μα αφου ειναι unique το μπονους 1000mana που δινει, γτ να κανεις τετοιο build αντι να τον βελτιωσεις με αλλους τροπους..Υπονοείς κάτι για το "4 Archangel's, Hat + Boots" build μου για Veig και Annie? (συνήθως το κάνω 3 Staves + Deathfire + Deathcap + Boots)
ο πρωτος παιχτης που τον κυνηγαν μπαινει στο ποταμι, απευθειας τρωει σλοου, ο δευτερος ειναι ακομη στο εδαφος βαραει και προχωραει ταχυτατα, σχεδον φτανει τον αλλο που εχει φαει σλοου, πριν φαει σλοου και αυτος μολις μπει στο ποταμι θα εχει κοψει κομματες απο τον πρωτο. δεν καταλαβαινω τι δεν καταλαβαινειςΣχετικά με την κίνηση στο ποτάμι, η επιβράδυνση θα αφορά όλους τους χαρακτήρες που περπατάνε. Άρα δεν βλέπω το πώς ο διώκτης θα αποκτούσε πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν που προσπαθεί να ξεφύγει.
Με τα φίλια πυρά τώρα, δεν θα αχρηστεύονταν κανένα ξόρκι. Απλά θα έπρεπε να προσέχουν διπλά όσοι παίζουν με champions που βασίζονται σε skill shots για να μην πετύχουν κανέναν συμπαίκτη.
Ικανότητες που κλειδώνουν αυτόματα στο στόχο δεν θα επηρεάζονταν καθόλου.
Δεν ξέρω πώς αποκαλούνται όσοι παίρνουν πολλά ίδια αντικείμενα, ξέρω μόνο ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται για λόγους ισορροπίας.
Με έκτο παίκτη που απλά θα έλεγχε τα minions και τους πύργους το παιχνίδι σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν Warcraft. Μιλούσα για απλή διαχείριση των ήδη υπαρχόντων μονάδων και όχι για συλλογή πρώτων υλών, χτίσιμο κτιρίων και παραγωγή μονάδων.
Και επαναλαμβάνω ότι η προσθήκη βάθους δεν θα ισοδυναμούσε με αλλαγή του χαρακτήρα του παιχνιδιού.
σοβαρα τωρα το λες αυτο για τα φιλια πυρα? οταν σκαει ενας αμουμου ουλτι και βλεπεις να σκαν τα παντα πανω στο τιμ που εχει παγιδευτει, απο ουλτι του gangplank, της missfortune μεχρι και του xerath και του kog maw. τα σπελλς που πανε σε μεγαλο χωρο ειναι ετσι φτιαγμενα που αν υπηρχε friendly dmg θα αχριστευοντουσαν. με ενα τροπο μηδενιζεις τη μαχη σωμα με σωμα γτ το τανκ θα τρωει ξυλο ΚΑΙ απο τους δικους του! πολυ λογικο!
αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι το last hit σε friendly units που κλεβουν το κιλλ και τα μινιονς σου απο την αντιπαλη ομαδα, αυτο που ειχε η dota. μονο που στο λολ δεν το βαλαν για να αποφυγουν το τεραστιο flame που θα δημιουργοταν γιατι χαρη στις τοσες παραπανω δυνατοτητες που προσφερει το λολ και ενας παιχτης με 10 hp μπορει να ξεφυγει, ακομη και να προσφερει σε μια μαχη
μα για λογους ισοροπιας, για να νικησεις, ΔΕΝ περνεις ιδια αντικειμενα. αν το κανεις βλεπεις με λαθος λογικη το παιχνιδι. δεν μπορεις να πας full ap, δεν θα εχεις magic penetration και θα εισαι και ψωμι. δεν μπορεις να παρεις πολα warmrongs γιατι θα εχεις μηδενικο dmg ή μηδενικο αρμορ. για λογους ισοροπιας δεν επιλεγεις ΕΣΥ να παρεις ιδια items γιατι εναντια σε ενα καλο team θα αχριστευτεις
και πoιος θα διαλεγε να ειναι εκτος παιχτης για εναν τετοιο lame ρολο? θα εχανε ολο του το χαβαλε το παιχνιδι γι αυτον