Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Άντε Ματασέ, να ξεκινάμε, γιατί θα μας φάει η βαρεμάρα, είναι που ναι οι μέρες κιέχει ψιλοαδίασιε το τοπίο >.<. Αν δεν έχεις χρόνο η όρεξη να το κάνει κανας άλος αν είναι.... και θα προτιμούσα κάτι διαφορετικό απτης Dοb, να μη παίζουμε τα ίδια XD (μιας κιαπότι είδα σε ίδια φάση το πήγαινες) φιλικά πάντα ^^
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από GhostPrince: 23 Ιούλιος 2013 - 01:03
Θα συμφωνησω και εγω με τους προαναφερθεντες. Ενα χρονο τωρα το χα ριξει στο διαβασμα και εχασα τα καλυτερα Παλερμο. Αντε τωρα που ειναι καλοκαιρι διοργανωστε κανενα.
Πάντως, εάν το λέγατε από τις αρχές του Ιουλίου, τότε θα μπορούσα να συννενοηθώ με τον matasso και αν δεν μπορούσε αυτός, να διοργανώσω εγώ ένα καλοκαιρινό Παλέρμο μέχρι τις αρχές Αυγούστου. Δεν πήρα την πρωτοβουλία γιατί νόμιζα ότι είχατε κουραστεί από τα πολλά Παλέρμο που παίζαμε συνεχόμενα από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Απρίλη και ότι ως εκτούτου, θα ήταν καλό ένα διάλλειμα μέχρι τον Σεπτέμβρη.
Τώρα, συμφωνώ με τον Ody. Ο Αύγουστος είναι πολύ κακή περίοδος για Παλέρμο.
P.S. Εάν θέλετε να κάνουμε κάτι πάντως, έτσι για να περάσει η ώρα, εχω μια ιδέα για ένα παιχνίδι παρόμοιο με Παλέρμο, που θα μπορούσε θεωρητικά, να τελειώσει σε μιάμισι εβδομάδα (αλλά ακόμα και να μην τελειώσει δεν έχει σημασία γιατί είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να τρέχει μόνο του, χωρίς GM), αλλά θα υπάρχει μέγιστος αριθμός παικτών οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν δουλειά (όχι σοβαρά πράγματα αλλά να ασχοληθούν). Επίσης το παιχνίδι δεν έχει ακριβώς το σασπένς του Παλέρμο, μόνο χαβαλέ (edit: με RP και λίγο γράψιμο) για να περάσουμε την ώρα μας.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Osama Bin Laden: 23 Ιούλιος 2013 - 15:11
P.S. Εάν θέλετε να κάνουμε κάτι πάντως, έτσι για να περάσει η ώρα, εχω μια ιδέα για ένα παιχνίδι παρόμοιο με Παλέρμο, που θα μπορούσε θεωρητικά, να τελειώσει σε μιάμισι εβδομάδα (αλλά ακόμα και να μην τελειώσει δεν έχει σημασία γιατί είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να τρέχει μόνο του, χωρίς GM), αλλά θα υπάρχει μέγιστος αριθμός παικτών οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν δουλειά (όχι σοβαρά πράγματα αλλά να ασχοληθούν). Επίσης το παιχνίδι δεν έχει ακριβώς το σασπένς του Παλέρμο, μόνο χαβαλέ (edit: με RP και λίγο γράψιμο) για να περάσουμε την ώρα μας.
Καλό ακούγεται. Αν και δεν το προλαβαίνω, για πες!
Καταρχήν, όσα ακολουθούν είναι απλώς μια "οργανωμένη" ιδέα. Τα πάντα αλλάζουν κατόπιν συζήτησης. Εγώ σκέφτηκα έτσι το παιχνίδι γιατί προσπαθούσα να βρω κάτι χαλαρό που να δίνει στους παίκτες κάποια ευελιξία αυτή την περίοδο που μπορεί πολλοί να έρχονται και άλλοι να φέυγουν από διακοπές και που γενικά, δεν μπορεί να παιχτεί Παλέρμο.
Το παιχνίδι είναι κάτι ανάμεσα στο Παλέρμο και σε ένα παιχνίδι που παιζόταν πολύ παλιά στο φόρουμ, το One Word Game. Ουσιαστικά πρόκειται για γύρους με roleplaying, το οποίο καθοδηγείται από κείμενα που γράφουν οι ίδιοι οι παίκτες χωρίς κάποιον GM πάνω από το κεφάλι τους.
Δομή και σκοπός του παιχνιδιού:
Spoiler:
Σκοπός του παιχνιδιού: To Have Fun. Κανείς δεν κερδίζει και κανείς δεν χάνει. Επίσης, κανείς δεν πεθαίνει. Οι δύο ρόλοι του παιχνιδιού έχουν μόνο λειτουργικό χαρακτήρα και είναι φανεροί (βλέπε παρακάτω για τους ρόλους).
Στο παιχνίδι αρχίζουν δέκα συν ένας παίκτες οι οποίοι αφού διαλέξουν από κοινού ένα γενικό setting, φτιάχνουν ο καθένας από έναν χαρακτήρα (λεπτομέρειες για το setup του παιχνιδιού στο ομώνυμο section). Το παιχνίδι αποτελείται από δύο φάσεις, την μέρα και την νύχτα (you didn't saw that coming, I am sure). Την νύχτα, οι παίκτες περιμένουν τον Αφηγητή και τον Ανατροπέα να γράψουν τα κείμενα που θα προχωρήσουν την ιστορία (η οποία ανεξαρτήτως setting θα έχει να κάνει με τον φόνο ενός NPC). Κατά την διάρκεια της μέρας, οι παίκτες κάνουν RP, αλληλοκατηγορούνται βασικά, για το ποιος ή ποιοι θα μπορούσαν να έχουν κάνει τον φόνο βάσει των γεγονότων και τον στοιχείων που παρουσίασαν την προηγούμενη νύχτα οι δύο ρόλοι του παιχνιδιού, ο Αφηγητής και ο Ανατροπέας. Το παιχνίδι συνεχίζεται έτσι επ'αόριστο μέχρι ουσιαστικά να βαρεθούν οι παίκτες και να αποφασίσουν να τελειώσουν την ιστορία.
Ρόλοι του παιχνιδιού:
Spoiler:
Το παιχνίδι έχει δύο ρόλους, το Αφηγητή και τον Ανατροπέα. Οι ρόλοι αυτοί είναι φανεροί και μη στάσιμοι, μετακινούνται δηλαδή μεταξύ των παικτών με τον εξής τρόπο: O Αφηγητής της προηγούμενης νύχτα διαλέγει τον Ανατροπέα της επόμενης και ο Ανατροπέας της προηγούμενης νύχτας διαλέγει τον Αφηγητή της επόμενης, ανακοινώνοντας ο καθένας στο τέλος του ποστ της νύχτας ποιος θα είναι αυτός ο επόμενος. Ο μόνος κανόνας είναι το ότι δεν μπορεί να διαλεχτεί κάποιος για Αφηγητής για δεύτερη φορά εάν δεν έχουν ήδη κάνει Αφηγητές όλοι οι υπόλοιποι παίκτες για τουλάχιστον μία φορά, με το ίδιο να ισχύει και για τον Ανατροπέα. O πρώτος Αφηγητής και ο πρώτος Ανατροπέας διαλέγονται τυχαία. O Αφηγητής και ο Ανατροπέας δεν μπορούν να είναι στον ίδιο γύρο το ίδιο άτομο.
Αφηγητής: Με το που πέσει η νύχτα, ο Αφηγητής γράφει το κείμενο, φτιάχνοντας ουσιαστικά μια σκηνή πάντα με τους χαρακτήρες των παικτών ως πρωταγωνιστές, (μέ όποιους από αυτούς θέλει, παρουσιάζοντας τους όσο θέλει, βάζοντάς τους να κάνουν ο,τι θέλει και γενικά κάνει με την ιστορία ό,τι του καπνίσει. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το κείμενο του δεν πρέπει να έχει τέλος (θα μπορούσε για παράδειγμα να τελειώνει με μια φράση του στυλ "[..]αλλά εκείνη την στιγμή...". Έπειτα, μόλις ποστάρει το κείμενό του, πιάνει δουλειά ο:
Ανατροπέας, o οποίος αναλαμβάνει σε δικό του ποστ να τελειώσει το κείμενο/σκηνή (συνήθως με ένα plot twist) όπως του κάνει κέφι και να ανακοινώσει έπειτα τον ερχομό της μέρας.
Ένα πρόχειρο και γρήγορο παράδειγμα:
Αφηγητής:
(προηγείται ό,τι του έχει κατέβει του καθενός)
Στο μεταξύ, η νύχτα είχε πέσει στους καταπράσινους κήπους της επαύλης αλλά τον νεαρό Edmuth (Osama bin Laden) δεν τον ένοιαζε. Θα έκανε τον καθημερινό του περίπατο στον κήπο, ο κόσμος να χαλούσε. Κοίταξε τον ρολόι του. "Είναι ακόμα νωρίς και ο νυχτερινός αέρας είναι τόσο καθαρός στο Χαμφισάιρ...", είπε αναστενάζοντας και συνέχισε να περπατάει. Όμως, εκείνη την στιγμή...
Ανατροπέας:
... από τους θάμνους πετάχτηκε ο William (Fandom) γεμάτος αίματα. Ο Edmuth έμεινε εμβρόνητος και έκανε ένα βήμα πίσω. "Willian, τι συμβαίνει;" προσπάθησε να ρωτήσει. "Πάλι πισωμαχαίρωνες κόσμο, κάτω στην πόλη;" (Ακολουθεί ό,τι του κατέβει του καθενός)
Όταν οι παίκτες αποφασίσουν να τελειώσουν το παιχνίδι, ο τελευταίος Αφηγητής καλείται να γράψει το φινάλε της ιστορίας, με τον τελευταλιο Ανατροπέα να γράφει έπειτα το τελευταίο plot twist.
P.S. Ο καθένας γράφει όσο και ό,τι θέλει, όταν έρθει η σειρά του για τους ρόλους. Μεγαλύτερα και πιο προσεγμένα κείμενα είναι επιθυμητά αλλά όχι απαραίτητα.
Setup Παιχνιδιού:
Spoiler:
Το παιχνίδι αρχίζει με 10+1 τον διοργανωτή, παίκτες. Αφού αποφασιστεί από κοινού ένα γενικό setting και το αν ο διοργανωτής θα δώσει κάποιο πλαίσιο δημιουργίας χαρακτήρων (π.χ. έαν παίζαμε σε ένα setting Βικτωριανής Αγγλίας, θα μπορούσε ο διοργανωτής να δώσει την περιγραφή μιας αγγλικής οικογένειας, με τους παίκτες να φτιάχνουν συγγενείς, φίλους, συναδέλφους, υπηρέτες, γείτονες κ.ο.κ. αυτής της οικογένειας που μαζεύονται στο σπίτι της για μια γιορτή που πάει άσχημα) οι παίκτες καλούνται να φτιάξουν χαρακτήρες. Έπειτα, οι χαρακτήρες που φτιάχτηκαν, μοιράζονται τυχαία στους παίκτες (που σημαίνει ότι θα παίξεις τον χαρακτήρα που έφτιαξε κάποιος άλλος) και ο διοργανωτής κάνει τις μόνες στάσιμες δουλειές του παιχνιδιού, το να μοιράσει τους ρόλους και τους χαρακτήρες και να γράψει την εισαγωγή του παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα το παιχνίδι κυλάει όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Το gimmick είναι το εξής: Εάν ένας παίκτης (συμπεριλαμβανομένου και του διοργανωτή, ο οποίος αφού αρχίσει το παιχνίδι δεν είναι τίποτα άλλο από απλός παίκτης) δεν μπορεί/θέλει πλέον να παίξει για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί απλώς να "πασάρει" το χαρακτήρα που παίζει σε κάποιον άλλο χρήστη που δεν παίζει ήδη (no multicharactering δηλαδή), ώστε να συνεχίσει εκείνος τον χαρακτήρα στην ιστορία. Παρ'όλα αυτά, καλό είναι να δίνετε προτεραιότητα για τους ρόλους σε αυτούς που παίζουν περισσότερο καιρό.
Μπορεί το μέρος δημιουργίας χαρακτήρων να προσπεραστεί, και οι παίκτες να διαλέξουν χαρακτήρες από το anime/manga/γενικά media της επιλογής τους. Αυτό ίσως δυσκολέψει το πασάρισμα των χαρακτήρων, αλλά τα πάντα πάνε κατά πως θέλουν οι παίκτες. Γενικά, όλα τα παραπάνω βήματα του setup μπορού να αλλάξουν. Εγώ απλώς το προτείνω γιατί το να μην ξέρεις ποιον θα παίξεις θα δώσει μια πιο τρολ νότα στο παιχνίδι.
Εάν ψήνεστε για κάτι τέτοιο χαλαρό, τώρα τον Ιούλιο/Αύγουστο που όλα είναι εξίσου χαλαρά και ο κόσμος πηγαινοέρχεται, καλώς γιατί και εγώ ευκαιρία έψαχνα για να το τεστάρω. Εάν όχι, no big deal, πάμε για Παλέρμο από τον Σεπτέμβρη.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Osama Bin Laden: 23 Ιούλιος 2013 - 20:56
Το λατρεύω. Απλώς περιόρισε τον χρόνο του κάθε αφηγητή ή ανατροπέα σε λογικά πλαίσια, ώστε να μην stallάρει. Αν χάσει την προθεσμία, ο διοργανωτής μας ξελασπώνει με ένα μικρό κειμενάκι των 2 γραμμών, όπου κράζει τον εξαφανισμένο και μας δίνει πάσα για να τον λιδωρούμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, εφόσον είναι τόσο φλου, αν το setting μας αρέσει, μπορούμε να σκοτώνουμε παίκτες που θέλουν να φύγουν και να εισάγουμε παίκτες που θέλουν να μπουν. Χαλαρό είναι, τα βρίσκουμε στην πορεία. Μπορούμε ακόμα και να το εντάξουμε στο RP, βάζοντας τους χαρακτήρες μας να συνομιλούν για το κατά πόσο θα δεχτούμε κάποιον ή όχι. Επίσης, δεν χρειάζεται να είναι murder/mystery. Το theme είναι slice of life
Ξεκίνα τις συμμετοχές
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Babba: 23 Ιούλιος 2013 - 21:08
Στο μεταξύ, η νύχτα είχε πέσει στους καταπράσινους κήπους της επαύλης αλλά τον νεαρό Edmuth (Osama bin Laden) δεν τον ένοιαζε. Θα έκανε τον καθημερινό του περίπατο στον κήπο, ο κόσμος να χαλούσε. Κοίταξε τον ρολόι του. "Είναι ακόμα νωρίς και ο νυχτερινός αέρας είναι τόσο καθαρός στο Χαμφισάιρ...", είπε αναστενάζοντας και συνέχισε να περπατάει. Όμως, εκείνη την στιγμή...
Ανατροπέας:
... από τους θάμνους πετάχτηκε ο William (Fandom) γεμάτος αίματα. Ο Edmuth έμεινε εμβρόνητος και έκανε ένα βήμα πίσω. "Willian, τι συμβαίνει;" προσπάθησε να ρωτήσει. "Πάλι πισωμαχαίρωνες κόσμο, κάτω στην πόλη;" (Ακολουθεί ό,τι του κατέβει του καθενός)
Αυτό να φανταστώ είναι ένα καθαρά τυχαίο παράδειγμα, με τυχαία ονόματα και τυχαία πισωμαχαιρώματα, έτσι;
Αυτό να φανταστώ είναι ένα καθαρά τυχαίο παράδειγμα, με τυχαία ονόματα και τυχαία πισωμαχαιρώματα, έτσι;
Ναι ρε, εντελώς. Ότι μου ήρθε έγραφα. Αλήθεια. (προδότη)
@Babba, ένα slice of life σκηνικό θα κατέληγε σαν σαπουνόπερα χωρίς Δράκο, εξώγαμα με ερωμένες/ερωμένους, πισωμαχαιρώματα, υπηρέτριες με σκοτεινό παρελθόν και πλούσιους σε σπίτια των 1000 τετραγωνικών μέτρων. Όπως και να έχει, από ότι φαίνεται, πάμε για Παλέρμο από Σεπτέμβρη, οπότε the idea is scrapped, anyway.