Πότε σου φάνηκε ότι τα παιδιά ήθελαν το gag?
Ποτε δεν είπα ότι τα παιδιά ήθελαν να κάνουν gag στην αρχή. Ούτε καν τους περνούσε η ιδέα του gag. Τόσο ο Tagaki, όσο και ο Mashiro πίστευαν ότι είναι καλοί σε story theme manga. Ο Miura ήταν αυτός που ανακάλυψε το ταλέντο στο humor του Tagaki.
(Chapter 54, Page 12). Ενώ το trap που ηταν story manga και είχε πέσει στα rankings, ανέβηκε χάρι στο humor του Tagaki. Ούτε καν τα ίδια τα παιδιά το είχαν συνηδιτοποιήσει. Αυτήν την στιγμή δεν αναλύω το λόγο πτώσης του Trap, αλλά ως ταλαντούχοι mangaka ο Tagaki και ο Mashiro σε story driven manga, πώς δικαιολογεις ότι το ανέβασαν χάρη στο humor και στα gags?
Ίσα ίσα μετά το Trap είχαν αποφασίσει να ξαναγυρίσουν στο cult και να προσπαθήσουν με αυτό που ήταν πραγματικά το δυνατό τους σημείο.
Εδώ είσαι τελείως λάθος. Τα παιδιά δεν ξέραν με τί να ξεκινήσουν.
(Chapter:54, pages 4,5). O Tagaki ήθελε να κάνει κάτι σε battle manga, γιατί αυτό πουλάει στην Jump. Ο Mashiro ήθελε να κάνει oneshot, γιατί φοβόταν μία ακόμα αποτυχία σε σειρά. Ο Miura ήταν αυτός που τους είπε να πάνε κατευθείαν για series και να μην φοβούνται (kudos)
(Chapter:54, page 9). Στην αρχή τα παιδιά δεν ήθελαν καθόλου gag, γιατί στηριζόμενοι στο money & intelligence, το οποίο είναι cult manga, κατάφεραν και νίκησαν το crow στην jump στα early results. Αν αυτό είναι που τους κάνει κορυφή στο είδος τότε συγγνώμη αλλά έχουμε διαφορετική ιδέα το τί είναι κορυφή
(Chapter:55, page11). Επίσης με το oneshoot του Future Watch, που είναι sci-fi ήρθαν ένατοι και με το Hitman 10 ήρθαν δέκατοι
(Chapter 58: page 18, 22). Η διαφορά είναι πολύ μικρή και έδειξε στα παιδιά ότι μπορούν να τα καταφέρουν και με το gag.
Και για το πόσο θα το διατηρούσαν στα ίδια επίπεδα, να σου θυμίσω ότι οι ιδέες του Takagi γι αυτό που κάνουν τώρα στέρεψαν σε τρία κεφάλαια?
Και εγώ να σου θυμίσω ότι στο Future Watch οι χαρακτήρες του Tagaki είχαν πάρει την χαμηλότερη βαθμολογία
(Chapter: 58, page 7). Ο Tagaki γενικώς δυσκολεύεται σε new materials. Πολλές φορές έχει φανεί ότι πελαγώνει τόσο στο Trap, όσο και στο Tanto τώρα. Για να μην πάρουμε από την αρχή όλα τα mangas που έχει κάτσει να ασχοληθεί. Το θέμα είναι ότι ωριμάζει και όπως φαίνεται σκέφτεται πολλές εναλλακτικές.
(Chapter: 75, pages 3,4) Και ότι και να πεις για τους λόγους που έκαναν το Tanto, ότι και να πιστεύεις για το Miura δε μπορείς να πεις ότι δεν το έκαναν γιατί τους έπρηξε.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπεις έτσι.. Πρήξιμο θεωρείς το research? Τα αποτελέσματα του Trap? Τα σχεδόν ίδια rankings του Hitman 10 και Future Watch? Ο Miura, όπως και ο editor in chief, είδαν ότι τα παιδιά τα κατάφερναν μία χαρά στο gag.
(Chapter: 57, page 17). Αν ο Miura είναι κολλημένος, γιατί δεν λέτε τίποτα και για τον editor in chief που ουσιαστικά υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Τα παιδιά του είπαν να τους αφήσει να κάνουν κουλτουριάρικο, αυτός έλεγε όχι.
True, γιατί ο Miura είναι ο editor τους και η δουλειά του είναι να βγάλει το ταλέντο των παιδιών, που ούτε τα ίδια το ξέρουν.
Του φτιάξανε δυο σειρές για να του δείξουν ότι πάνε καλύτερα στο κουλτουριάρικο. Στείλανε κι άλλη ιστορία στο διαγωνισμό για να του δείξουν πόσο το θέλουν και πόσο το αγαπάνε.
Η διαφορά μεταξύ του Future Watch και του Hitman 10 ήταν μηδαμινή και λογική καθότι λιγότερα παιδιά διαβάζουν Jump. Δες για αναφορά πιο πάνω. Δεν μπορείς να λες ότι αγαπάνε κάτι περισσότερο, όταν δεν έχουν καν δοκιμάσει το gag. Και δεν είναι μόνο ο Miura που πίστευε ότι το future watch δεν ήταν καλό setting για σειρά
(Chapter: 57, page 17)Πήγανε και στο Hattori και στον Eiji για να τους δώσουν την άποψή τους κι αυτοί συμφώνησαν.
What? Δεν νομίζω ότι θυμάσαι καλά.. Ο Hattori ποτέ δεν πήρε θέση στην αντιπαράθεση των παιδιών με τον Miura, καθότι είναι επαγγελματίας editor και μία τέτοια κίνηση θα δημιουργούσε πολλά θέματα.
(Chapter: 54, page 15). Επίσης ο Eiji τους απάντησε το dark manga, όχι ως φίλος, αλλά ως ανταγωνιστής του.
(Chapter: 54, page 18). Εδώ μπορούμε να κάνουμε μόνο υποθέσεις. Δεν ξέρει κανένας το κίνητρο αυτής της απάντησης του Eiji. τι σημαίνει ως ανταγωνιστής? Το είπε με καλό σκοπό ή με κακό?
Μετά, τα κουλτουριάρικα μάνγκα τους τα πήγαν καλύτερα από το αστείο.
Same thing as above:canthelp:
Κι αυτουνού όχι μόνο δεν ίδρωσε το αυτί του, αλλά προσπάθησε με το έτσι θέλω να τους πείσει να κάνουν το αστείο και έκανε και έρευνα για να τους πείσει με στοιχεία.
Τι εννοείς με το έτσι θέλω? Ολόκληρο συμβούλιο είχε γίνει. Τόσοι editors λέγανε τις απόψεις τους. Μέχρι και τους αναγνώστες βάλανε να αποφασίσουν.. Και ο Miura ως σωστός editor έκανε research για να βοηθήσει τα παιδιά και όχι για να βγεί ότι αυτός έχει δίκιο. Δεν είναι ηλίθιος ο Miura, μπορεί να είναι απότομος και inexperienced, αλλά πιστεύει στα παιδιά και το θέμα είναι ότι βγαίνει σωστός μέχρι στιγμής. Η έρευνα που έκανε δεν ηταν για να τους πείσει, αλλά για να του βοηθήσει. ffs editor της jump είναι, δεν είναι κανένα λαμόγιο. Μέχρι και ο Hattori του το αναγνώρισε
(Chapter:59 page13) Του είπαν "όχι δε θέλουμε το σταθερό, θέλουμε την κορυφή". Τους είπε όχι, αυτό που λέω εγώ είναι.
Ο Mashiro το είπε αυτό, γιατί αδιαφόρησε για το research, ενώ ο Tagaki που διάβασε τα αποτελέσματα είδε τι εννοούσε ο Miura
(Chapter 59, page 17). Ο mashiro είναι κολλημένος με το dark. Πιστεύει ότι μόνο τα dark/story/science fiction γίνονται επιτυχία. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν πίστευε στην ικανότητα του tagaki για humor. Μία τέτοια ικανότητα όπου όλοι οι υπόλοιποι είδαν. Ο Mashiro ήθελε ένα hit με τον τρόπο που ήθελε αυτός. Τώρα όμως βλέπει ότι ακόμα και με το gag manga μπορούν να τα καταφέρουν να φτάσουν στην κορυφή. Μπορεί να είναι πιο δύσκολο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο.
Του είπε ο Mashiro ότι δεν είναι το στιλ του, κι αυτός προσπάθησε να σπάσει το δίδυμο.
Από τα λίγα λάθη που έχει κάνει ο Miura στο manga είναι αυτό που προσπάθησε να τους χωρήσει. Δεν συμπεριφέρθηκε ως επαγγελματίας και καλά έκανε ο Tagaki και τσατίστηκε μαζί του. Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να το χειριστεί καλύτερα.
Τσακώθηκαν, αρπάχτηκαν και μετά γυρνάνε και βρίσκουν τις κούτες με τα αστεία. Γιατί προφανώς ο Miura γραμμένη την είχε τη γνώμη τους και είχε ήδη αποφασίσει τι θα έκαναν.
Είσαι πάλι λάθος. Ο Miura είχε στείλει τις κούτες με τα αστεία πολύ πιο πριν το meeting τους που τσακώθηκαν και προφανώς το delivery άργησε.
(Chapter: 60, page 10) Ο Miura τους έστειλε όλα αυτά τα βιβλία για να τους βοηθήσει και να στηρίξει την έρευνα του. Τα παιδιά τότε είδαν την προσπάθεια του και πόσο πολύ πίστευε στο gag, μιας και τον είχαν παρεξηγήσει ότι δούλευε πιο πολύ στο keinchi. Την γνώμη τους δεν την είχε γραμμένη, από την στιγμή που ο Tagaki είχε συμφωνήσει μαζί του. Είδε το κόλλημα του Mashiro και για αυτό νευρίασε, πράγμα full αντιεπαγγελματικό.
Οπότε μόνο τότε αποφάσισαν απηυδισμένοι να τον ακολουθήσουν. Αν αυτό δεν το λες "το κάνω γιατί με πρήζουν", τότε ποιο λες?
Ξέρεις πώς το λέω εγώ αυτό?
Αχαριστία. Ο άνθρωπος έκανε ολόκληρο research, τους επέτρεψε να βγάλουν 2 oneshots ένα serious και ένα gag για να δούνε ότι έχουν ταλέντο στο gag, έκανε τόση δουλειά με σημειώσεις στα διάφορα gag manga, όλοι οι editors βλέπανε πόσο ο Miura δούλευε και του το αναγνώρισαν και βρέθηκε ένας Mashiro με το κόλλημα του για dark manga να αδιαφορεί για όλα αυτά και να στηρίζει την θέση του. Προσπάθησε να το δείς σφαιρικά και όχι τόσο υποκειμενικά, και θα καταλάβεις ότι δεν είναι πρήξιμο αυτό, αλλά η δουλειά του.
Και να θυμίσω επίσης ότι τα παιδιά διάλεξαν το θέμα της καινούριας τους σειράς μόνο και μόνο γιατί τους επέτρεπε να πλησιάσουν και πάλι έστω και λίγο το σκοτεινό και κουλτουριάρικο που αγαπάνε.
Εδώ λίγο με μπέρδεψες. Ως καινούρια σειρά που διάλεξαν εννοείς το Tanto? Γιατί αν είναι έτσι, δεν ισχύει αυτό που λες. Ο Itagaki το είπε ξεκάθαρα, ότι η καινούρια σειρά που θα ξεκινούσαν θα ήθελαν να είναι πιο ελκυστική στα μικρά παιδιά.
(Chapter: 60, page 15). Όχι dark, ούτε cultural, αλλά pure gag. Αν εννοούσες κάτι άλλο, διευκρύνησε το.