Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#211
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 16:14
#212
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 17:00

.Περίπου 15+ και είχα ποντάρει πολλά σ'αυτό το μάθημα ρε γαμώτο

Και όλα αυτά επειδή μ'επιασε κάτι σαν πανικός μέσα στην αίθουσα...

Μια ερώτηση για την τσιφτετελοαπόδειξη...
Εγώ την απέδειξα κιόλας με την κυκλική πορεία του λογαρίθμου στην
f(x) και ύστερα παραγωγίζοντας. Είναι σωστό?
Παρακαλώ απαντήστε μου...

#213
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 17:40
κοιτα φιλε,η αποδειξη δεν ηθελε να ασχοληθεις με το f(x)...απλα χρειαζοταν να πεις τα εξης:Αν χ>0 το (ln|x|)' θα γινει (lnx)' δηλαδη 1/xΜας κάψανε..
.Περίπου 15+ και είχα ποντάρει πολλά σ'αυτό το μάθημα ρε γαμώτο
Και όλα αυτά επειδή μ'επιασε κάτι σαν πανικός μέσα στην αίθουσα...
Μια ερώτηση για την τσιφτετελοαπόδειξη...
Εγώ την απέδειξα κιόλας με την κυκλική πορεία του λογαρίθμου στην
f(x) και ύστερα παραγωγίζοντας. Είναι σωστό?
Παρακαλώ απαντήστε μου...
Aν χ<0 το (ln|x|)' θα γινει [ln(-x)]'-->1/-x ΕΠΙ (-1) δηλαδη 1/χ και τσακκ
Την Εβγαζες...



#214
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 17:52
Ή μπορούσες να θέσεις -x=u οπότε:;179147']
Aν χ<0 το (ln|x|)' θα γινει [ln(-x)]'-->1/-x ΕΠΙ (-1) δηλαδη 1/χ και τσακκ
Την Εβγαζες...
Έστω y=ln(-x)άρα y=lnu .Επομένως: y'=(lnu)'=(1/u)u'=(-1/x)(-1)=1/x οπότε αποδείχτηκε.
Παραπάνω απέδειξα την περίπτωση που χ<0 ,για χ>0 αποδεικνύεται εύκολα οπότε δεν το γράφω.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ενοείς λέγοντας "κυκλική πορεία του λογαρίθμου" . Πάντως υπάρχει η λύση και στο βιβλίο ,σελ 235 .Μια ερώτηση για την τσιφτετελοαπόδειξη...
Εγώ την απέδειξα κιόλας με την κυκλική πορεία του λογαρίθμου στην
f(x) και ύστερα παραγωγίζοντας. Είναι σωστό?
Παρακαλώ απαντήστε μου...
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#215
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 18:10
πραγματι ενας τροπος(λιγοτερο ενδιαφερον απο αυτον που χρησιμοποιησε ο ζαντε ) ηταν να σπασεις τα 2 g(x) σε μια διαφορα που εντελει εμφανιζοταν ως την διαφορα των παραγωγων (g'(x+h)-g(x))/h το οποιο μετα απο αλαγες κατεληγε στην δευτερη παραγωγο του g(x) .στο 4γ εγω εσπασα το -2g(x) και μ βγηκαν (g'(x))^2
δε λυνοταν ετσι; τζαμπα εχασα 1ωρα τοτε
γ
ι
anyway καλη επιτυχια στα υπολοιπα και μην ξεχνατε οτι ο χαμηλος βαθμος σεενα μαθημα δεν μπορει να θεωρηθει αποτυχια αμα δεν υπαρχουν υψηλοι βαθμοι απο αλλους



#216
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 18:26
Αδικίες θα υπάρχουν πάντα ,.Ο,ΤΙ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ . Αυτός που είναι καλός στα μαθηματικά δεν φαίνεται από τις πανελλήνιες . Φαίνεται από μια δύσκολη άσκηση που θα λύσει μέσα στην τάξη ,από μια πρωτότυπη λύση που θα δώσει σε ένα πρόβλημα ,από την κλίση που έχει γενικότερα στα μαθηματικά .Δεν φαίνεται από το περιοριστικό πλαίσιο των τριών ωρών. Ξέρεις πόσοι που είναι πραγματικά καλοί στα μαθηματικά γράφουν χάλια στις πανελλήνιες ;Ας πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη.Τα θεματα ηταν προφανως σε γενικο βαθμο κατα τις πιο δυσκολα απο τα περσινα και κατα την αποψη μου το επιπεδο δυσκολιας ηταν καλα κατανεμημενο ωστε να γινει ενα καλο ξεσκαρταρισμα μεταξυ των μαθητων και να μην υπαρχουν αδικιες.Το πρωτο θεμα και το δευτερο πιστευω ηταν αναμενομενα και ειχα προετοιμαστει οπως και τα περισσοτερα σημεια του 3ου.το 4ο οπως καθε σχεδον χρονια ηταν πιο δυσκολο ωστε να υπαρξει η διαφοροποιηση των πραγματικα καλων στα μαθηματικα απο τους διαβασμενους.(δηλαδη μεχρι και το 90 για ενα πολυ καλα διαβασμενο ατομο ηταν προσσιτο).
πραγματι ενας τροπος(λιγοτερο ενδιαφερον απο αυτον που χρησιμοποιησε ο ζαντε ) ηταν να σπασεις τα 2 g(x) σε μια διαφορα που εντελει εμφανιζοταν ως την διαφορα των παραγωγων (g'(x+h)-g(x))/h το οποιο μετα απο αλαγες κατεληγε στην δευτερη παραγωγο του g(x) .
anyway καλη επιτυχια στα υπολοιπα και μην ξεχνατε οτι ο χαμηλος βαθμος σεενα μαθημα δεν μπορει να θεωρηθει αποτυχια αμα δεν υπαρχουν υψηλοι βαθμοι απο αλλους:)
Δεν το χα σκεφτεί αυτό. Θα το προσπαθήσω (αν και δεν το πολυκαταλαβαίνω έτσι όπως το γράφεις) και αν μου βγεί θα σε ενημρώσω.
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#217
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 18:28
ναι αλλα γιατι να κανεις τον κοπο να θεσεις ενω ευκολα και ανετα την βγαζεις?Ή μπορούσες να θέσεις -x=u οπότε:
Έστω y=ln(-x)άρα y=lnu .Επομένως: y'=(lnu)'=(1/u)u'=(-1/x)(-1)=1/x οπότε αποδείχτηκε.
Παραπάνω απέδειξα την περίπτωση που χ<0 ,για χ>0 αποδεικνύεται εύκολα οπότε δεν το γράφω.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ενοείς λέγοντας "κυκλική πορεία του λογαρίθμου" . Πάντως υπάρχει η λύση και στο βιβλίο ,σελ 235 .
Ναι τωρα λεγοντας κυκλικη πορεια τι ενοει?
Α και zade θα συμφωνυσω και οχι μονο για τα μαθηματικα αλλα και γενικα σε πολλα μαθηματα...
Ειναι τραγικο να βγαζουν συμπερασματα για το αν εισαι καλος μονο απο ενα τριωρο διαγωνισμα...

#218
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 18:42
Δες το βιβλίο σελ 235 . Και εκεί έτσι (όπως εγω΄) τη βγάζει.Ουσιαστική διαφορά πάντως δεν έχει;179176']ναι αλλα γιατι να κανεις τον κοπο να θεσεις ενω ευκολα και ανετα την βγαζεις?
Ναι τωρα λεγοντας κυκλικη πορεια τι ενοει?
Α και zade θα συμφωνυσω και οχι μονο για τα μαθηματικα αλλα και γενικα σε πολλα μαθηματα...
Ειναι τραγικο να βγαζουν συμπερασματα για το αν εισαι καλος μονο απο ενα τριωρο διαγωνισμα...
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#219
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 18:51
Μην παρερμηνευεις τα λογια μου φιλε μουΑδικίες θα υπάρχουν πάντα ,.Ο,ΤΙ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ . Αυτός που είναι καλός στα μαθηματικά δεν φαίνεται από τις πανελλήνιες . Φαίνεται από μια δύσκολη άσκηση που θα λύσει μέσα στην τάξη ,από μια πρωτότυπη λύση που θα δώσει σε ένα πρόβλημα ,από την κλίση που έχει γενικότερα στα μαθηματικά .Δεν φαίνεται από το περιοριστικό πλαίσιο των τριών ωρών. Ξέρεις πόσοι που είναι πραγματικά καλοί στα μαθηματικά γράφουν χάλια στις πανελλήνιες ;
Δεν το χα σκεφτεί αυτό. Θα το προσπαθήσω (αν και δεν το πολυκαταλαβαίνω έτσι όπως το γράφεις) και αν μου βγεί θα σε ενημρώσω.




#220
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 19:00
+φωνω οι πανελληνιες ευνοουν αυτους που λιονουν στο διαβασμα....Μην παρερμηνευεις τα λογια μου φιλε μου
. Προφανως και δεν εννοω ξεσκαρταρισμα μεταξυ ιδιοφυων και μη , αλλα αναφερομαι στην περιπτωση π.χ. γελιων θεματων που γραφουν ολοι(παρε παραδειγμα περσι φυσικη) η ακατορθοτων θεματων που δεν γραφει κανεις . Πιστεψε με ξερω και πραγματικα ταλαντουχα ατομα να μην τα πανε τοσο καλα στις παννεληνιες και φυσικα ατομα που ασπαζονται την μεθοδο της παπαγαλιας να γραφουν πολυ καλα ,και γενικα οι πανελληνιες ευνοουν κυριως τους διαβασμενους και οχι τους ταλαντουχους
.

Αλλα φιλε μου τι να το κανεις αμα λιονεις στο διαβασμα και δεν ζησεις και λιγο?


#221
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 19:16
συγκεκριμενα ευννοει αυτους με το λιγοτερο λαθος...ανθρωποι που σκεφτονται αγχωτικα και περιπλοκα δεν πανε ποτε καλα;179205']+φωνω οι πανελληνιες ευνοουν αυτους που λιονουν στο διαβασμα....
Αλλα φιλε μου τι να το κανεις αμα λιονεις στο διαβασμα και δεν ζησεις και λιγο?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
εγω περσυ απο μαμακια ξεχασα να καθαρογραψω το 1ο θεμα
εγραψα 14 στα 3α αλλα θεματαααα

<3 μαθηματικα απλα

πραγματικα θελω να ψοφησω
#223
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 20:09
QFTΠιστεψε με ξερω και πραγματικα ταλαντουχα ατομα να μην τα πανε τοσο καλα στις παννεληνιες και φυσικα ατομα που ασπαζονται την μεθοδο της παπαγαλιας να γραφουν πολυ καλα ,και γενικα οι πανελληνιες ευνοουν κυριως τους διαβασμενους και οχι τους ταλαντουχους
.
Δεν υπάρχει χειρότερο σύστημα απο τις πανελλήνιες αλλά έτσι λειτουργούμε δυστυχώς//ευτυχώς {δυστυχώς κατ'εμέ}
Leon congrats και guys τι γράφετε επόμενο μάθημα? Έχω χάσει το track. "^^
#225
Καταχωρήθηκε 24 Μάιος 2008 - 20:32
2 μοναδες τζαμπα εφυγαν και παραπανω επειδη αν δεν εχανα τοσο χρονο σε αυτη θα προλαβαινα να περαω καποια αλλα θεματα
Males are creatures that express their emotions through actions rather than words. It is usually preferred not to have anyone bear their suffering. [Maes Hughes - FMA]
I can have food or drinks spilled on me, or even be spit at and I'll laugh about it. However, if for any reason you hurt a friend of mine... I won't forgive you! [Shanks - One Piece