Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

AnimeFiury Fan Sub


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 8@N05

8@N05

    Starting...

  • Members
  • 8 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 14 Αύγουστος 2008 - 22:54

Εγώ με άλλο ένα παιδί έχουμε αρχίσει να κάνουμε fansubbing ερασιτεχνικά, ξεκινώντας με το Strait Jacket και έχουμε ολοκληρώσει το 1ο από τα 3 συνολικά OVA και το 2ο είναι σχεδόν έτοιμο. Αν κάποιος θα ήθελε να μας βοηθήσει στο fansubbing είναι ευπρόσδεκτος. (αρκεί βέβαια να έχει κάποια στοιχειώδη γνώση πάνω στο θέμα).Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας κάνει post εδώ ή ας μου στείλει pm! Το site είναι .:: AnimeFiury ::.

ΥΓ: Αν έχω τοποθετήσει το θέμα σε λάθος section ζητάω συγγνώμη.

#2 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Δεκέμβριος 2008 - 14:30

Έχουμε ήδη ολοκληρώσει και τα 3 OVA του Strait Jacket και σας περιμένουν στον tracker μας.....και σε λίγο καιρό 8α έχουμε και ένα release έκπληξη!!
so stay tuned!!:D
Δημοσιευμένη  εικόνα

#3 Loke

Loke

    ~Moe Mio Moe~

  • Channel Operators
  • 3.927 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Δεκέμβριος 2008 - 14:56

καποια στιγμη θα κατεβασω το strait jacket 01 να δω τη δουλεια σας και να σας πω γνωμη (προτιμω γενικοτερα english subs) :)

#4 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8.656 Δημοσιεύσεις:
  • Locationbetween the frets

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 19:34

Thread renamed, as requested. :drink:

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#5 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 22:38

Thread renamed, as requested. :drink:

thnx Kenny-kun!!

Τωρα παιδες μου.....εχουμε καινουριο προτζεκτ! Το Persona -trinity soul- ενα πολυ ωραια ανιμε που θα σας αρεσει πολυ...αντε τι περιμενετε?? Tracker is waiting!!
and soon w8 for a new release!

http://www.animefiury.com/
Δημοσιευμένη  εικόνα

#6 jimilegolas

jimilegolas

    ハア?

  • Members
  • 344 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 23:30

Το πρώτο torrent δεν είχε 6 επεισόδια;
ヤクザ   あいしてる!

#7 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Ιανουάριος 2009 - 17:15

οχι, ειχε μονο τα 5 πρωτα, σε λιγο θα μπει και το 5 του περσονα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#8 Erisadesu

Erisadesu

    Hellasian Star

  • Members
  • 4.640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Ιανουάριος 2009 - 17:42

είδα το straightjacket...
το έπαιξα με το media player και σε μερικά σημεία μερικοί
υπότιτλοι δεν εμφανίστηκαν ειδικά στο πρώτο επεισόδιο (στο τέλος του anime)
μήπως έφταιγε το player μου? (το έχω ξαναπάθει με ένα άλλο player που έχω).
Με ποιο Player τα βλέπετε εσείς;

γενικότερα πολύ ωραία δουλεία το μόνο που με παραξένεψε ήταν ένα ξεκάρφωτο Α
επίσης ήθελα να ρωτήσω όντως μεταφράζονται σαν Μάγοι αυτοί εκεί μέσα;

#9 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 21 Ιανουάριος 2009 - 23:33

εγω το παιζω με το media player classic, τωρα για αυτο το Α που λες το επαθα και εγω.... και δεν 3ερω να σου απαντησω στην ερωτηση σου....
Δημοσιευμένη  εικόνα

#10 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 26 Ιανουάριος 2009 - 16:19

so...... Ανακοίνωση παιδια!! απο δω και πέρα τα release μας θα είναι στο MegaUpload!!! άρα ποιο εύκολο το download για εσάς!! δείτε το Persona!! είναι πολύ κάλο!!
Δημοσιευμένη  εικόνα

#11 GeRi

GeRi

    AnatheMangitis!

  • Members
  • 107 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 09 Σεπτέμβριος 2009 - 22:55

Μέτα από πολύ(μα πολύ) καιρό, είναι επιτέλους έτοιμο το 1ο επεισόδιο του Neon Genesis Evangelion, διαθέσιμο για download στον tracker μας. Ελπίζουμε να σας αρέσει!
Δημοσιευμένη  εικόνα

#12 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1.105 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2009 - 21:29

Το ειδα το επεισοδιο....καλη δουλεια και καλο anime.

#13 TheVirus

TheVirus

    ただ別のウイルス

  • Members
  • 8 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2009 - 22:58

Το ειδα το επεισοδιο....καλη δουλεια και καλο anime.


Ευχαριστούμε ! :ureshii:

#14 Geutella

Geutella

    Anime-Greek

  • Members
  • 337 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 29 Δεκέμβριος 2009 - 12:06

Neon Genesis Evangelion

Posted Image

H AnimeFiury εδώ και αρκετό καιρό έχει ξεκινήσει να fansubb-άρει το NGE.
Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε είναι ένα anime που κυκλοφόρησε το 1995. Δημιουργός του είναι ο Anno Hideaki και η παραγωγή του έγινε από το Studio Gainax. Η πλοκή λαμβάνει χώρα στο 2015 μ.Χ. Oι Άγγελοι, τεράστιες, τρομερά δυνατές, εξωγήινες μηχανές πολέμου, εμφανίζονται στο Tokyo για δεύτερη φορά. Η μόνη ελπίδα της ανθρωπότητας βρίσκεται στα Evangelion, ανθρωπόμορφες μηχανές πολέμου αναπτυγμένες από την Nerv, έναν οργανισμό υπό τον έλεγχο των Ηνωμένων Εθνών.
Τα Eva, ικανά να αντέξουν οποιαδήποτε επίθεση των Αγγέλων, έχουν ως μοναδικό μειονέκτημα τον περιορισμένο αριθμό ανθρώπων που μπορούν να τα πιλοτάρουν. Μόνο μια χούφτα έφηβοι, όλοι γεννημένοι δεκατέσσερα χρόνια πριν, εννιά μήνες μετά την πρώτη εμφάνιση των Αγγέλων, είναι ικανοί να επικοινωνήσουν με τα Evangelion. Ένας τέτοιος έφηβος είναι ο Ikari Shinji, ο πατέρας του οποίου διοικεί την ομάδα της Nerv που ανέπτυξε και συντηρεί τα Evangelion. Χαμένος σε έναν ανεμοστρόβιλο μαχών και γεγονότων που δεν καταλαβαίνει, ο Shinji αναγκάζεται να φτάσει στο έσχατο όριό του για να βρει το κουράγιο και τη δύναμη, όχι μόνο για να πολεμήσει, αλλά και για να επιβιώσει, ρισκάροντας τα πάντα.

Τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς σας περιμένουν στον tracker της AnimeFiury
Επισκεφτείτε μας στο http://www.animefiury.com/ και περιμένουμε να ακούσουμε τις απόψεις και τα σχόλιά σας για τα releases μας.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Geutella: 29 Δεκέμβριος 2009 - 12:14

Δημοσιευμένη  εικόνα

#15 Erisadesu

Erisadesu

    Hellasian Star

  • Members
  • 4.640 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 30 Δεκέμβριος 2009 - 03:51

ωραια ωραία ευχαριστούμε ελπίζω να το κάνετε με μεγάλη αγάπη και με την απαραίτητα προσοχή αν και είμαι σίγουη γι αυτό...
επιτέλους ο πατέρας μου θα μπορέσει να την δει.λολ