Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;
#106
Posted 26 October 2008 - 22:02
#107
Posted 26 October 2008 - 22:09














#108
Posted 26 October 2008 - 22:16
Καμια σχεση με τωρα δλδ που μου φτιαχνουν τη διαθεση τα ανιμε και μπορω να τα βλεπω οτι ωρα θελω,οποτε θελω και οποιο θελω.Oh my god thank you for giving the obsession with FFVII:AC and making me join the forums so I could start wondering what was this anime/manga they were talking about and then finally finding out.*bows*
Truth:
Πιστευω οτι εχω μαθει κατι απ'τα ανιμε(i tend to over-analyse events and things to find the good side of it even if on the surface just looks wrong),ισως και να'χω γινει καλυτερος ανθρωπος απο μια πλευρα,σκεφτομαι αλλιως και δεν το μετανιωνω καθολου που ασχοληθηκα.

#109
Posted 28 October 2008 - 10:23

GEAR SECOND....
#110
Posted 28 October 2008 - 13:00
Με τα άνιμε δεν ασχολήθηκα ποτέ ιδιαίτερα.
#111
Posted 28 October 2008 - 13:56
ANIMES 4 EVER!
:mador2:Don't forget it:hehehe:
#112
Posted 31 October 2008 - 23:26
I will always know that you love me....
#113
Posted 01 November 2008 - 01:37
#114
Posted 01 November 2008 - 01:58
#115
Posted 15 November 2008 - 13:38
i can see you
#116
Posted 16 November 2008 - 22:54
Απο μικρος εβλεπα ανιμε αλλα δε με πολυενδιεφερε η καταγωγη τους.
Με οτι ασχοληθηκα απο μικρος μεχρις σημερα ηταν Ιαπωνικα. Κ κατα την διαρκεια που πηγαινα Γυμνασιο κ ειχα πορωση με τα παιχνιδια της Capcom Street Fighter Resident Evil Onimusha Dino Crisis αργησα να παρω ειδηση οτι ολα αυτα ειναι Ιαπωνικα!
Αυτο που με πορωνει πανω απ'ολα ειναι η Ιαπωνια! Η ατμοσφαιρα που μου δινει ενας ιαπωνικος χωρος με κανει να νιωθω οτι ανηκει σε μενα η οτι εγω ανηκω σε αυτον uhhhhhhh i am eccitated
Παντως τωρα ναι το λεω οταν παιρνω κομικ ΠΡΕΠΕΙ να ναι ΜΑΝΓΚΑ!
Κ τα ανιμε... αφηστε βρηκα στο ebay ολα τα επεισοδια του Gundam 0079 σε 25 Ευρω τωρα που μαθα να αγοραζω απο νετ... Τα λεφτακια μου αχ.... πρεπει να κανω καποια οικονομια αλλα ο φιλος μου λεει "ετσι κι αλλιως θα το αγορασεις στο μελλον οποτε καλυτερα να το παρεις τωρα" >.<
#117
Posted 16 November 2008 - 23:06
#118
Posted 18 November 2008 - 20:32
Εγώ τώρα πια κάνω τον σταυρό μου με τέσσερα δάχτυλα:
1)Χριστός
2)Θεός
3)Αγιο Πνεύμα
4)Ανιμέ-Μάνγκα
#119
Posted 18 November 2008 - 20:36
#120
Posted 18 November 2008 - 21:03



