Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Προτάσεις για το Heal/Hurt Game
#1
Posted 24 March 2008 - 00:51
1. Μέχρι στιγμής το Νεκροτομείο μου φαίνεται παντελώς άχρηστο. Ένα 90% απλά πηγαίνει στο Νεκροταφείο μετά από λίγο, και το 10% που καταφέρνει και ανασταίνεται, ξαναπεθαίνει μετά από λίγο (ούτε βδομάδα). Ποιος ο λόγος να επιστρέφουν αφού το ίδιο πλήθος θα αποφασίσει να τον ξαναστείλει εκτος; Εγώ θα το καταργούσα το νεκροτομείο.
2. Χρειαζόμαστε περισσότερους χαρακτήρες. Ήδη οι επιλογές μου για hurt έχουν στενέψει επικίνδυνα, σε λίγο δεν θα έχω που να δώσω hurt. Προτείνω, εκτός από τη μέρα ψηφοφορίας νέου χαρακτήρα, να υπάρχει και μέρα στην οποία ο leader του παιχνιδιού θα βάζει μέσα αυθαίρετα έναν χαρακτήρα της επιλογής του. Ή να έχουμε δύο ψηφοφορίες τη βδομάδα. Ή να έχουμε μια ψηφοφορία με 6 επιλογές, και να μπαίνουν 2 χαρακτήρες μαζί.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#2
Posted 24 March 2008 - 01:25
Καλύτερα να το αντικαταστήσουμε με καμία ποιό χαλαρή περιστασιακή ανάσταση απο το νεκροταφείο.
(ίσως να σχετίσουμε κάπως το event με τα God modes η κατι τέτοιο.
Ας πουμε να έχουμε GOD mode counter και κάθε 3-4 God modes μία ανάσταση)
2)Δεν μπορούμε αποφύγουμε αυτο το δήλειμα keny γιατι είναι στιχείο του παιχνιδιού. Οσο διώχνούμε τους χαρακτήρες που δε γουσταρουμε και κρατάμε την αφρόκρεμα είναι αναπόφευκτο κάποια στιγμη να δυσκολευτούμε να κάνουμε hurt. Αν προσθέσουμε περισότερους χαρακτήρες απλώς θα παρατεινουμε το χρονο μεχρι να ερθει αυτη η στιγμή.
3) Tι θα λέγατε να μεταφερθέι η smite day τη τετάρτη για να είναι ποιό όμοια μοιρασμένες οι special ημέρες?
4)Επισεις οποιος αλλός έχει πρόταση για το παιχνίδι ας τη ρίξη να δούμε τι μπορουμε να κάνουμε.

#3
Posted 24 March 2008 - 11:52
Παραξενευομαι καπως με τις παραπανω εκφρασεις. Αν πχ προσθετονται 5 νεοι χαρακτηρες καθε βδομαδα (παραδειγμα λεμε), ποτε δε θα εχουμε αυτο το διλημμα. Θυμισου οτι εσυ και ο Spawn_I καθοριζετε το παιχνιδι, δεν καθοριζει αυτο εσας. Εγω θα επαναλαβω οτι θα βελτιωνοταν το παιχνιδι αν εμπαιναν 2-3 νεοι χαρακτηρες καθε βδομαδα.2)Δεν μπορούμε αποφύγουμε αυτο το δήλειμα keny γιατι είναι στοιχείο του παιχνιδιού. Οσο διώχνούμε τους χαρακτήρες που δε γουσταρουμε και κρατάμε την αφρόκρεμα είναι αναπόφευκτο κάποια στιγμη να δυσκολευτούμε να κάνουμε hurt. Αν προσθέσουμε περισότερους χαρακτήρες απλώς θα παρατεινουμε το χρονο μεχρι να ερθει αυτη η στιγμή.
Καλο ακουγεται3) Tι θα λέγατε να μεταφερθέι η smite day τη τετάρτη για να είναι ποιό όμοια μοιρασμένες οι special ημέρες?


#4
Posted 24 March 2008 - 12:33
Λοιπών ριχτε πρωτάσεις παιδιά γιατι άυριο θα πάρουμε απόφαση επι του θέματος
Απλώς να αναφερω οτι πρέπει να προσέξουμε να μή γίνει ασυλόγιστη προσθήκη νέων χαρακτήρων γιατι αν φουσκώσει πολύ ο Καρτα θα υπάρχει μεγάλη διασπορα ψήφων και θα είναι δυσκολότερο να παιθάνει κάποιος ενώ ακόμα είναι σπανιοότερο θα είνια το Gοd mode

#5
Posted 24 March 2008 - 13:32
Ευχαριστω Kienzan! Οσο για το διλημμα, σκεψου οτι ξεκινησαμε με 16 χαρακτηρες και αρκετα γρηγορα εγιναν και god modes και θανατοιΑπλώς να αναφερω οτι πρέπει να προσέξουμε να μή γίνει ασυλόγιστη προσθήκη νέων χαρακτήρων γιατι αν φουσκώσει πολύ ο Καρτα θα υπάρχει μεγάλη διασπορα ψήφων και θα είναι δυσκολότερο να παιθάνει κάποιος ενώ ακόμα είναι σπανιοότερο θα είνια το Gοd mode


#6
Posted 24 March 2008 - 14:02

#7
Posted 24 March 2008 - 15:07
Συμφωνώ ότι η ανάσταση τελικά δεν λειτουργεί αφού όποιος αναστηθεί δεν κρατάει περισσότερο από 1-2 μέρες. Ίσως, να είναι καλή η πρότεση εμ τα God modes.
Νομίζω ότι αυτή την στιγμή θα έπρεπε να έχουμε 3-4 ακόμα χαρακτήρες. Προτείνω: Slayers Και Vampire Hunter D.
#8
Posted 24 March 2008 - 16:57
Αληθεια αυτο το παιχνιδι τελειωνει ποτε του?
Έτσι όπως πάει ίσως και να τελειώσει,ήδη ο αριθμός των χαρακτήρων έχει μειωθεί στο μισό...
Εγώ αυτό που θα ήθελα και που πιστεύω θα ήταν λογικό είναι κάθε φορά που φεύγει ένας να προτείνεται άλλος οπότε να μην έχουμε τόσους λίγους χαρακτήρες από ένα σημείο και μετά...
#9
Posted 24 March 2008 - 17:09
Κάποιοι έχουν βαρεθεί και έχουν κουραστεί να ψηφίζουν, όμως κάποιοι (και μάλλον οι πιο πολλοί) θέλουν πολύ να συνεχίσει(και με λίγους χαρακτήρες αυτό δεν γίνεται).
Έτσι εγώ προτείνω το εξής:
Πρώτα πρέπει να γίνει ένα poll για το αν όλοι θέλουν να ισχύσουν νέα μέτρα στο παιχνίδι.
Έπειτα να φηφιστούν(ποιά θα είναι) τα νέα μέτρα.
Και τέλος να ισχύσουν

Ώσον αφορά τα μέτρα εγώ προτέινω αυτό:
1η βδομάδα ψηφίζουμε ένα χαρακτήρα
2η βδομάδα ψηφίζουμε δύο χαρακτήρες (σε 1 ψηφοφορία)
3η βδομάδα ψηφίζουμε ένα χαρακτήρα
4η βδομάδα ψηφίζουμε δύο χαρακτήρες (σε 1 ψηφοφορία)
κ.ο.κ.
#10
Posted 24 March 2008 - 17:11
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#11
Posted 24 March 2008 - 17:54
+1Λοιπόν, αυτή τη στιγμή αγγγίξαμε τους 8 ζωντανούς χαρακτήρες. Ξεκινήσαμε με 16. Νομίζω ότι όποτε έχουμε λιγότερους από 12 χαρακτήρες, πρέπει να εισάγουμε 2 καινούργιους, για να ισορροπεί το παιχνίδι.
Αυτο που ειχα πρωτοπροτεινει να υπαρχουν 3 ανιμε προς ψηφισμα και να διαλεγουμε 1 απο το οποιο δεν θα μπει χαρακτηρας (= θα μπει απο τα αλλα 2) δε λυνει το προβλημα του κατακερματισμου;Κι επειδή αν βάλεις 6 anime για να ψηφίσουμε 2, οι ψήφοι θα κατακερματιστούν και μπορεί να έχουμε πολλές ισοψηφίες, προτείνω να ψηφίζουμε εμείς τον ένα, και να βάζεις εσύ τον άλλο.

#12
Posted 24 March 2008 - 20:41
Όσον αφόρα τα God mode dεν είναι το ίδιο με την αρχή γιατι οι περισότεροι χαρακτήρες πλέων είναι σε μεγάλο level και δύσκολα κάνουν god modeΕυχαριστω Kienzan! Οσο για το διλημμα, σκεψου οτι ξεκινησαμε με 16 χαρακτηρες και αρκετα γρηγορα εγιναν και god modes και θανατοι
Όσων αφορα τα deaths στην αρχη οι χαρακτήρες ήταν random και υπήρξαν πολοι που έφυγαν με τη μία ενώ τώρα που ψηφίζουμε τι περίπου μπαίνει και με τους βετερανους μέσα δε θα έχουμε χαρακτηρες που πεθαίνουν αμαχητή
Και εγώ σε ένα τέτειο κλίμα κινούμαι.Λοιπόν, αυτή τη στιγμή αγγγίξαμε τους 8 ζωντανούς χαρακτήρες. Ξεκινήσαμε με 16. Νομίζω ότι όποτε έχουμε λιγότερους από 12 χαρακτήρες, πρέπει να εισάγουμε 2 καινούργιους, για να ισορροπεί το παιχνίδι. Κι επειδή αν βάλεις 6 anime για να ψηφίσουμε 2, οι ψήφοι θα κατακερματιστούν και μπορεί να έχουμε πολλές ισοψηφίες, προτείνω να ψηφίζουμε εμείς τον ένα, και να βάζεις εσύ τον άλλο.
Αλλα δε νομίζω οτι υπάρχει λογος να χάσουμε το χαβαλέ μιάς δεύτερης ξεχωριστής ψηφοφορίας για χαρακτήρα σε μία δεύτερη ημέρα.
Εκτώς βέβαια αν γουστάρετε random evets και προτιμάτε να τον βάζω εγώ ή πρωτιμάτε τους 2 χαρακτήρες απο 1 ψηφοφορία της πρώτασης του adventurer.
Για την ακρίβεια λέω να μπει δεύτερη μέρα νέου χαρακτήρα η οπόια όμως θα απενεργοποιήτε αν ξεπεράσουμε ενα συγκεκριμένο αριθμο χαρακτήρων οπώς πρώτεινε ο Keny (τον αριθμό θα τον αποφασίσουμε με ψηφοφορία).
_-------------------------
Επίσεις μια άλλη ιδέα είναι να αλλαξουμε λίγο τους ποντους απο τα god mode ετσι ωστε χαρακτήρες με πολλα αστεράκια και μεγάλο God Mode να κανουν μεγαλύτερο Heal/hurt.(είναι κρίμα το 4ο πολυδαπανο god mode του L να δώσει ενα φτινιαρικο συν-πλυν δύο.

Θα μπορούσαμε να το κάνουμε
Heal/hurt = 2 + (αριθμος αστεριών του χαρακτηρα)

#13
Posted 24 March 2008 - 21:47
I see your point. Αν εχουμε πολλους ιδιαιτερα δημοφιλεις χαρακτηρες δυσκολευουν τα πραγματαΌσον αφόρα τα God mode dεν είναι το ίδιο με την αρχή γιατι οι περισότεροι χαρακτήρες πλέων είναι σε μεγάλο level και δύσκολα κάνουν god mode

OBJECTION! :df13952b: Δες τι επαθαν οι Yakumo, Haruko και κοιτα ποσο καλα παει η Chidori. Θα ελεγα πως οταν εισερχεται μη δημοφιλης χαρακτηρας απο γνωστη σειρα, πεθαινει πιο γρηγορα απ'οτι μη δημοφιλης χαρακτηρας απο random σειρα.Όσων αφορα τα deaths στην αρχη οι χαρακτήρες ήταν random και υπήρξαν πολοι που έφυγαν με τη μία ενώ τώρα που ψηφίζουμε τι περίπου μπαίνει και με τους βετερανους μέσα δε θα έχουμε χαρακτηρες που πεθαίνουν αμαχητή
Το δυσκολο στα δυο παραπανω ειναι η ισορροπια...
Δυο διαφορετικες ψηφοφοριες μια χαρα μου ακουγονταιΚαι εγώ σε ένα τέτειο κλίμα κινούμαι.
Αλλα δε νομίζω οτι υπάρχει λογος να χάσουμε το χαβαλέ μιάς δεύτερης ξεχωριστής ψηφοφορίας για χαρακτήρα σε μία δεύτερη ημέρα.
Εκτώς βέβαια αν γουστάρετε random evets και προτιμάτε να τον βάζω εγώ ή πρωτιμάτε τους 2 χαρακτήρες απο 1 ψηφοφορία της πρώτασης του adventurer.

Συμφωνω με τα 1000 (ειδικα τωρα που φτανω τον Ονιζουκα στο lv3 τουΕπίσεις μια άλλη ιδέα είναι να αλλαξουμε λίγο τους ποντους απο τα god mode ετσι ωστε χαρακτήρες με πολλα αστεράκια και μεγάλο God Mode να κανουν μεγαλύτερο Heal/hurt.(είναι κρίμα το 4ο πολυδαπανο god mode του L να δώσει ενα φτινιαρικο συν-πλυν δύο.
Θα μπορούσαμε να το κάνουμε
Heal/hurt = 2 + (αριθμος αστεριών του χαρακτηρα)


#14
Posted 26 March 2008 - 08:35
- Νεκροτομείο... όσο και να σας φανεί απίστευτο σε άλλο παιχνίδι είδα χαρακτήρα να γίνετε rez και να ανεβαίνει μέχρι god mode [και τώρα πάει για το δεύτερο]. Είναι μια δεύτερη ευκαιρία για κάποιους chars και θα ήθελα να μείνει
- Επιπλέον chars... Μια ιδέα που μου ήρθε, είναι όποιος char φτάνει σε godmode να "φέρνει" έναν χαρακτήρα από το anime του μαζί... γνώμες
- επιπλέον Points... Καλή η φόρμουλα του Kienzan για 2+godmode lvl.
Κάποια στιγμή θα ψηφίσουμε και συμπαθείς σε εμάς χαρακτήρες... δεν είναι όλα όπως τα θέλουμε. Τι να κάνουμε
#15
Posted 26 March 2008 - 12:37
Όχι. Καλύτερα να μην εκπροσωπούνται anime από πάνω από έναν χρακτήρα ταυτόχρονα.- Επιπλέον chars... Μια ιδέα που μου ήρθε, είναι όποιος char φτάνει σε godmode να "φέρνει" έναν χαρακτήρα από το anime του μαζί... γνώμες
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||