Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;
#106
Καταχωρήθηκε 26 Οκτώβριος 2008 - 22:02
#107
Καταχωρήθηκε 26 Οκτώβριος 2008 - 22:09














#108
Καταχωρήθηκε 26 Οκτώβριος 2008 - 22:16
Καμια σχεση με τωρα δλδ που μου φτιαχνουν τη διαθεση τα ανιμε και μπορω να τα βλεπω οτι ωρα θελω,οποτε θελω και οποιο θελω.Oh my god thank you for giving the obsession with FFVII:AC and making me join the forums so I could start wondering what was this anime/manga they were talking about and then finally finding out.*bows*
Truth:
Πιστευω οτι εχω μαθει κατι απ'τα ανιμε(i tend to over-analyse events and things to find the good side of it even if on the surface just looks wrong),ισως και να'χω γινει καλυτερος ανθρωπος απο μια πλευρα,σκεφτομαι αλλιως και δεν το μετανιωνω καθολου που ασχοληθηκα.

#109
Καταχωρήθηκε 28 Οκτώβριος 2008 - 10:23

GEAR SECOND....
#110
Καταχωρήθηκε 28 Οκτώβριος 2008 - 13:00
Με τα άνιμε δεν ασχολήθηκα ποτέ ιδιαίτερα.
#111
Καταχωρήθηκε 28 Οκτώβριος 2008 - 13:56
ANIMES 4 EVER!
:mador2:Don't forget it:hehehe:
#112
Καταχωρήθηκε 31 Οκτώβριος 2008 - 23:26
I will always know that you love me....
#113
Καταχωρήθηκε 01 Νοέμβριος 2008 - 01:37
#114
Καταχωρήθηκε 01 Νοέμβριος 2008 - 01:58
#115
Καταχωρήθηκε 15 Νοέμβριος 2008 - 13:38
i can see you
#116
Καταχωρήθηκε 16 Νοέμβριος 2008 - 22:54
Απο μικρος εβλεπα ανιμε αλλα δε με πολυενδιεφερε η καταγωγη τους.
Με οτι ασχοληθηκα απο μικρος μεχρις σημερα ηταν Ιαπωνικα. Κ κατα την διαρκεια που πηγαινα Γυμνασιο κ ειχα πορωση με τα παιχνιδια της Capcom Street Fighter Resident Evil Onimusha Dino Crisis αργησα να παρω ειδηση οτι ολα αυτα ειναι Ιαπωνικα!
Αυτο που με πορωνει πανω απ'ολα ειναι η Ιαπωνια! Η ατμοσφαιρα που μου δινει ενας ιαπωνικος χωρος με κανει να νιωθω οτι ανηκει σε μενα η οτι εγω ανηκω σε αυτον uhhhhhhh i am eccitated
Παντως τωρα ναι το λεω οταν παιρνω κομικ ΠΡΕΠΕΙ να ναι ΜΑΝΓΚΑ!
Κ τα ανιμε... αφηστε βρηκα στο ebay ολα τα επεισοδια του Gundam 0079 σε 25 Ευρω τωρα που μαθα να αγοραζω απο νετ... Τα λεφτακια μου αχ.... πρεπει να κανω καποια οικονομια αλλα ο φιλος μου λεει "ετσι κι αλλιως θα το αγορασεις στο μελλον οποτε καλυτερα να το παρεις τωρα" >.<
#117
Καταχωρήθηκε 16 Νοέμβριος 2008 - 23:06
#118
Καταχωρήθηκε 18 Νοέμβριος 2008 - 20:32
Εγώ τώρα πια κάνω τον σταυρό μου με τέσσερα δάχτυλα:
1)Χριστός
2)Θεός
3)Αγιο Πνεύμα
4)Ανιμέ-Μάνγκα
#119
Καταχωρήθηκε 18 Νοέμβριος 2008 - 20:36
#120
Καταχωρήθηκε 18 Νοέμβριος 2008 - 21:03



