ζωή . Και όταν λέω quadra εννοώ να μου την πέφτουν 4 ταυτόχρονα . Επίσης με 1400+ ap και magic penetration runes τόλμα να μπεις μέσα στο Ε του Karthus . Ακόμα και όλοι να του την πέσουν τρώνε τρελό dmg από Ε και Q και ακόμα και να ψοφήσει τους αποτελειώνει με τη μια με το ulti του . Επίσης όντως με αυτό το build ο Karthus πέφτει πολύ εύκολα , γιαυτό θέλει skills για να το κάνεις και όσοι τα καταφέρνουν μόνο noob δεν είναι .

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Fandom: 22 Οκτώβριος 2011 - 02:00


#515 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 02:13

E πρόσεξε με αυτοί που σου είπα είναι full dmg champions . Έχω πάρει quadra με Cait και αυτό το build μόνο και μόνο επειδή έσκαγα μόνο crit τα οποία μου γέμιζαν με τη μία τη ζωή . Και όταν λέω quadra εννοώ να μου την πέφτουν 4 ταυτόχρονα . Επίσης με 1400+ ap και magic penetration runes τόλμα να μπεις μέσα στο Ε του Karthus . Ακόμα και όλοι να του την πέσουν τρώνε τρελό dmg από Ε και Q και ακόμα και να ψοφήσει τους αποτελειώνει με τη μια με το ulti του . Επίσης όντως με αυτό το build ο Karthus πέφτει πολύ εύκολα , γιαυτό θέλει skills για να το κάνεις και όσοι τα καταφέρνουν μόνο noob δεν είναι .

επαναλαμβανω, και τους 2 ηρωες τους μηδενιζει ενα καλο αντιπαλο team ακομη και με εναν ηρωα με stun ability, σε κανουν φοκους και εχεις φυγει σε 2 δευτερα. πεθαινεις και περνεις στο λαιμο σου το team σου γιατι εσυ εισαι ενα απο τα βασικα dps τους

και δεν το λεω για να παρεις hp, αλλα ενας ηρωας με dmg δεν ειναι απλα dmg, attack speed και critical και ενας μαγος δεν ειναι απλα ability και μανα
ναι σε 1v1 πιθανοτερο αυτα θα μετρησουν

υπαρχουν πολα αλλα πραγματα ομως που τον κανουν ολοκληρομενο ηρωα για να ανταπεξερθει σε ΟΜΑΔΙΚΕΣ μαχες, γιατι το παιχνιδι ειναι ομαδικο. και στις 2 περιπτωσεις δεν εχεις μποτες, armor penetretion στη μια και magic penetration στην αλλη. απο τη μια δεν εχεις ζωη αλλα ουτε μπορεις να ξεφυγεις και απο την αλλη ενας αντιπαλος με 2 items μπορει να ριξει το dmg σου σε 35%.
επειδη παιζεις full dmg ηρωα δεν σημαινει οτι πας μονο για dmg, μετραν και αλλα πραγματα οπως το ποσο συχνα σκας το dmg, το αν μπορεις να το σκασεις λογο ταχυτητας, το αν θα προλαβεις να το σκασεις ή θα σε φανε και ουτο καθεξης
και εστω οτι εχεις 800critical, αμα το αντιπαλο τανκ εχει 4 warmrongs με την ιδια λογικη νομιζεις θα το ριξεις ποτε?! γι αυτο υπαρχουν διαφορα αντικειμενα για καθε περιπτωση

με τη χρηση ιδιων αντικειμενων περιοριζεις τις δυνατοτητες του ηρωα. ναι εχει πλακα και ναι εχεις τρελο dmg αλλα εγω δεν συμφωνω με αυτη τη λογικη

δεν εχω παιξει καρθους αλλα πιστευω ενας καρθους με μποτα, με 40% cd reduction, 40-50% magic penetration, καποια item οπως τα rylais crystal και zhonyas hourglass ή δεν ξερω και γω τι που παραλληλα με ap σου δινουν και βιωσημοτητα ακομη και με 400 ability στο τελος θα σκασει πιο τρελο dmg απο εναν καρθους τερμα ability-mana

ειναι και θεμα ισοροπιας και θεμα ταχυτητας, ποσο γρηγορα θα βγαλεις τα αντικειμενα γτ δεν ειναι ολα το ιδιο ακριβα.

και μιλαω για σοβαρα game, οταν μου λες quadra με cait δυσκολευομαι να το πιστεψω οτι ηταν σοβαρο, τωρα αν εχεις αλλη αποψη για το πιο ειναι "σοβαρο" game δεν μπορω να κανω κατι :Ρ

anyway αποψη σου, αποψη μου. οποια και αν ειναι η σωστη το θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να περιοριζεις τον παιχτη στα items που θα διαλεξει για τον ηρωα του, πρεπει να εχει επιλογες για να διαλεγει μονος του
τεσπα παω να την πεσω, καλυνυχτα!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από matassos: 22 Οκτώβριος 2011 - 02:26


#516 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 02:48

Aς πούμε τα 3 Phantom που δίνουν 45% speed που είναι παραπάνω από τις μπότες , χμμ ναι δεν κάνουν τίποτα . Επίσης το penetration που είπα από τα runes , χμμ ναι ούτε αυτό κάνει τίποτα .

#517 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 09:24

Σαφώς και οι ιπτάμενοι χαρακτήρες θα κυριαρχούσαν σε θέματα κατασκοπείας και καταδιώξεων. Θα είχαν βέβαια τα μειονεκτήματα που ανέφερα και δεν δείξατε να δίνετε σημασία

Για να εξισορροπηθεί αυτό το πλεονέκτημα, όσο θα βρίσκονται στον αέρα τα ξόρκια τους θα «τρώνε» περισσότερο μάννα και θα έχουν μειωμένο armor και magic resistance.


Να ξεκαθαρίσω ότι αναφερόμουν στους ιπτάμενους χαρακτήρες και όχι σε αυτούς που έχουν ένα ιπτάμενο skin, έτσι ο Τιμο εξαιρείται. Από τη στιγμή που δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά από τους πεζούς τότε το πέταγμα γίνεται απλά για το εφέ της υπόθεσης και είναι μια καθαρά διακοσμητική προσθήκη.

Για το θέμα των φίλιων πυρών απλά συγκρίνετε το Dragon Age με το 2 για να καταλάβετε τί εννοώ.

Τέλος, ο έκτος παίκτης θα ήταν καθαρά προαιρετικός. Από τη στιγμή που θα έλειπε θα έπαιρνε η ΑΙ τον έλεγχο των πύργων και των minions. Για το αν θα ήταν βαρετό ή όχι, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.

#518 plotolp

plotolp

    Anime Freak

  • Members
  • 364 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 09:51

μα αφου ειναι unique το μπονους 1000mana που δινει, γτ να κανεις τετοιο build αντι να τον βελτιωσεις με αλλους τροπους..

ο πρωτος παιχτης που τον κυνηγαν μπαινει στο ποταμι, απευθειας τρωει σλοου, ο δευτερος ειναι ακομη στο εδαφος βαραει και προχωραει ταχυτατα, σχεδον φτανει τον αλλο που εχει φαει σλοου, πριν φαει σλοου και αυτος μολις μπει στο ποταμι θα εχει κοψει κομματες απο τον πρωτο. δεν καταλαβαινω τι δεν καταλαβαινεις
σοβαρα τωρα το λες αυτο για τα φιλια πυρα? οταν σκαει ενας αμουμου ουλτι και βλεπεις να σκαν τα παντα πανω στο τιμ που εχει παγιδευτει, απο ουλτι του gangplank, της missfortune μεχρι και του xerath και του kog maw. τα σπελλς που πανε σε μεγαλο χωρο ειναι ετσι φτιαγμενα που αν υπηρχε friendly dmg θα αχριστευοντουσαν. με ενα τροπο μηδενιζεις τη μαχη σωμα με σωμα γτ το τανκ θα τρωει ξυλο ΚΑΙ απο τους δικους του! πολυ λογικο!
αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι το last hit σε friendly units που κλεβουν το κιλλ και τα μινιονς σου απο την αντιπαλη ομαδα, αυτο που ειχε η dota. μονο που στο λολ δεν το βαλαν για να αποφυγουν το τεραστιο flame που θα δημιουργοταν γιατι χαρη στις τοσες παραπανω δυνατοτητες που προσφερει το λολ και ενας παιχτης με 10 hp μπορει να ξεφυγει, ακομη και να προσφερει σε μια μαχη

μα για λογους ισοροπιας, για να νικησεις, ΔΕΝ περνεις ιδια αντικειμενα. αν το κανεις βλεπεις με λαθος λογικη το παιχνιδι. δεν μπορεις να πας full ap, δεν θα εχεις magic penetration και θα εισαι και ψωμι. δεν μπορεις να παρεις πολα warmrongs γιατι θα εχεις μηδενικο dmg ή μηδενικο αρμορ. για λογους ισοροπιας δεν επιλεγεις ΕΣΥ να παρεις ιδια items γιατι εναντια σε ενα καλο team θα αχριστευτεις

και πoιος θα διαλεγε να ειναι εκτος παιχτης για εναν τετοιο lame ρολο? θα εχανε ολο του το χαβαλε το παιχνιδι γι αυτον


Είσαι αρκετά απόλυτος σε αυτά που λες. Σκέψου να έπαιζες ένα lol στο οποίο δεν υπήρχαν θάμνοι και να σου έλεγε ξαφνικά ένας ότι έπρεπε να μπουν θάμνοι στους οποίους θα γίνεσαι αόρατος! Δεν θα το έλεγες αμέσως unbalance? Ότι ο κυνηγημένος θα είχε πλεονέκτημα γιατί θα έμπαινε πρώτος στο θάμνο και θα χανότανε? Ή ότι είναι noobικο 5 ήρωες να είναι κρυμμένοι σε ένα θαμνάκι 2x2 μέτρα? Και όμως αυτό το πράγμα υπάρχει και λειτουργεί μια χαρά όσο και αν αρχικά θα φαινότανε περίεργο. Αυτό που θέλω να πω είναι πώς άμα δεν παίξεις μια αλλαγή στην πράξη δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ταίριαζε.
Και για να πάω σε αυτά που είπε ο Νίκος το να μειώνετε η ταχύτητα στο ποτάμι δεν είναι όσο άδικο το περιγράφεις, γιατί ok όταν σε κυνηγάνε και μπεις στο ποτάμι θα είσαι αυτόματα σε μειονέκτημα σκέψου όμως ότι άλλες τόσες φορές θα είναι και ο αντίπαλος στην ίδια θέση με εσένα. Το slow θα ισχύει για όλους. 'Oπως επίσης μπορεί να πρόσθετε και άλλα στρατηγικά στοιχεία στο παιχνίδι, όπως το να κάνεις flash στην όχθη για να γλιτώσεις, ενώ αυτός που θα σε κυνήγαγε στο ποτάμι θα έμενε πίσω. Κάτι αντίστοιχο του να κάνεις flash μέσα από ένα τοίχο.
Το να μειωθεί η ορατότητα στο δάσος είναι κάτι που ισχύει είδη στο dota (εκεί γίνετε στην περίπτωση της νύκτας) και κάλλιστα θα μπορούσε να μπει με κάποιο τρόπο και στο lol.
Όσο αφορά τους ιπτάμενους ήρωες και τα friendly dmg νομίζω πως δύσκολα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν κυρίως γιατί θα απαιτούσαν μια μεγάλη αλλαγή στα γενικότερα mechanics του gameplay για τούς λόγους που αναφέρατε και εσείς.
Τέλος το να υπάρχει ένα mode (στυλ dominion) όπου ένας παίχτης ελέγχει πύργους και minions μου φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον. Και δεν θα ήταν βαρετό γιατί θα μπορούσες να κάνεις διάφορα πράγματα, όπως το να στέλνεις όλα τα minions σε μία γραμμή να πρεσάρουν αφήνοντας όμως τα άλλα lines απροστάτευτα ή με τους πύργους να κάνεις focus τους ήρωες αντί να βαράνε σαν χαζοί τα creep.

#519 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 10:31

Aς πούμε τα 3 Phantom που δίνουν 45% speed που είναι παραπάνω από τις μπότες , χμμ ναι δεν κάνουν τίποτα . Επίσης το penetration που είπα από τα runes , χμμ ναι ούτε αυτό κάνει τίποτα .

ναι μιας και τα runes δεινουν τρελο penetration!!

εξακολουθω να θεωρω χαζο να κανεις ιδια items για τους λογους που ανεφερα πιο πανω

φερνω και μερικα παραδειγματα παλι στο παραδειγμα της caitlyn:
- παιζεις εναντιον τανκ με 6000hp και 200 αρμορ. δεν θα κανεις madreds?!
- παιζεις εναντιον αντιπαλων που τρεχουν ολη την ωρα, δεν θα κανεις frozen malet?
- παιζεις εναντιον ενος καρθους που εχει το build που ανεφερες πιο πανω, οπως ειπες και συ ο ιδιος κοβει κομματες, δεν θα κανεις ενα bansheen's veil?

το καθε παιχνιδι αναλογα με την πορεια του σε οδηγει στα αντικειμενα που πρεπει να παρεις για να το καθορισεις, εξακολουθω να θεωρω περιοριστικο για τον ηρωα να περνεις ιδια items

Είσαι αρκετά απόλυτος σε αυτά που λες. Σκέψου να έπαιζες ένα lol στο οποίο δεν υπήρχαν θάμνοι και να σου έλεγε ξαφνικά ένας ότι έπρεπε να μπουν θάμνοι στους οποίους θα γίνεσαι αόρατος! Δεν θα το έλεγες αμέσως unbalance? Ότι ο κυνηγημένος θα είχε πλεονέκτημα γιατί θα έμπαινε πρώτος στο θάμνο και θα χανότανε? Ή ότι είναι noobικο 5 ήρωες να είναι κρυμμένοι σε ένα θαμνάκι 2x2 μέτρα? Και όμως αυτό το πράγμα υπάρχει και λειτουργεί μια χαρά όσο και αν αρχικά θα φαινότανε περίεργο. Αυτό που θέλω να πω είναι πώς άμα δεν παίξεις μια αλλαγή στην πράξη δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ταίριαζε.
Και για να πάω σε αυτά που είπε ο Νίκος το να μειώνετε η ταχύτητα στο ποτάμι δεν είναι όσο άδικο το περιγράφεις, γιατί ok όταν σε κυνηγάνε και μπεις στο ποτάμι θα είσαι αυτόματα σε μειονέκτημα σκέψου όμως ότι άλλες τόσες φορές θα είναι και ο αντίπαλος στην ίδια θέση με εσένα. Το slow θα ισχύει για όλους. 'Oπως επίσης μπορεί να πρόσθετε και άλλα στρατηγικά στοιχεία στο παιχνίδι, όπως το να κάνεις flash στην όχθη για να γλιτώσεις, ενώ αυτός που θα σε κυνήγαγε στο ποτάμι θα έμενε πίσω. Κάτι αντίστοιχο του να κάνεις flash μέσα από ένα τοίχο.

μα τα θαμνακια βασιστικαν στη μειωμενη ορατοτητα του χαρτη στη ντοτα, και εκεινα περιοριζουν αρκετα την ορατοτητα στο jungle, λιγο παραπανω και οπως ειπα δεν θα μπαινει κανεις jungle γιατι δεν θα ξερει απο που θα του ερθει αλλα και να κυνηγησει καποιον το πιθανοτερο θα τον χασει.
οσο για το ποταμι κολαω στο προηγουμενο προβλημα που ανεφερα και δεινω και ενα αλλο: θες να κανει gang απο το mid lane στο bot lane, ποση ωρα θα σου παρει να διασχησεις το ποταμι αμα εχεις και slow? θες να φας δρακο-baron και περα απο το οτι θα αργησεις εκει θα χασεις χρονο και στο ποταμι.
το οτι τρωει και ο αντιπαλος αυτη την αλλαγη δε σημαινει οτι ειναι σωστη

οπως ανεφερα και πιο πανω

το παιχνιδι οπως ειναι, η βασικη ιδεα του, το dota based, ειναι που το εχει κανει τοσο επιτιχημενο, το να αλαξεις κομματια απο τη βασικη ιδεα του θελει πολυ "τεχνη" για να μη το χαλασει, η riot το βελτιωσε με πολυ "λεπτοτητα" και τελικα της βγηκε σε καλο, μη προσπαθησουμε ομως να το αλλαξουμε και ριζικα.. στην τελικη παμε να παιξουμε age of empires τοτε :P


Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από matassos: 22 Οκτώβριος 2011 - 10:43


#520 plotolp

plotolp

    Anime Freak

  • Members
  • 364 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 11:27

μα τα θαμνακια βασιστικαν στη μειωμενη ορατοτητα του χαρτη στη ντοτα, και εκεινα περιοριζουν αρκετα την ορατοτητα στο jungle, λιγο παραπανω και οπως ειπα δεν θα μπαινει κανεις jungle γιατι δεν θα ξερει απο που θα του ερθει αλλα και να κυνηγησει καποιον το πιθανοτερο θα τον χασει.
οσο για το ποταμι κολαω στο προηγουμενο προβλημα που ανεφερα και δεινω και ενα αλλο: θες να κανει gang απο το mid lane στο bot lane, ποση ωρα θα σου παρει να διασχησεις το ποταμι αμα εχεις και slow? θες να φας δρακο-baron και περα απο το οτι θα αργησεις εκει θα χασεις χρονο και στο ποταμι.
το οτι τρωει και ο αντιπαλος αυτη την αλλαγη δε σημαινει οτι ειναι σωστη

Αν η αλλαγή θα ήταν σωστή δεν μπορώ να το ξέρω άμα δεν το δω στην πράξη. Απλά νομίζω ότι μεγεθύνεις πολύ στο μυαλό σου το πρόβλημα. Για τα gang δεν θα υπάρχει πρόβλημα γιατί προφανώς δεν μιλάμε για slow της τάξης του 50%, αλλά κάτι μικρό του στυλ 8-10%. Να γίνετε δηλαδή αισθητό χωρίς όμως να χαλάει το παιχνίδι ή να σε κάνει να αποφεύγεις να μπεις στο ποτάμι. Να βάζει ένα παραπάνω στρατηγικό στοιχείο χωρίς να αφαιρεί πολλά από το υπάρχων παιχνίδι. Αυτό που λες για δράκο-baron δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. Ξαναλέω δεν μιλάμε για κανένα τρομακτικό slow και αν εννοείς πως δεν θα προλάβεις να φύγεις από το baron- δράκο πριν έρθει η αντίπαλη ομάδα πάλι δεν είναι πρόβλημα γιατί και η αντίπαλη ομάδα θα είναι slow. Άμα κάτι ισχύει για όλους δεν μπορείς να πεις πως άδικο για κάποιον. Επίσης θα μπορούσανε να βγούνε και αντικείμενα και skills πάνω σε αυτήν την αλλαγή, στο στυλ με το τάδε αντικείμενο (ένα ζευγάρι βατραχοπέδιλα ίσως?:P ) δεν σε πιάνει το slow του ποταμιού. Μπορεί να προσθέσει πολλά στρατηγικά πλεονεκτήματα στο όλο gameplay.

#521 BoredForLife

BoredForLife

    Monster Hunter

  • Members
  • 503 Δημοσιεύσεις:
  • LocationPokke Village

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 17:42

24/14/34 με τον αγαπητο πειρατη. Ασχετη η ομαδα μου , ασχετη η ομαδα τους... Αλλα επειδη ειχαμε εναν GP που εσκαγε την μιση ζωη με ενα Q νικαγαμε. Και ξαφνικα :
Spoiler:

v4kFmx.png


#522 Fandom

Fandom

    Anime Professional

  • Members
  • 552 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 18:25

ναι μιας και τα runes δεινουν τρελο penetration!!


Εγώ ξεκινάω με 25 armor penetration τώρα αν σε χαλάει τι να σου πω.

- παιζεις εναντιον τανκ με 6000hp και 200 αρμορ. δεν θα κανεις madreds?!


Τι σκατά tank είναι αυτο που έχει και 6000hp και 200 armor ? Πόσα items έχει ? 8-9 ?


- παιζεις εναντιον αντιπαλων που τρεχουν ολη την ωρα, δεν θα κανεις frozen malet?


1. Πιο πολύ speed από μένα δύσκολα να έχουν .
2. Όχι , γιατί δεν το αγοράζω έτσι και αλλιώς στην Cait.

- παιζεις εναντιον ενος καρθους που εχει το build που ανεφερες πιο πανω, οπως ειπες και συ ο ιδιος κοβει κομματες, δεν θα κανεις ενα bansheen's veil?


Όχι , αφού έχω ασχοληθεί μόνο με το dmg όχι . Επίσης με 75% lifesteal και 100% crit 2 minions βαράω και έχω πάλι full life .


Αυτά τα build δεν τα έχεις δοκιμάσει καν . Για να σου λέω και εγώ και ο Magikarp ότι παίζουμε με τέτοιο build σε casters και είναι αποτελεσματικό , κάτι παραπάνω θα ξέρουμε .

#523 1451

1451

    .

  • Members
  • 2.585 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 20:11

Χεχε, ωραίος ο Αρουραίος. Περιμένω την ευκαιρία για να τον δοκιμάσω! Back door και άγιος ο θεός.

#524 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 21:24

το γεγονος οτι η ιδια η riot δεν σου προτεινει ιδια items και στο mobafire δυσκολα θα βρεις τετοιο build δειχνει οτι ολοι αυτοι ξερουν λιγοτερα απο εσενα

τεσπα παιχνιδι στρατηγηκης ειναι, ο καθενας οπως θελει το βλεπει. για μενα εναντια σε ενα καλο team σε ενα σοβαρο game θα εισαι σχεδον ανυπαρκτος αν πας ετσι.. (ασε που δεν θα προλαβεις να μαζεψεις λεφτα για κατι τετοιο)

και ο "magicarp" μου εχει πει σε pm τι build κανει.. ρωτα τον :P

#525 Serperoth

Serperoth

    Auspicium melioris ævi

  • Members
  • 202 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 22 Οκτώβριος 2011 - 22:03

Κοίτα, ναι με over 9000 AP Veig, σε κόβουν 2χιτο, οκ. Αλλά το θέμα είναι ότι το σωστό team έχει τανκ που χώνεται, κάνει κανά taunt, μέχρι να σου σκάσουν 2 χιτ ζει μόνο το support ξέρω γω, γιατί έχεις σκάσει 8723456387456837465 damage σε όλους τους υπόλοιπους. ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είναι το πιο competitive, με την έννοια ότι δεν συγχωρεί λάθη.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...

Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?


Honi soit qui mal y pense