Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σας επηρεαζουν τα Studios στην επιλογη των ανιμε;
#31
Posted 26 December 2010 - 23:10
#32
Posted 27 December 2010 - 01:56
υπαρχουν και περασμενα μεγαλεια.....
http://en.wikipedia.org/wiki/Sanrio#Filmography
#33
Posted 04 January 2011 - 01:14
#34
Posted 04 January 2011 - 13:37
#35
Posted 04 January 2011 - 13:46
#36
Posted 04 January 2011 - 14:20
Does this darkness have a name?
#37
Posted 04 January 2011 - 14:34
οποτε θελει περισσοτερο ψαξιμο
#38
Posted 04 January 2011 - 14:48
#39
Posted 04 January 2011 - 15:22
υπ'οψιν πως οταν λεμε στουντιο, εννοουμε καθαρα το animation ακομα και αν ο αγαπημενος μας ανιματερ ειναι freelancer και εργαστει μετα αλλου.
οποτε θελει περισσοτερο ψαξιμο
Δεν συμφωνώ με αυτό. Αν πάρεις τέσσερα Studio πχ GONZO, GAINAX, SHAFT και Production I.G και τους δώσεις το ίδιο σενάριο είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα πάρεις τέσσερα εντελώς διαφορετικά anime και όχι μόνο σε επίπεδο animation. Ο animator είναι ένα (πολύ σημαντικό ομολογουμένως) μέρος μιας ευρύτερης ομάδας της οποίας οι κόποι κάνουν την διαφορά.
#40
Posted 04 January 2011 - 15:50
#41
Posted 04 January 2011 - 19:07
Όσοι ζουν στη σκιά δεν τους θωρεί κανείς...
Μπρεχτ
#42
Posted 04 January 2011 - 19:09
Δεν συμφωνώ με αυτό. Αν πάρεις τέσσερα Studio πχ GONZO, GAINAX, SHAFT και Production I.G και τους δώσεις το ίδιο σενάριο είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα πάρεις τέσσερα εντελώς διαφορετικά anime και όχι μόνο σε επίπεδο animation. Ο animator είναι ένα (πολύ σημαντικό ομολογουμένως) μέρος μιας ευρύτερης ομάδας της οποίας οι κόποι κάνουν την διαφορά.
μα αγαπητη μου, το θεμα ειναι πως αρκετες σειρες δεν γινονται μονο απο ενα studio. Απλα τους στελνουν τα πως τα λενε, τα genga με συγκεκριμενες οδηγιες και απο εκει και επειτα βλεπουμε διαφορετικα πραγματα.
Ακομα και τα 4 προαναφερθεντα συμμετειχαν μαζι αλλα και χωριστα σε αρκετες παραγωγες. Χωρια τα κορεατικα στουντιο οπως και σε αλλες ασιατικες χωρες που συμμετεχουν στην παραγωγη.
Oπως και τους subcontractors και τους subsidiaries.
Eνα παραδειγμα:
Η ταινια Gongitsune αναφερεται πως ειναι παραγωγη του Group Tac. Oμως διαβαζοντας εδω:
http://www.pelleas.net/aniTOP/index.php?m=20101121
προκυπτει ότι:
oποτε ειναι δυσκολο να βγαλεις ακρη αν δεν ξερεις τι γινεται στην παραγωγη.
#43
Posted 04 January 2011 - 21:01
μα αγαπητη μου, το θεμα ειναι πως αρκετες σειρες δεν γινονται μονο απο ενα studio. Απλα τους στελνουν τα πως τα λενε, τα genga με συγκεκριμενες οδηγιες και απο εκει και επειτα βλεπουμε διαφορετικα πραγματα.
Πράγμα το οποίο αποδεικνύει και αυτό που λέω. Ότι μετράνε χίλια και δύο πράγματα πέρα από τον τομέα του animation που αναφέρεις στο προηγούμενο post σου (εκτός και αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος). Συγκεκριμένα αυτές οι οδηγίες που αναφέρεις ότι δίνονται κάνουν και την διαφορά.
Ναι στις περισσότερες σειρές γίνεται ένα μικρός χαμός αλλά όταν λέμε για studio συνήθως εννοούμε το Studio που έχει την κύρια επιμέλεια του έργου και όχι αυτά που αναλαμβάνουν μικρότερα και επι μέρους projects.
Και όσον αφορά την ταινία Gongitsune το βρίσκω πολύ λογικό να μην αναφέρεται το Group Tac εφόσον δεν ανέλαβε επίσημα ρόλο στην παραγωγή. Όπως και στην περίπτωση που αποφασίσει ο Range Murata να κάνει κάποια ανεξάρτητη παραγωγή δεν θα πούμε ότι εμπλέκεται η Gonzo σε αυτή.
#44
Posted 05 January 2011 - 02:37
Μην ξεχναμε και το outsourcing προς Κορεα.
πχ εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/DR_Movie
Απλα υπαρχουν δυο ειδων παραγωγοι, αυτοι που ασχολουνται οντως με την παραγωγη του εργου και αυτοι που ασχολουνται με το οικονομικο κομματι και το λιγοτερο αγχωδες, οπως ομολογει και ο Yasuyuki Ueda.
#45
Posted 07 January 2011 - 13:00
Φυσικά δεν αποκλείω δουλειές από άλλα studio, απλά έχω έναν μικρό αποκλίνοντα φαβοριτισμό προς Shaft/Gainax...