Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ιαπωνικός Κινηματογράφος
#76
Posted 19 October 2009 - 01:29
#78
Posted 19 October 2009 - 13:54
Πρόκειται για μία από τις πλέον κλασικές ταινίες του ιαπωνικού κινηματογράφου, που αν είναι να τη δει κανείς, καλύτερο είναι να τη δει σε μεγάλη οθόνη, οπότε σπέυσατε!
Για όσους δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται να πω ότι είναι δράμα εποχής, διαρκεί 3 ώρες περίπου, είναι "αργή" κ "δύσκολη". Είναι ένα πολεμικό έπος για την δύναμη της εξουσίας και την προδοσία, που εντέλει εκθειάζει τη συγχώρεση κ την ειρήνη.
Το θεωρώ απλά αριστούργημα! Επίσης, το γεγονός ότι είναι έγχρωμο του δίνει τεράστιο avantage σε σχέση με άλλες επικές ταινίες του ίδιου.
ένα καλό trailer θα βρείτε εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=AbbfDntoRRk
p.s. καλά, πόσο χαζή μπορεί να είμαι κ δε μπορώ να βάλω κατευθείαν το trailer embedded? ας μου πει κανείς..
Edited by evaofadawn, 19 October 2009 - 14:04.

thanks lily. you gave true meaning to my naruto shippuden.
http://www.anime-planet.com/users/evaofadawn
#79
Posted 20 October 2009 - 21:30
Edited by Blue Samurai, 01 November 2009 - 02:07.
#80
Posted 22 October 2009 - 21:34
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ PINK EIGA ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
Οι Ημέρες Ανεξαρτησίας μυούν στο 50ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης τους σινεφίλ, στην Pink Eiga, ένα μοναδικό κινηματογραφικό είδος που αναπτύχθηκε στην Ιαπωνία, ανοίγοντας νέα σελίδα στην εξερεύνηση του απενοχοποιημένου ερωτισμού. Η επιλογή των ταινιών έγινε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή των Ημερών Ανεξαρτησίας Λευτέρη Αδαμίδη σε συνεργασία με τον Τζάσπερ Σαρπ / Jasper Sharp, συγγραφέα του βιβλίου Behind the Pink Curtain και ειδικό της Pink Eiga, ο οποίος θα παραβρεθεί στη διοργάνωση για να παρουσιάσει τις ταινίες.
Έργα των πλέον πρωτοπόρων δημιουργών που αναδύθηκαν την δεκαετία του ’60, ανανεώνοντας μια κινηματογραφική βιομηχανία που βρισκόταν ήδη στην ακμή της, συνθέτουν το αφιέρωμα στην Pink Eiga. Που έγινε γνωστή και ως Pinku Eiga. Ή Pink Films. «Το αφιέρωμα συμπίπτει ιδανικά με την επετειακή διοργάνωση του Φεστιβάλ και την επιθυμία του να διατυπώσει μια πρόταση επαναπροσδιορισμού της έβδομης τέχνης, με κεντρικό σύνθημα το ερώτημα ‘’Why cinema now?’’», σημειώνει χαρακτηριστικά η διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Δέσποινα Μουζάκη.
Με συνειδητή επιλογή το «ροζ», δημιουργοί όπως ο Κότζι Γουακαμάτσου / Koji Wakamatsu, ο Νομπόρου Τανάκα / Noboru Tanaka, o Μασάο Αντάτσι / Masao Adachi, o Καν Μουκάι / Kan Mukai, o Τατσούμι Κουμασίρο /Tatsumi Kumashiro και ο Μαμόρου Γουατανάμπε / Mamorou Watanabe, έδωσαν τη δική τους, προσωπική εκδοχή για τη φαντασία στην εξουσία, μεταφράζοντας σε πλάνα μοναδικής αισθητικής τα πιο παράξενα όνειρά τους. Την ίδια στιγμή που η Ευρώπη ζούσε στους ρυθμούς του Μάη του ’68, στην Ιαπωνία, η εγχώρια κινηματογραφία δονούνταν από το έργο αυτών των σκηνοθετών, έργο που έφτασε μέχρι τα μεγάλα στούντιο, προοικονόμησε την επανάσταση του new wave και πρότεινε μια άλλη ριζοσπαστική κουλτούρα.
more info : http://www.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&loc=1&&page=607&newsid=1178
#82
Posted 25 October 2009 - 00:37
Καινούριο trailer για τη πρώτη ταινία Nodame Cantabile.
Θα πέσει μεγάλο γέλιο!Spoiler:
WIN. m(_ _)m
#83
Posted 07 November 2009 - 08:01
Καλά, να μη πω για τη μουσική που μου σήκωσε τη τρίχα σε όσες περιοχές του σώματος την έχω...
Τι epicness ήταν αυτό; Παράδειγμα ταινίας δηλαδή! ΚΑΙ cool με πολλά τεχνολογικο-οπτικο-blockbusterίστικα πράγματα χωρίς όμως να αγνοείται η υπόθεση για χάρη των εφφέ. Ίσα ίσα! Κοιτάτε βόδια του Hollywood τι μπορείτε να κάνετε αν πάρετε ένα μαθηματάκι απο τα γιαπώνια!
Υ.Γ: Kaname Jun.... kyaaaaaa
#84
Posted 07 November 2009 - 12:56
ήταν πολύ άθλια...γενικά αυτός ο σκηνοθέτης και τα εφέ δεν πάνε μαζί.
δηλαδή χωρούσε βελτίωσης.
#85
Posted 07 November 2009 - 15:09
Θα συμφωνήσω για τα εφέ με την Εri. Orion μήπως εννοείς την σκηνοθεσία και τις γωνίες λήψεις; Γιατί αυτά ήταν όντως πολύ καλύτερα και διαφορετικά απο αυτά που έχουμε συνηθίσει. Στον τομέα εφέ, αν και δεν ήταν και για τα μπάζα (είχαν κάποια σημεία όμως που έβγαζαν μάτι από την προχειρότητα) περισσότερο με ενόχλησε η υπερβολή. Που πας ρε φίλε;
Τώρα πάμε στα καλά...
Η ιστορία πολύ καλή με ένα twist από αληθινά γεγονότα και πρόσωπα.
Καλά να είναι το Gintama που λόγω συγκεκριμένου arc κάθησα και τα έψαξα πιο παλιά κι έτσι δεν έχασα την μπάλα.
Τρομερά σκηνικά, ατμόσφαιρα κτλ. Το cast επίσης. Καλά μιλάμε τους μισούς τους έχω ξαναπετύχει σε σειρές.:hahaha:Tην μικρή από το byakuyaku, την εστιάτορα απο το Zeni Geba...Και φυσικά τους leads. Καλά τι πάθανε με το ζεύγος Eguchi Yosuke Χ Hirosue Ryoko; Και στο triangle μαζί ήταν. Μου άρεσαν πολύ παραπάνω εδώ βέβαια. Ο Kaname δε, όχι. Δεν μ' αρέσει να κάνει τον κακό.
Οπότε σας τον χαρίζω.
Yosuke!!!
Edited by Nighteyes, 07 November 2009 - 15:17.
#86
Posted 07 November 2009 - 18:06
Ο CGI τομέας δεν ήταν και οτι το καλύτερο (αισχρός σε κάποια σημεία), αλλά μη ξεχνάμε οτι δεν έχουνε και budget Hollywood εκεί (δεν είμαι και σίγουρη βέβαια).
Μιλάω για art direction, σκηνοθεσία, φίλτρα και τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν, την καλή χρήση του φωτός, χρωμάτων κτλ. Το "πάστωμα" της ταινίας δηλαδή πολύ καλό.
Η υπερβολή δε με πειράζει. Άλλωστε υπήρχε γύρω απο τους shinobi αυτός ο "αέρας" οτι είναι supermen και έχουνε λολές ιδιότητες. Σίγουρα, φαίνεται να παραπάει, αλλά έχω δεί μεγαλύτερα φίδια σε αμερικάνικες ταινίες που δεν έχουνε και τη δικαιολογία του "είναι υπεράνθρωπος":hahaha:. Εκείνα μου φαίνονται πολύ πιο τραβηγμένα.
Όσο για τον Kaname, κούκλος, αλλά χάρισμά σου. Έχω άλλους εγώ
Οτι έπαιρνε βελτίωση σε διάφορα σημεία (κυρίως CGI εφόσον παίζανε τόοοσο μεγάλο ρόλο) η ταινία, επαιρνε. Αλλά για ιαπωνική παραγωγή και ταινία blockbuster τα σπάει. Έχει τόσο solid story και cast, ατμόσφαιρα κτλ που προσωπικά δε με χαλάνε τόσο πολύ τα χάλια CG.
#87
Posted 07 November 2009 - 18:23
Αρκετά Καλή ταινία..Θα την βαθμολογούσα 9/10!!
με τρόμαξε σε κάποιες ξαφνικές σκηνές..
Επαιζε και η Maki Horikita εκ της οποίας εχω δει πολλά έργα..
Τώρα λέω να δώ το Apartment 1303 και το Forbidden Floor!!
#88
Posted 08 November 2009 - 01:39
Ωραία, συμφωνούμε. Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να ξεφύγει από εθνικό/ασιατικό επίπεδο η ταινία. Λείπει αυτό το "κάτι" που θα την έκανε να βγει παρα έξω. Και είναι κρίμα γιατί λίγο ήθελε σαν δουλειά για να το καταφέρει.Μιλάω για art direction, σκηνοθεσία, φίλτρα και τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν, την καλή χρήση του φωτός, χρωμάτων κτλ. Το "πάστωμα" της ταινίας δηλαδή πολύ καλό.
Όσο για τον Kaname, κούκλος, αλλά χάρισμά σου. Έχω άλλους εγώ
Και μια που το θυμήθηκα, να δείτε και το K-20 the fiend of twenty faces. Eκει μου άρεσαν τα εφέ, ή τουλάχιστον δεν ένιωσα να χτυπάει το καμπανάκι του "τι βλέπω τώρα". Βέβαια δεν έχει την ατμόσφαιρα που είχε το Goemon, ούτε το σενάριο του αλλά μου άρεσε και θεωρώ ότι θα ήταν πιο αποδεκτή απο το δυτικό κοινό, άσχετα αν και αυτή δεν ξεφύγει απο τα συνορα.
Και φυσικά είναι και το σίγουρο χαρτί εκεί. Takeshi:lovulovu: (Πάει με χάνετε...Απανωτά τα χτυπήματα.
Τι καλές που είμαστε όμως. Τον δώσαμε αμαχητή στην πλεονέκτρα (δεν έχει αφήσει άντρα για άντρα)
#89
Posted 08 November 2009 - 13:25
Λείπει αυτό το "κάτι" που θα την έκανε να βγει παρα έξω. Και είναι κρίμα γιατί λίγο ήθελε σαν δουλειά για να το καταφέρει.
.
ναι έλειπε γυμνές σκηνές με τον Kaname.
#90
Posted 08 November 2009 - 15:29
Ξέχασα να πω ότι είδα και το Kids. Πολύ καλή ταινία, όντως. Δεν έχω να πω κάτι στραβό γι αυτήν, είδατε; Τελικά όταν λείπουν τα πολλά εφέ τα καταφέρνουν καλύτερα οι Ιάπωνες νομίζω.
Να πω σε όσους δεν την έχουν δει, ότι δεν έχει καμία σχέση με boy's love όπως μπορεί να νομίζουν βλέποντας την εικόνα αυτή. (Μην πτοήστε επειδή το προτείνουμε εμείς.








