Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Παιχνίδι γνώσεων
#31
Posted 25 October 2008 - 12:49
#32
Posted 25 October 2008 - 12:53
(Μουσική) Πότε ιδρύθηκε το Qlimax event από την Q-Dance?
Spoiler:
λοιπόν ας αφήσουμε το σπαμ. ότι απορίες έχετε πμ σε μένα...προχοράμε με το παιχνίδι....αυτή είναι αναπάντητη.... αν δεν την γνωρίζετε προχορίστε σε επόμενη ερώτηση...απο κάποιον άλο...
Edited by Seirios, 25 October 2008 - 13:02.
#33
Posted 25 October 2008 - 13:02
#34
Posted 25 October 2008 - 13:04
EDIT : λάθος , έγινε διπλό post
#35
Posted 25 October 2008 - 13:08
Μη δίνεις απαντήσεις μέχρι κάποιος να απαντήσει σωστα γιατί χάνεται το bonus
(Μουσική) Πότε ιδρύθηκε το Qlimax event από την Q-Dance?Spoiler:
(+κινηματογράφος,-γεωγραφία)
Αν και νομίζω ότι η πρώτη φορα είναι 3 Ιουνίου(my birthday....)του 2000.....
#36
Posted 25 October 2008 - 13:14
@ Sirjin την 3η Ιουνίου του 2000 είχε άλλη μορφή και άλλο name καθώς ένα χρόνο πριν είχε μόλις ιδρυθεί η Q-dance και δεν είχε ακόμα βρεί τα πατήματά της...
Επόμενη ερώτηση ???
#37
Posted 25 October 2008 - 13:29
Περιμένω αιτιολόγηση που να έχει να κάνει με το σώμα μας , όχι εξυπνάδες
πιθανόν να φαίνεται γέλια η ερώτηση , όμως γιατί όταν μας φαγουρίζει κάτι το ξύνουμε ? γιατί αντιδράμε έτσι ? είναι ανάμεσα στο γενικές και σπαζοκεφαλιά . είναι λίγο ιατρική-βιολογική η απάντηση ( λίγο , το είπα απλώς για να καταλάβετε πώς περίπου πρέπει να σκεφτείτε )
Edited by Haku4ever, 25 October 2008 - 14:03.
#38
Posted 25 October 2008 - 13:37
Rin(+ιστορια,-μουσικη)
ερωτηση:ποιο ειναι το μονο ζωο (εκτος του ανθρωπου) που πηδιεται για λογους ευχαριστησης?Ολλα τα αλλα εκτος απο αυτο το κανουν μονο για αναπαραγωγη...
α)φαλαινα
β)γαζελα
γ)δελφινι
δ)γαιδαρος
Edited by Rin, 25 October 2008 - 13:43.
#39
Posted 25 October 2008 - 13:40
Ποιό χρώμα δεν μπορεί να μιμηθεί ο χαμαιλέοντας?
Edited by gexion, 25 October 2008 - 13:46.
Everyone has an A C E hidden,it's Hope
#40
Posted 25 October 2008 - 13:47
Λευκό
Σε πιο game εφαρμόστηκε πρώτα η Unreal Engine 3? ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ "doulis83"
@Haku
Οι ειδικοί ορίζουν τη φαγούρα ως δυσάρεστο δερματικό ερεθισμό που προκαλεί επιτακτική ανάγκη για ξύσιμο. Το δέρμα παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Κάθε τ. εκ. της επιφάνειας του σώματος, συμπεριλαμβανομένων και των βλεννογόνων, περιέχει πάνω από 1.500 εξειδικευμένες νευρικές απολήξεις-δέκτες, τους υποδοχείς. Υπάρχουν διάφοροι τύποι: υποδοχείς πόνου, πίεσης, αφής, θερμότητας ή κίνησης των τριχών. Κάθε απόληξη είναι το ακραίο τμήμα μιας νευρικής οδού, η οποία, σαν τηλεφωνική γραμμή, μεταδίδει το σήμα στα κέντρα του εγκεφάλου. Εδώ καταλήγουν όλα τα μηνύματα, περνώντας πρώτα από έναν ενδιάμεσο σταθμό, το "θάλαμο", ο οποίος μοιράζει και στέλνει τα μηνύματα στα διάφορα κέντρα του εγκεφαλικού φλοιού. Για παράδειγμα, η φαγούρα καταλήγει στην περιοχή ελέγχου του σώματος, το σωματαισθητικό φλοιό, ο οποίος εντοπίζει την ακριβή προέλευση του σήματος. Καταλήγει επίσης στο κέντρο συντονισμού των κινήσεων, τον κινητικό φλοιό, ο οποίος καθοδηγεί το χέρι. Η αντίδραση είναι αυτόματη και ασυνείδητη: ξυνόμαστε στον ύπνο μας ή όταν απομακρύνουμε μια μύγα. Συχνά η ένταση του ξυσίματος είναι μεγάλη, χρησιμεύοντας στην αύξηση της ροής του αίματος.
Edited by Sacrous, 25 October 2008 - 16:16.
#41
Posted 25 October 2008 - 14:11
@ gexion
Λευκό
σωστός ο Sacrous διότι απλά ,δεν υπάρχει άσπρο χρώμα στη φύση για να προσαρμόσουν το δικό τους,εκτός από το χιόνι..σε τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες όμως δεν επιβιώνει
Everyone has an A C E hidden,it's Hope
#42
Posted 25 October 2008 - 14:14
το 2ο
@Sacrous
Gears of war
#43
Posted 25 October 2008 - 14:14
@ gexion
Λευκό
Σε πιο game εφαρμόστηκε πρώτα η Unreal Engine 3?
Spoiler:
@Haku
Οι ειδικοί ορίζουν τη φαγούρα ως δυσάρεστο δερματικό ερεθισμό που προκαλεί επιτακτική ανάγκη για ξύσιμο. Το δέρμα παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Κάθε τ. εκ. της επιφάνειας του σώματος, συμπεριλαμβανομένων και των βλεννογόνων, περιέχει πάνω από 1.500 εξειδικευμένες νευρικές απολήξεις-δέκτες, τους υποδοχείς. Υπάρχουν διάφοροι τύποι: υποδοχείς πόνου, πίεσης, αφής, θερμότητας ή κίνησης των τριχών. Κάθε απόληξη είναι το ακραίο τμήμα μιας νευρικής οδού, η οποία, σαν τηλεφωνική γραμμή, μεταδίδει το σήμα στα κέντρα του εγκεφάλου. Εδώ καταλήγουν όλα τα μηνύματα, περνώντας πρώτα από έναν ενδιάμεσο σταθμό, το "θάλαμο", ο οποίος μοιράζει και στέλνει τα μηνύματα στα διάφορα κέντρα του εγκεφαλικού φλοιού. Για παράδειγμα, η φαγούρα καταλήγει στην περιοχή ελέγχου του σώματος, το σωματαισθητικό φλοιό, ο οποίος εντοπίζει την ακριβή προέλευση του σήματος. Καταλήγει επίσης στο κέντρο συντονισμού των κινήσεων, τον κινητικό φλοιό, ο οποίος καθοδηγεί το χέρι. Η αντίδραση είναι αυτόματη και ασυνείδητη: ξυνόμαστε στον ύπνο μας ή όταν απομακρύνουμε μια μύγα. Συχνά η ένταση του ξυσίματος είναι μεγάλη, χρησιμεύοντας στην αύξηση της ροής του αίματος.
άψογα ενημερωμένος . όμως γιατί όταν το ξύσουμε δεν έχουμε πια το αίσθημα της φαγούρας ? αυτή είναι η ερώτηση .
#44
Posted 25 October 2008 - 14:16
άψογα ενημερωμένος . όμως γιατί όταν το ξύσουμε δεν έχουμε πια το αίσθημα της φαγούρας ? αυτή είναι η ερώτηση .Spoiler:
Αφού γράφει γιατί το ξύνουμε και σου απαντάω... δεν είναι αυτή η αρχική ερώτηση....
για πιο λόγο όταν μας φαγουρίζει κάτι , το ξύνουμε ?
...Η αντίδραση είναι αυτόματη και ασυνείδητη...
#45
Posted 25 October 2008 - 14:22