Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
West Side: 1 ) Fandom as Joker (DC Universe) 2 ) Babba as Magneto (Marvel Disney Universe) 3 ) demonicMC as The Riddler (DC Universe) 4 ) Black Kaiser as Deadpool (Marvel Disney Universe) 5 ) Lord Leon as Lord Mammon (Image Comics / Spawn Series) 6 ) Kalamaris as Loki (Marvel Disney Universe) 7 ) Matassos as Flintheart Glomgold (Disney Universe) 8 ) Xaos as Χάρος (Marvel Disney Universe)
Europeans fucking rock side: 1 ) Botsun as Iznogoud (Iznogoud) 2 ) OdyMonaxos as Julius Caesar (Asterix)
East Side: 1 ) Cloudy-Sky as Accelarator (To aru majutsu no index) 2 ) Fallen_Mpougatsa as Vergil (Devil May Cry series) 3 ) Sponis as Johan Liebert (Monster) 4 ) Kamen Tantei Zura as Thanatos (Saint Seiya LC) 5 ) Kai as Hypnos (Saint Seiya LC) 6 ) DoB as Makishima Shougo (Psycho Pass) 7 ) Keito as Count of Monte Christo (Gankutsuou)
Είδατε κυρία redqueen; Δεν ήταν και τόσο δύσκολο να διαλέξετε τελικά
West Side: 1 ) Fandom as Joker (DC Universe) 2 ) Babba as Magneto (Marvel Disney Universe) 3 ) demonicMC as The Riddler (DC Universe) 4 ) Black Kaiser as Deadpool (Marvel Disney Universe) 5 ) Lord Leon as Lord Mammon (Image Comics / Spawn Series) 6 ) Kalamaris as Loki (Marvel Disney Universe) 7 ) Matassos as Flintheart Glomgold (Disney Universe) 8 ) Xaos as Χάρος (Marvel Disney Universe)
Europeans fucking rock side: 1 ) Botsun as Iznogoud (Iznogoud) 2 ) OdyMonaxos as Julius Caesar (Asterix)
East Side: 1 ) Cloudy-Sky as Accelarator (To aru majutsu no index) 2 ) Fallen_Mpougatsa as Vergil (Devil May Cry series) 3 ) Sponis as Johan Liebert (Monster) 4 ) Kamen Tantei Zura as Thanatos (Saint Seiya LC) 5 ) Kai as Hypnos (Saint Seiya LC) 6 ) DoB as Makishima Shougo (Psycho Pass) 7 ) Keito as Count of Monte Christo (Gankutsuou) 8 ) Redqueen as Hades from (Saint Seiya LC)
And everything is balanced again.
-------------------------------------
Από την στιγμή που οι εγγραφές κλείνουν το βράδυ, ας αρχίσω την συζήτηση για τους ρόλους. Είμαστε 18 άτομα. Έλεγα να πάμε για το εξής setup ρόλων (τα ονόματά τους είναι μη ανεστραμμένα για πρακτικούς λόγους):
Αθώοι:
επιθεωρητές
γιατρός
vigilante (ο οποίος δεν είναι σίγουρος see Necromancer below)
δολοφόνοι:
ένας ρόλος της επιλογής σας που θα λειτουργεί όπως η πόρνη στο χριστουγεννιάτικο, δηλαδή θα νικάει με τους δολοφόνους αλλά δεν θα τους γνωρίζει
ουδέτεροι:
μια παραλλαγή του ρόλου του zombie με το όνομα Necromancer:
Spoiler:
Ο Necromancer διαλέγει έναν παίκτη το βράδυ προσπαθώντας να τον κάνει zombie. Εάν ο αυτός που διάλεξε είναι είτε αθώος, είτε κάποιος ρόλος αθώων (εκτός απο τον γιατρό), είτε ο ρόλος των δολοφόνων (αν υπάρχει στο παιχνίδι) τότε γίνεται zombie χάνοντας την ιδιότητα του ρόλου του, αν έχει ρόλο, για όσο είναι zombie. Ο Necromancer και τα zombies νικάνε μόνα τους, δηλαδή εάν στην αρχή μιας ημέρας τα zombies + o Necromancer είναι περισσότεροι σε αριθμό από τα εναπομείναντα μέλη των άλλων δύο factions, τότε νικάνε. Εάν ο Necromancer επιλέξει να κάνει zombie κάποιον δολοφόνο, τότε τον σκοτώνει. Εάν ο γιατρός επιλέξει το βράδυ να προστατέψει κάποιον και αυτός ο κάποιος είναι zombie, τοτε τον ξε-zombi-άζει, επαναφέροντάς τον στην κατάσταση που ήταν πριν γίνει zombie. Εάν ο γιατρός επιλέξει το βράδυ τον Necromancer τότε ακυρώνεται η κίνηση του Necromancer για εκείνη την νύχτα. Εάν ο Necromancer διαλεχθεί για να πεθάνει την νύχτα τότε αντί να πεθάνει γίνεται zombie (σταματάει δηλαδή η παραγωγή των zombies). Εάν ο γιατρός επιλέξει τη νύχτα τον Necromancer σε αυτή την κατάσταση τότε τον ξε-zombi-άζει και η παραγωγή των zombies συνεχίζεται! Τέλος, τα zombies δεν μπορούν να πεθάνουν την νύχτα.
rulings:
-Ο necromancer λυντσάρεται κανονικά την μέρα.
-Τα zombies λυντσάρονται κανονικά την μέρα.
-Τα zombies δεν γνωρίζονται μεταξύ τους αλλά νικάνε μαζί.
-O Necromancer δεν μπορεί να μιλήσει με τα zombies του, όπως ούτε και τα zombies μεταξύ τους.
-Ο γιατρός δεν μαθαίνει αν αυτός που διάλεξε την νύχτα ήταν zombie ή ο Necromancer, συνεπώς δεν μαθαίνει αν έκανε όντως unzombify κάποιον ή αν έκοψε τον Necromancer.
-Ο Necromancer επίσης δεν γνωρίζει αν και πότε τα zombies του είναι zombies ή αν έχουν γίνει unzombify.
-Τα winning conditions πάνε ως εξης:
1) Εάν δολοφόνοι και αθώοι είναι ίσοι στο αριθμό με τα zombies στην αρχή μιας μέρας τότε νικάνε τα zombies.
2) Εάν αθώοι και zombies είναι ίσοι με τους δολοφόνους στην αρχή μιας μέρας τότε νικάνε οι δολοφόνοι.
3) Σε περίπτωση που οι αθώοι βγάλουν όλους τους δολοφόνους νικάνε εκτός αν τα zombies (και ο Necromancer) είναι περισσότερα από αυτούς. Εάν τα zombies (και ο Necromancer) είναι λιγότερα από αυτούς τότε οι αθώοι νικάνε και τα zombies (και ο Necromancer) χάνουν.
Και τέλος οι απορίες:
1) Θα μπορεί ο necromancer να κάνει zombify δύο φορές ή παραπάνω το ίδιο άτομο;
2) Θέλετε τον vigilante στο παιχνίδι, δεδομένου ότι ο necromancer μπορεί να σκοτώσει δολοφόνους;
Δηλαδή ο Necromancer
- Μπορεί να σταματήσει τους επιθεωρητές ( - για τους αθώους)
- Σκοτώνει τους δολοφόνους, άρα ξέρει αυτόματα ποιοι είναι αθώοι και έτσι μπορεί να το παίξει και επιθεωρητής σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού (ειδικά αν έχει σταματήσει τους επιθεωρητές νωρίτερα) και άμα ξεκάνει αρκετούς δολοφόνου κερδίζει με το στρατό των ζόμπι
- Έχει να φοβάται μόνο τον γιατρό, γιατί ακόμα κι αν τον σκοτώσουν οι δολοφόνοι, απλά θα γίνει ζόμπι;
- Τα ζόμπι του δεν πεθαίνουν το βράδυ από τους δολοφόνους από πάνω;
ή κάπου το έχασα;
Επίσης γιατί να μην επιλέγει το πρώτο ζόμπι το επόμενο ζόμπι, το δεύτερο το τρίτο. Ρεαλιστικά πράγματα.
Fallen, το γράφω στον ρόλο του Necromancer ότι ο γιατρός δεν μπορεί να γίνει zombie.
Δηλαδή ο Necromancer - Μπορεί να σταματήσει τους επιθεωρητές ( - για τους αθώους) - Σκοτώνει τους δολοφόνους, άρα ξέρει αυτόματα ποιοι είναι αθώοι και έτσι μπορεί να το παίξει και επιθεωρητής σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού (ειδικά αν έχει σταματήσει τους επιθεωρητές νωρίτερα) και άμα ξεκάνει αρκετούς δολοφόνου κερδίζει με το στρατό των ζόμπι - Έχει να φοβάται μόνο τον γιατρό, που και πάλι απλά θα το κάνει ζόμπι; - Τα ζόμπι του δεν πεθαίνουν το βράδυ από τους δολοφόνους από πάνω; ή κάπου το έχασα;
Επίσης γιατί να μην επιλέγει το πρώτο ζόμπι το επόμενο ζόμπι, το δεύτερο το τρίτο. Ρεαλιστικά πράγματα.
Δεν γίνεται να κρατούν τα zombies τους ρόλους τους γιατί δημιουργούνται άλλα πρακτικά θέματα. Ένας zombie επιθεωρητής θα ήταν λίγο σπασμένος.
Ο Necrοmancer και τα zombies του έχουν τον σχετικά πιο δύσκολο τρόπο νίκης των δολοφόνων αλλά με την χύμα οργάνωση των αθώων. Κάτι πρέπει να γίνει ώστε να έχει κάποια πιθανότητα να νικήσει. Το θέμα έιναι ότι σαν ουδέτερος ρόλος πρέπει να είναι απειλή για όλα τα άλλα factions και όχι μόνο για το ένα. Έτσι σκοτώνοντας δολοφόνους είναι επικίνδυνος για τους δολοφόνους και κάνοντας zombies τους αθώους είναι επικίνδυνος και για τους αθώους. Το θέμα μου είναι ότι δολοφόνος που γίνεται zombie δεν μπορεί να λειτουργήσει, γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι λέει ή τι δεν λέει ο zombie δολοφόνος στους άλλους.
Εάν θέλετε να προτείνεται κάποια αλλαγή στο Necromancer κάντε τον έχοντας υπόψιν σας το παραπάνω, ότι δηλαδή πρέπει να είναι απειλή για όλους.
Θεωρείτε ποιο δίκαιο να μπορούν τα zombies να πεθαίνουν το βράδυ;
Επίσης γιατί να μην επιλέγει το πρώτο ζόμπι το επόμενο ζόμπι, το δεύτερο το τρίτο. Ρεαλιστικά πράγματα.
Το σκέφτηκα και εγώ αυτό αλλά το απέρριψα για τους εξής λόγους:
1) Θέλω ο Necromancer να πρέπει να σκεφτεί πολύ για να νικήσει. Με το να κάνουν τα zombie την δουλειά του ενώ αυτό κάθεται και τρώει τυρόπιτα που είναι η δυσκολία;
2) Επίσης, αν ο γιατρός σταματήσει ένα zombie από το να κάνει κάποιον άλλο zombie, τότε σταματάει η παραγωγή των zombies και τέλος;
To ότι δεν έχει ανοσία το ξέρω, αλλά το προτείνω να γίνει αυτό Επίσης, τα ζόμπι δε μπορούν να πεθάνουν το βράδυ; Το προσπέρασα. Αυτό μου φαίνεται λίγο πολύ.
Μα, υποθέτοντας ότι ο necromancer κάνει καλά τη δουλειά του, αν προβλέψει μερικές φορές σωστά και ζομποποιήσει πιθανό στόχο, στερώντας το kill από τους δολοφόνους, συν του ότι σκοτώνει δολοφόνους, συν ότι τα ζόμπι δεν πεθάνουν, συν ότι ακόμα κι αν σταματήσουν την παραγωγή οι δολοφόνοι χτυπώντας τον πηγαίνουν μία μέρα πίσω (αφού ο necromancer δε θα πεθάνει αμέσως), πώς γίνεται το έργο των δολοφόνων πιο εύκολο από αυτό του necromancer; Ειδικά όταν υπάρχει και ο γιατρός στη μέση που μπορεί να καταφέρει να τους στερήσει κι εκείνος kill. Ναι, υπάρχει και η πιθανότητα ο γιατρός να ξεζομπίσει μερικούς, αλλά και πάλι μου φαίνεται ότι οι δολοφόνοι είναι σε πιο μειονεκτική θέση σε αυτήν την περίπτωση. Επίσης έχουν να φοβούνται και τους επιθεωρητές.
Αντίθετα τους αθώους μπορεί απλά να τους στερήσει τις έρευνες των επιθεωρητών (μεγάλος καημός) και ότι θα γίνουν κι ζόμπι (τους δίνει και ένα -τώρα πλεονέκτημα δεν ξέρω να το λες- να μην μπορούν να πεθάνουν τη νύχτα, έχοντας επιπλέον περιθώρια να τους σώσει ο γιατρός από αυτή τη μοίρα).
To ότι δεν έχει ανοσία το ξέρω, αλλά το προτείνω να γίνει αυτό Επίσης, τα ζόμπι δε μπορούν να πεθάνουν το βράδυ; Το προσπέρασα. Αυτό μου φαίνεται λίγο πολύ.
Αν σκεφτείς πως το party των zombie ξεκινά με ένα άτομο ομάδα, παρότι είναι λίγοι δεν έχουν δυνατότητα συνεννόησης, αν ο Neecromancer πεθάνει σταματά η παραγωγή τους, και πως τα ίδια τα ζόμπι μπορούν να ξε-ζομπιστούν από τον γιατρό απλά με το να τους επιλέξει, ε αυτό το πλεονέκτημα φαίνεται και λίγο.
Για μένα το πρόβλημα είναι πως δεν έχουν συγκεντρωθεί αρκετά άτομα για να παίξουμε αυτό το setting. Αλλά θα είχε πλάκα να το δοκιμάσουμε.
Θα μπορεί ο necromancer να κάνει zombify δύο φορές ή παραπάνω το ίδιο άτομο;
Ναι. Έτσι και αλλιώς δύσκολα θα το κάνει αυτό ο Necromanancer μιας και δεν θα ξέρει αν το zombification πήγε στον βρόντο σε έναν ήδη "ζόμπι" παίχτη ή όχι.
Εμένα πάντως με 20 άτομα δεν μου βγαίνει ο νεκρομάντης. Με το γιατρό σε god mode και τόσο αργή εξάπλωση των ζόμπι έχει πάρα πολλά χάντικαπ. Νομίζω καλύτερα να τον αφήσουμε σε παιχνίδι των 25 με 30 ατόμων.
Μα, υποθέτοντας ότι ο necromancer κάνει καλά τη δουλειά του, αν προβλέψει μερικές φορές σωστά και ζομποποιήσει πιθανό στόχο, στερώντας το kill από τους δολοφόνους, συν του ότι σκοτώνει δολοφόνους, συν ότι τα ζόμπι δεν πεθάνουν, συν ότι ακόμα κι αν σταματήσουν την παραγωγή οι δολοφόνοι χτυπώντας τον πηγαίνουν μία μέρα πίσω (αφού ο necromancer δε θα πεθάνει αμέσως), πώς γίνεται το έργο των δολοφόνων πιο εύκολο από αυτό του necromancer; Ειδικά όταν υπάρχει και ο γιατρός στη μέση που μπορεί να καταφέρει να τους στερήσει κι εκείνος kill. Ναι, υπάρχει και η πιθανότητα ο γιατρός να ξεζομπίσει μερικούς, αλλά και πάλι μου φαίνεται ότι οι δολοφόνοι είναι σε πιο μειονεκτική θέση σε αυτήν την περίπτωση. Επίσης έχουν να φοβούνται και τους επιθεωρητές.
Αντίθετα τους αθώους μπορεί απλά να τους στερήσει τις έρευνες των επιθεωρητών (μεγάλος καημός) και ότι θα γίνουν κι ζόμπι (τους δίνει και ένα -τώρα πλεονέκτημα δεν ξέρω να το λες- να μην μπορούν να πεθάνουν τη νύχτα, έχοντας επιπλέον περιθώρια να τους σώσει ο γιατρός από αυτή τη μοίρα).
Από την στιγμή που είναι οι δολοφόνοι πιστεύεις ότι είναι ριγμένοι τότε, προτείνω τα δύο εξής:
1) Αντί για την πόρνη, να πάρουν κάποιον άλλο ρόλο, λίγο πιο επιθετικό προς όλους του μη δολοφόνους. Θα κοιτάξω λίγο και θα σας πω.
2) Οι επιθεωρητές όταν ρωτάνε για κάποιον να μαθαίνουν αν είναι zombie ή οχι.
Τι λέτε;
Για αυτό με τον λίγο κόσμο, παρ'ότι συμφωνώ ότι 18 ίσως είναι λίγοι για τον necromancer, πιστεύω ότι κολλάει τόσο πολύ με την όλη φάση με τους κακούς που θα ήθελα να τον δοκιμάσω.