Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
AnimeFiury Fan Sub
#1
Posted 14 August 2008 - 22:54
ΥΓ: Αν έχω τοποθετήσει το θέμα σε λάθος section ζητάω συγγνώμη.
#3
Posted 12 December 2008 - 14:56
#4
Posted 20 January 2009 - 19:34

|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#5
Posted 20 January 2009 - 22:38
thnx Kenny-kun!!Thread renamed, as requested.
Τωρα παιδες μου.....εχουμε καινουριο προτζεκτ! Το Persona -trinity soul- ενα πολυ ωραια ανιμε που θα σας αρεσει πολυ...αντε τι περιμενετε?? Tracker is waiting!!
and soon w8 for a new release!
http://www.animefiury.com/
#6
Posted 20 January 2009 - 23:30
#8
Posted 21 January 2009 - 17:42
το έπαιξα με το media player και σε μερικά σημεία μερικοί
υπότιτλοι δεν εμφανίστηκαν ειδικά στο πρώτο επεισόδιο (στο τέλος του anime)
μήπως έφταιγε το player μου? (το έχω ξαναπάθει με ένα άλλο player που έχω).
Με ποιο Player τα βλέπετε εσείς;
γενικότερα πολύ ωραία δουλεία το μόνο που με παραξένεψε ήταν ένα ξεκάρφωτο Α
επίσης ήθελα να ρωτήσω όντως μεταφράζονται σαν Μάγοι αυτοί εκεί μέσα;
#12
Posted 11 September 2009 - 21:29
#13
Posted 11 September 2009 - 22:58
Το ειδα το επεισοδιο....καλη δουλεια και καλο anime.
Ευχαριστούμε !
.:: AnimeFiury - AnimeAddicts ::.

#14
Posted 29 December 2009 - 12:06

H AnimeFiury εδώ και αρκετό καιρό έχει ξεκινήσει να fansubb-άρει το NGE.
Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε είναι ένα anime που κυκλοφόρησε το 1995. Δημιουργός του είναι ο Anno Hideaki και η παραγωγή του έγινε από το Studio Gainax. Η πλοκή λαμβάνει χώρα στο 2015 μ.Χ. Oι Άγγελοι, τεράστιες, τρομερά δυνατές, εξωγήινες μηχανές πολέμου, εμφανίζονται στο Tokyo για δεύτερη φορά. Η μόνη ελπίδα της ανθρωπότητας βρίσκεται στα Evangelion, ανθρωπόμορφες μηχανές πολέμου αναπτυγμένες από την Nerv, έναν οργανισμό υπό τον έλεγχο των Ηνωμένων Εθνών.
Τα Eva, ικανά να αντέξουν οποιαδήποτε επίθεση των Αγγέλων, έχουν ως μοναδικό μειονέκτημα τον περιορισμένο αριθμό ανθρώπων που μπορούν να τα πιλοτάρουν. Μόνο μια χούφτα έφηβοι, όλοι γεννημένοι δεκατέσσερα χρόνια πριν, εννιά μήνες μετά την πρώτη εμφάνιση των Αγγέλων, είναι ικανοί να επικοινωνήσουν με τα Evangelion. Ένας τέτοιος έφηβος είναι ο Ikari Shinji, ο πατέρας του οποίου διοικεί την ομάδα της Nerv που ανέπτυξε και συντηρεί τα Evangelion. Χαμένος σε έναν ανεμοστρόβιλο μαχών και γεγονότων που δεν καταλαβαίνει, ο Shinji αναγκάζεται να φτάσει στο έσχατο όριό του για να βρει το κουράγιο και τη δύναμη, όχι μόνο για να πολεμήσει, αλλά και για να επιβιώσει, ρισκάροντας τα πάντα.
Τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς σας περιμένουν στον tracker της AnimeFiury
Επισκεφτείτε μας στο http://www.animefiury.com/ και περιμένουμε να ακούσουμε τις απόψεις και τα σχόλιά σας για τα releases μας.
Edited by Geutella, 29 December 2009 - 12:14.
#15
Posted 30 December 2009 - 03:51
επιτέλους ο πατέρας μου θα μπορέσει να την δει.λολ





