Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Photo
- - - - -

Ragnarok Online~

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Gio

Gio

Rurouni

• Members
  • 47 posts

Posted 20 June 2007 - 11:32

My first time opening a thread in anime.gr and its about my favorite game Ragnarok Online that in my opinion is the best MMORPG out there, up'till now. i've been playing the game for 5 years now, and 'cause of the little amount of people in Greece playing or knowing about the game i would like to write a small introduction to it.

First of all some Screen shoots:

Posted Image
This was my first time having a character over 90 level, yep my first Wizard lv.90+ (The screen is small 'cause i play like that in order not to be surprised by any monster around xP).

Posted Image
My Second level 99 High Wizard, in Spanish RO, sitting in a city with my cute pet Umbro *-*.

Posted Image
Gio training in the old Juperos Dungeon lv.3

Posted Image
With my wife back then (Years ago), after killing a Dark Lord (Mvp/Boss Monster).

As those screens are pretty old, i'll be sure to post some new ones, i'll take them later xP. Btw, all of those that are playing or have played RO, feel free to post and comment your own screen shoots ^^.

Ragnarok's specialty is the classes in the game, RO is basically the MMO with the biggest variation of classes; Novice, Swordsman, Knight, Crussader, Lord Knight, Paladin, Magician, Wizard, Sage, High Wizard, Professor, Acolyte, Priest, Monk, High Priest, Champion, Archer, Hunter, Bard, Dancer, Sniper, Clown, Gyspy, Thief, Assassin, Rogue, Assassin Cross, Stalker, Merchant, Blacksmith, Alchemist, Mastersmith, Super Novice, Star Gladiator, Gunslinger, Taekwon (boy/girl), Taekwon Master, Ninja, Soul Linker, Death Knight, Dark Collector, and the classes are most likely going to increase in the upcoming updates. (RO episode 13 i suppose).

Ragnarok is an MMORPG that differs from any other MMO, 'cause of:

1.-In RO you actually have full control of your own character, which means, the fact that you are a certain class, doesn't control at full your stats or builds. In RO every time you level up, a certain amount of Stats Points are given, and you chose what stats increase according with the build you have in mind. This implies, that even if someone is a magician, if he/she doesn't know how to play, then the character may end having a low power in MATK 'cause of not giving enough INT stats points to the character. (Of course every class has a certain bonus, for example, a High Wizard job level 70, have a +17Int bonus). In addition, every time you get a job level, you gain a Skill point that is used to level up a skill (Each skill has a certain level limit), plus there are skills that needs some others skills at a certain level to be learned (For example, to learn Jupitel Thunder you need, Lighting Bolt lv.1 and Napalm Beat lv.1) that forms your unique Skill tree, that differs from the others skills trees even if the others players have the same class and level.

2.-In RO, there is an unique, and really interesting system when talking about equipment. Basically, in the game every monster drops a card. For example, Pupa drops 'Pupa card' at 0.01% chance. Every card has its own info and effects, taking the Pupa card as an example, Pupa card can be compound on an Armor, and nowhere else (no Headgear, no Foot gear, no shield...). And the effect of the card is, MHP + 700. This implies that if for example i have a Silk Robe, y the Silk Robe is Silk Robe [0] (No Slots), is basically useless 'cause it has the same effect as a Silk Robe [1] (1 Slot), but Silk Robe[1] can be compounded with a card (There are tons of different effects in the card, such as anti-frozen, % chance of auto-casting a skill etc...). What is more, some card when compounded together can act as a combo and give except from their own effects a combo effect. There are also equipment that can combo with cards or equipment. Therefore, you must think well your character, your skills, your stats, and your equipment, as well as the how to use them in different situations to play well.

3.-Ragnarok has actually a Story, although as a MMORPG its story can't compete with a good Rpg(offline), it still has a good story in it. Basically the reason it can't compete with a Rpg's Story is 'cause of the Story development, as in fact, Gravity has made a good job making up stories, for each city, for the War of Emperium, for each monster, and for most of the items, as well as dungeons. However as a MMORPG those can't actually develop as well as in an off line Rpg. However, according to Gravity the upcoming episode (RO Episode 13), is going to change the world of MMORPGS with a great impact. According to interviews RO will insert a story development that can rival those of the off line Rpgs, and everything will begin with "The Destruction of Time" (This is going to be a worldwide event, regarding the city of morroc and a legendary Mvp(Boss) Monster of the past, depending on the result of the event (Who, how, and how mane time did it take to beat the event, or if the even couldn't be beaten) RO the game itself will develop according to that result. What is more, 2 new countries are going to be presented by Gravity, and as they promised, new classes, new Siege Mode (like War of Emperium, with different functions, rules, and systems). Also Gravity announced that RO will use a completely new system not used before by any game, that will allow the flow of a Story development inside an online game.

4.-There are more, but i got tired sorry xD. i'll just leave links below for those who want some more info about the game.

http://www.Iro.Ragnarokonline.com : This is is the official website for English RO, have some useful information especially for beginners, but is not fully updated, as it works with the Iro database, (Kro Database is the most updated one).

http://www.ratemyserver.com : Has a huge database reagarding items, Quests, Skills, Characters, etc.., almost fully updated ('cause Ragnarok Online is updated a lot, is almost impossible for any site to be fully updated, not to think that the old database itself is HUGE).

http://rode.doddlercon.com/db/ : A database Engine, having some useful tools, and info similar to ratemyserver, also have guides to the last 3 episodes of Ragnarok (10.3, 10.4, 11.1)

http://ro.doddlercon.com/wiki/index.php?title=Main_Page : The best website for News, and such...
Posted Image

#2 grrflyff

grrflyff

ディアルガ

• Members
  • 7 posts

Posted 20 June 2007 - 11:43

nice game are you playing in official server ?
Posted Image

#3 Gio

Gio

Rurouni

• Members
  • 47 posts

Posted 20 June 2007 - 14:12

Nop, right now i'm playing in a private server with rates 3x, 'cause is free of charge. However, i played in the official korean server for a week (The trivial free of charge week for KRO), and i just have to say, that playing x1 is really hard if you don't have the time, RO exp system is painfully hard even at x20 xP.
Posted Image

#4 Majin_PSiKapaMi

Majin_PSiKapaMi

Σχιστοματισμος FTW

• Members
  • 123 posts

Posted 30 June 2007 - 19:34

Λοιπον μιας που στο ΕΟ κατεληξα στην φυλακα
Spoiler:
:sadist:

και μου εχουν απομεινει καποια εγκεφαλικα κυτταρα ακομη, σκεφτομαι να τα προσφερw στο RO.

Οποτε θα χρειαστει να με κατατοπισετε..
Εχω κατεβασει το ShadowRO αλλα βλεπω πως ειναι ελαχιστοι online, σε τι server να παω να κατεβασω?
Καποιον που να μην πλερωνω εννοειται :D
Posted Image
AGA.P.E. ><

#5 Jiraiya

Jiraiya

ビッグブレストジャンキー

• Members
  • 2,573 posts

Posted 30 June 2007 - 22:32

Ενδιαφέρον φαίνεται.Μπορείς να πεις περισσότερες πληροφορίες πχ πόσο είναι το level cap,αν έχει quest ή ανεβαίνεις lvl κυρίως με grinding ή αν υπάρχουν guild και pvp.Επίσης απ'ότι κατάλαβα στον official πληρώνεις οπότε παίζεις σε private.Πώς είναι η κατάσταση στους private servers,ποιον προτείνεις για να παίξει κάποιος και από που μπορούμε να βρούμε το παιχνίδι;Μπορούμε να το κατεβάσουμε από το official site και μετά να βάλουμε το patch του private server που θέλουμε να παίξουμε;Ας μην ρωτήσω άλλα γιατί μάλλον σε ζάλισα.

Posted Image

#6 Gio

Gio

Rurouni

• Members
  • 47 posts

Posted 01 July 2007 - 11:56

Λοιπόν...

Όσων αφορά το ShadowRO είναι ένα ισπανικό server αρκετά παλαιό, που ναι μεν είναι private αλλα αντί να κανεις το quest για cuztomizing τα χρώματα του χαρακτήρα σου πλήρωνες, για αυτό το λόγο, το server έπεσε πολύ και βρίσκεται εκεί που είναι τώρα.

Το level cap: βασικά έχουμε δυο διαφορετικά lvl.cap, ένα για το base love. και ένα για το Job level.

Basic level: Το level cap είναι δυο φορες 99, θέλω να πω ότι, φτάνεις με το χαρακτήρα σου love.99 και κανεις το Quest για rebirth, στην συνεχεια αρχίζεις από love.1 με ότι επιπλέον σου και θα σου προσφέρει το Rebirth class και σταματας πάλι στο level.99

Job level: Εδώ έχουμε ένα ιδιαίτερο system, το πρώτο level cap για job level είναι Job level 10,και ισχύει για novice, στην συνεχεια κανεις την "γουγκεκρημενη" quest που αφορά το job που θες να "διαλαξεις", και ανερξαρτητος από οποιοδήποτε job που διαλέγεις, αρχίζεις από job level 1, και έχεις cap job level 50. Όταν αλλάζεις από 1στ class σε second class (Πχ, Magician -> Wizard), πάλι γίνεσαι job level 1, και έχεις cap job level 50. Ακόμη μετά από Rebirth, ως High novice πάλι 10 job levels, ως High 1st Class, πάλι 50Job levels, και ως Rebirth 2nd Class 70Job levels.

leveling up:Experience points παίρνεις σκοτώνοντας mobs, αν και περιττό να σας πω ότι σε ένα server με κανονικά rates 1x θα σας βγει η ψυχή, εδώ ακόμα και σε 10x θα υποφέρεται αρκετά. Συνήθως τα άτομα στο RO "levelαρουν" σε Sharing exp party cleaning up dungeons or fields. Όσων αφορά εμενα όμως, επειδή είμαι συνήθως Wizard και ελέγχω καλά αυτό το class μπορώ να σκοτώσω τεραστια mobs από μονος μου, και έτσι "levelαρω" με ένα κάπως υπερβολικό γρήγορο ρυθμό.

Pvp: Yep, Ragnarok Online έχει ένα πολύ ωραίο ποπ system, στον οποιο δε θα νικήσει πάντα το άτομο με περισσότερα level, η καλλίτερο equipment, η με job advantage, συνήθως νουκάι αυτός που ελέγχει καλλίτερα τον χαρακτήρα του. Στο Ragnarok, εκτος από level πρέπει να "φθιαξεις" τα build, το equipment, και το συνδυαμός από cards που θα βάλεις πάνω στο equipment σου, αυτό συνήθως το αλλάζουμε ανάλογα με τις περιπτώσεις, έχοντας έτσι και ειδικό equipment για Pvp, η ακόμα και ειδικά equipment ως κάθε class ξεχωριστά. Στο PvP του ragnarok, απαγορεύονται η χρήση μερικών items όπως healing items, items που θεραπεύουν την αλλαγή status, η που γεμίσουν το SP. Ακόμη, σε μερικά server υπάρχει και ο PK system, δηλαδή, PVP in the whole Ragnarok world, αλλα συνήθως PvP θα υπάρχουν μονο σε συγκεκριμένες αίθουσες του server. Εδώ αφήνω μερικά Screenshoots από ένα PvP room.
Posted Image

Guilds: Ναι υπάρχουν Guilds στο Ragnarok, τα Guild έχουν ένα Guild Leader, και το ίδιο το Guild χρειάζεται να ανεβεί level και skills ώστε να προχωρήσει και να μεγαλώσει, καθώς και να μπορεί η λάβει μέρος στο πιο αγαπητό event του Ragnarok "War of Emperiums", που είναι στην ουσία πόλεμος μεταξύ των διαφορων Guilds για την κατάκτηση διαφορων Castles. Εδώ οι κανόνες είναι διαφορετικοί από ότι στο PvP, και πολλά πράγματα αλλάζουν από το κανονικό Game play, όπως πχ, όλα τα physical skills κάνουν -40% Damage, μερικά cards είναι off, και πάλι λέγοντας, έτσι λέγεται σε WoE ότι βρισκόμαστε σε Siege Mode. Εδώ επιτρέπεται και βασικά είναι αναγκαίο η χρήση πολλών items που απαγορεύονται στο PvP. Εδώ τεστάρεται το TeamWork της κάθε guild.

Private Servers: Υπάρχουν όλα τα είδη Private Servers, ακόμα και αυτά που παραβιάζουν πολλούς κανόνες, η που αλλάζουν το level cap. Προσωπικά θα συνιστούσα ένα server με rates 10x η 20x το πολύ, με τα κανονικά level cap, και ελάχιστα αν όχι καθόλου custom items, ακόμα, πρέπει να ξέρετε από τώρα ότι εδώ και κάτι χρονια είναι σχεδόν αδύνατον να βρει κάποιος ένα Private server το οποιο να σέβεται ακόμα τα job-changes quest, επομένως αν δε βρίσκεται δεν πειράζει :D. Τώρα, εγώ σκεφτομουνα να βρούμε ένα server και να παίξουμε εκεί όλοι μαζί, να κάνουμε και κανένα Greek Guild και να δούμε πως πάει.

You can download the game here: http://www.ekingdom-ro.com/index.php?page=downloads, you have to download both, Kro and Sakray and install both of them to be able to play, if the link does not work tell me and i'll find another one.
Posted Image

#7 Jiraiya

Jiraiya

ビッグブレストジャンキー

• Members
  • 2,573 posts

Posted 01 July 2007 - 12:16

Να ρωτήσω και κάτι άλλο.Αν πεθάνεις χάνεις xp ή σου πέφτουν αντικείμενα;(αυτό ισχύει και στο pvp)Και επίσης δε μου είπες αν για να ανέβεις lvl κάνεις κυρίως quests(σαν το WoW πχ) ή σκοτώνεις συνέχεια mobs;(σαν το L2 πχ)

Posted Image

#8 Gio

Gio

Rurouni

• Members
  • 47 posts

Posted 01 July 2007 - 13:37

Σε κάθε server you πάρχουν διαφορα rooms PvP τα οποια διαιρούνται σε διαφορες κατηγοριες, μια από αυτές τις κατηγοριες είναι το
"Nightmare mode PvP", σε αυτό το PvP mode, χάνεις αντικείμενα, exp, και Zeni αν πεθαίνεις. Συνήθως όμως προτιμάμε να παίξουμε σε "safe mode".

Εκτος PvP, αν πεθαίνεις χάνεις 1% base Exp και 1% Job exp (το οποιο σε υψηλά level πονάει αρκετά, φαντάσου ότι σε ένα server με rates 10x, αν είσαι rebirth level 90 κάθε τέρας υψηλού επιπεδου (μιλάμε για τέρατα από level 80+), σου δίνει 0.05%
η το πολύ 0.1% Exp. Σε μερικά server χάνεις και Zeny, αλλα όχι σε όλα.

Στο leveling ανεβαίνεις κυρίως από mobs, υπάρχει εν συγκεκριμένο item που δίνει +1% Exp, αλλα είναι δύσκολο να βρείς, ακόμη, υπάρχει μονο μια quest που δίνει Exp αλλα είναι λίγο και γίνεται μονο μια φορα συνεπώς δεν συμφέρει. Για leveling up σκοτώνεις mobs είτε μονος είτε σε party

Τα quest στο Ragnarok γίνονται κυρίως για άλλους λόγους, όπως job-change, Look change, aνοιγμα μερικών Dungeon όπως "Biolaboratory", Thanatos Dungeon level.2+, Thanatos Dungeon love.7+, Kiel Dungeon, Sanctuary etc..., Για να πολεμάς ένα ειδικό Boss τον "Hellion", ο οποιος βγαίνει ομόνω από quest και δίνει σημαντικά items, Μερικά Skills μαθαίνονται από quest, f8iaxneis μερικά potions από quests, μαθαίνεις να μαγειρέψεις από quest (είναι σημαντικό γιατί υπάρχουν φαγητά που δίνουν +10 σε ένα συγκεκριμένο Stat).
Ναι Γενικά το Ragnarok έχει τόσα πολλά και διαφορα quests που δε τα θυμάμαι olla, κυρίως επειδή υπάρχουν και μερικά quest για συγκεκριμένα jobs, και ενώ έχω παίξεις τα περισσότερα classes, δεν τα έχω ειδίκευση τόσο όσο τον High Wizard. Αλλα κάτι είναι σίγουρο, το class με περισσότερα quests, forging και crafting, είναι οι Biochemist και oi Mastersmith xD
Posted Image

#9 nancy_neko

nancy_neko

Anime Fan

• Members
  • 233 posts

Posted 26 February 2010 - 16:07

^_^
[SIGPIC]Battousai_Blood_version copy.jpg[/SIGPIC]

#10 anaktas

anaktas

Wannabe Mangaka

• Members
  • 334 posts
  • LocationGreece

Posted 26 February 2010 - 19:41

My first time opening a thread in anime.gr and its about my favorite game Ragnarok Online that in my opinion is the best MMORPG out there, up'till now. i've been playing the game for 5 years now, and 'cause of the little amount of people in Greece playing or knowing about the game i would like to write a small introduction to it.

Try World Of Warcraft , its much much much better than this. :gotit:
The Suraido Project

Posted Image

#11 nancy_neko

nancy_neko

Anime Fan

• Members
  • 233 posts

Posted 26 February 2010 - 20:25

χαχαχαχα WoW???
omg....βασικα απλα στο wow υπαρχει αυτο -> rogue with axe... ενταξει xD
παιζω και εγω ragnarok,και το game play του ειναι απιστευτο...

#12 Black Rock

Black Rock

TO THE ICECAR!

• GFX Staff
  • 724 posts
  • Locationalways searching for nii-chan

Posted 27 February 2010 - 18:36

είχα επιχειρήσει να το παίξω κάποια εποχή αλλά εκτός από του ότι δεν έβγαζα καμία άκρη με το τι έπρεπε να κάνω, με δυσκόλευε πολύ ο χειρισμός του και έτσι το παράτησα μετά από λίγο. Όχι οτι πάιζω μανιακά ΜΜΟ αλλά δεν με ενθουσίασε όσο ήθελα.

#13 nancy_neko

nancy_neko

Anime Fan

• Members
  • 233 posts

Posted 27 February 2010 - 20:22

θελει λιγο να ψαχτεις η αληθεια ειναι...builds,skills και τ λοιπα...

#14 anaktas

anaktas

Wannabe Mangaka

• Members
  • 334 posts
  • LocationGreece

Posted 01 March 2010 - 16:17

χαχαχαχα WoW???
omg....βασικα απλα στο wow υπαρχει αυτο -> rogue with axe... ενταξει xD
παιζω και εγω ragnarok,και το game play του ειναι απιστευτο...

Που το βρικες αυτο? Αποκλειτε ΛΟΛ,
The Suraido Project

Posted Image

#15 Gio

Gio

Rurouni

• Members
  • 47 posts

Posted 01 March 2010 - 16:31

Try World Of Warcraft , its much much much better than this. :gotit:

Lets see...

i have been in the world of MMORPG 8 years now, and i'e played more than just Ragnarok online. I started with the very first classics, and adapted myself to the new games as time went by. WoW is in my list of "already tried MMORPGS", and is one of the worst at that.

WoW doesn't provide enough character build customization to attract me, WoW doesn't require enough Smart Playing and Quick Reflexes to excite me, nor is it hard enough to make me sweat in a Boss Fight.

WoW PvE is quite okay, and the game's map are extremely well done, i'll give you that. However, WoW's PvP, BattleGround is badly designed, and as i mentioned before doesn't provide what it takes to make someone who has really searched deeply in the world of MMORPGs enjoy the game, plus it lacks many high-end features rending the game obsolete after you reach max level.

Its skill/spell learning system is retarded, and the only somehow developed part of the is the talent tree, which for your information is just a copy of many other skill-tree systems that already exist, Ragnarok does have this feature, only that for Ragnarok Skill-tree feature is many times better developed than that of WoW's.

WoW's attribute efficiency table is almost non-existant, which is a more than a dissapointment taking into consideration the fact that even pokemon has a deeply developed attribute system, is just stupid how magic works on WoW.

Well, i really don't have the time to keep on listing the bad things about WoW, nor do i really care to explain in-depth stuff to someone who judges a game 'cause of its graphic (even though, i consider Ragnarok's Sprites more suited for a MMORPG than WoW's ugly and barbaric like 3d characters, i mean, most rogues look like Barbarian, duh).

Make a better research before calling a game better than other, next time, pls.
Posted Image