fix'd
Αντιμετοπίζω σε αντιπαράθεση...
Χμ, όχι, δεν νομίζω.

Δεν ειπα ποτε οτι ειναι καλυτερο απολα, oυτε οτι ειναι μη αντιμετωπισημο.
Εμπειρικα το Damage που σκαει με ενα απλο Outrage ενα Garchomp με full attack EVS σε ενα weezing+dusknoir με full defense+hp evs ειναι πανω απο 60% κατι που σε late game ειναι ΠΛΗΡΩΣ lethal.
Αν ηθελες να μου αντιπαραβαλεις ενα pokemon που να κανει counter το Garchomp θα επρεπε να βαλεις στο παραδειγμα σου ενα Forretress η ενα Steelix που εχουν Resistance και τρωνε 25% της ζωης τους περιπου απο ενα hit μονο. Αν δεν εχεις κατι τετοιο στην ομαδα σου σε late game η καταληξη ειναι παντα ιδια.
Ξεχνάς πάρα πολλούς παράγοντες πέρα της άμυνας.
Και ορίστε μία πολύ απλή περίπτωση:
Έχεις έξω Slaking και ο άλλος βγάζει scarfed Garchomp.
O άλλος κάνει Outrage και σε ρίχνει.
Βγάζεις Weezing και έχεις τρεις επιλογές. Είτε κατεθείαν Explossion που θα ρίξει τον Garchomp, είτε Pain Split που θα ρίξει HP του Garchomp, είτε Burn.
1. Explossion
Πέφτει, απλά πράγματα.
2. Pain Split
Η ζημιά που θα πάθει ο Weezing είναι περίπου 50% - 60%, και αφού θα μοιραστούν τα HP χαλαρά αντέχει και δεύτερο χτύπημα.
3. Will-o-Whisp
50% - 60% damage και σε συνδιασμό με Leftovers/Black Sludge γεμίζει 6.5%, και το Burn που μειώνει το Attack είναι σχεδόν σίγουρο ότι επιβιώνει και δεύτερο χτύπημα (αν υπάρξει) του Garchomp. Μετά το Garchomp είναι Confused και Burnt. Ο άλλος αν δεν αλλάξει, αρχίζεις τα Pain Split και γενικά το κατεβάζεις όσο μπορείς, ή κάνεις ένα Explossion.
Η περίπτωση είναι αρκετά γενική πιστεύω, και καλύπτει τα περισσότερα Physical Walls. Ξανά, δεν το θεωρώ πανεύκολο να αντιμετοπιστεί (αλλά ούτε και να εκπαιδευτεί ή χρησιμοποιηθεί) το Garchomp, αλλά δεν δικαιολογώ να απαγοτεύεται σε μάχες, καθώς δεν το θεωρώ uber.