Λίγο που το έχω ψάξει, πλέον το να φτιάξεις ένα παιχνίδι είναι πιο απλό αλλά ταυτόχρονα πιο μεγάλο σαν project.
Παλιά ήθελε πολύ περισσότερο κώδικα, από c++ μέχρι assembly αν έγραφες για κονσόλες.
Πλέον παίζεις με frameworks και μηχανές. Το unity είναι ένα έτοιμο πακέτο, παλιότερα θα μπορούσες να πεις ότι τους λέγανε editors.
Πετάς μέσα τα assets και ξεκινάς να στήνεις, έχει και κάποιο scripting από πίσω. Βλέπω το Unity έχει ένα δικό του api ενώ η Unreal Engine έχει c++ αν θες να μάθεις κάτι που θα σου χρησιμεύσει και σε κάτι άλλο πέρα από τα παιχνίδια.
Άσχετο, αν σε ενδιαφέρει μπορείς να τσεκάρεις και την μηχανή της Sony.
https://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine
Είναι δωρεάν και φυσικά υποστηρίζει ps4. Δεν ξέρω τι συμφωνία πρέπει να τηρείς για να κάνεις release στην πλατφόρμα της Sony αλλά τουλάχιστον μπορείς.
Και το unity σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις release στο Ps4 αλλά πιστεύω το Phyre σου δίνει καλύτερες βιβλιοθήκες, πιο κοντά στο σίδερο του μηχανήματος για καλύτερα αποτελέσματα.
Βέβαια με το Unity παίζεις μπαλίτσα στα πάντα! ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ, θα μάθεις Unity αλλά παίξε και με Unreal engine, είναι δωρεάν για μαθητεία και μεγάλα studio την χρησιμοποιούν σε αντίθεση με το Unity που είναι πιο indie.
----Edit
Αν θες δες αυτά τα δύο για έμπνευση, ο τύπος έχει την Traveler Tales που γενικά είναι από τις πολύ γνωστές και από τις λίγες που έμειναν από την εποχή των Home computer.
Περιγράφει διάφορες τεχνικές και πως έπρεπε να σκέφτεσαι διάφορους τρόπους ώστε να ξεπερνάς τους περιορισμούς που είχε τότε το Hardware.
Το saturn που θα δεις, είχε στην πραγματικότητα μόνο 2Mbyte ram για γραφικά και 1Mbyte για ήχο. Το PS1 είχε 2Mbyte για όλα!
Τέσπα, δες αν έχεις όρεξη.