Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Anime TOP 10
#406
Posted 04 February 2012 - 01:49
2) Claymore
3) Fairy Tail
4) Naruto
5) Dragon Ball
6) Bleach
7) Soul Eater
Elfen Lied
9) Neon Genesis Evangelion
10) Fate/Stay Knight
Αυτά απο εμένα για τώρα
#407
Posted 04 February 2012 - 02:22
1 Toradora δεν το περίμενα να είναι πρώτο, αλλά είναι το μοναδικό anime που έχω δει τρεις φορές και την τρίτη μάλιστα το είδα σε μια μέρα σχεδόν (21 επεισόδια)
2 Clannad δεν έχω ξανακλάψει τόσο στη ζωή μου
3 Cross Game combination of sport and romance WHAT ELSE!
4 Kannon 2006 style clannad
5 GTO δεν γίνεται να μην είναι μέσα!
6Τα Ef και τα δύο
7 Ergo Proxy Απλά γαμάτο
8 Monster πολύ καλό αλλά πολλά επεισόδια
9 Death Note το είχα δει πολύ παλιά και είχα μείνει άφωνος. Πιστεύω αξίζει να είναι στη δεκάδα και με το παραπάνω!
10 Δεν γίνεται να λείπει Eureka 7!!!!
#408
Posted 12 February 2012 - 20:09
9:Lucky Star
8.Death Note
7:The dissapearence/melancholy of Haruhi Suzumiya
6:Mononoke
5:Haibane Renmei
4:Black Butler
3:Higurashi No naku Koro Ni/Kai
2:Monoke
1:XxxHolic
Edited by Keito, 10 April 2012 - 13:30.
#409
Posted 13 February 2012 - 00:25
2.death note
3.bleach
4.kabamaru
5.initial D
6.oban star racers
7.hajime no ippo
8.lovely complex
9.school rumble
10.school days
#410
Posted 13 February 2012 - 18:17
2.Bleach
3.NGE
4.Death Note
5.Hellsing(τα OVA's)
6.One Piece
7.Code Geass
8.Naruto(Both)
9.Claymore(wtb canon 2nd season )
10.Εlfen Lied
#411
Posted 07 March 2012 - 15:54
2)Fairy Tail
3)Deadman Wonderland
4)Mirai Nikki
5)Highschool of the dead
6)Zero no tsukaima (all 4 seasons)
7)Shakugan no shana (1,2,3final)
8)Guilty Crown
9)Tsubasa Chronicles
10)Clannad
Αμα το Guilty Crown ειχε ενα σωστο και αξιοπρεπες happy ending θα ηταν συγουρα το number 1... τοσο γαματο anime και επειδη ο δημιουργος ειχε ψυχολογικα εκανε ενα σχετικα τελειο για την κατιγορια του anime and he fucked up the ending... that jerk. Anyway το Naruto και το FT εχουν την πρωτια επειδη ειναι ongoing και σε πορωνουν καθε βδομαδα και δεν ξεχνιουνται... thats the only reason...αλλα δεν ειναι και ασχημα το clannad το μειωνω πολυ γιατι ειναι το καλητερο στην κατηγορια των romance αλλα μου αρεσει ποιο πολυ η δραση και το romance μαζι γι' αυτο κατεληξε 10το οχι οτι δεν μου αρεσει...
#412
Posted 26 March 2012 - 20:59
2 One piece (anime with many fun moments) its with pirates but they have powers and stuffs)
3 Bleach (anime with shinigamis)
4 Fairy tail ( funny, fanstary with wizards)
5 Rurouni Kenshin (THE OVAS) i love the ovas (samourai)
6 Death note (death ote is very smart anime but a little sick) (smart anime with shinigami)
7 Fullmetal Alchemist : brotherhood ( Alchemist says it all )
8 naruto (simple naruto its the back round before the shippuden so see naruto first)
9 Fullmetal Alchemist ( its kinda the same story with the brotherhood they recreated it with many diferend details )
10 Ruroui kenshin the anime
Αυτά είναι τα anime που έχω δει. Μου τα είχαν προτείνει άτομα που είχαν δει πολλά, έτσι είδα μόνο ότι μου φάνηκε ωραίο. Όταν δω και άλλα anime που μου έχουν προτείνει θα φτιάξω καινούριο post.
Ξέρω ότι αδίκησα το death note και υπερεκτίμησα το naruto.
Edited by iristella, 26 March 2012 - 21:13.
greeklish + double post
#413
Posted 26 March 2012 - 22:06
- Death Note
- Fullmetal Alchemist Brotherhood
- Steins;Gate
- Phantom ~requiem for the phantom~
- Usagi Drop
- Durarara!!
- Sarai-ya Goyou (House of five leaves)
- Mushi-shi
- Soul Eater
- Monster
- Princess Mononoke
- Final Fantasy VII: Advent Children
- The Girl Who Leapt Throught Time
- Hotarubi no mori e
- 5 Centimeters per second
- Grave of the fireflies
- Howl's Moving Castle
- Spirited Away
- Nausicaa of the valley of the wind
- Karigurashi no Arrietty
#414
Posted 27 March 2012 - 13:01
2. Cowboy Bebop
3. Dragon Ball
4. Hellsing (OVAs only)
5. FMA
6. Bakemonogatari
7. Nisemonogatari
8. Fairy Tail
9. Bleach
10. Naruto
#415
Posted 28 March 2012 - 20:56
2: Death Note
3:Naruto Shippuden
4:Fairy Tail
5:Bleach
6:Naruto(Original)
7:Fullmetal Alchemist Brotherhood
8:Ao No Exorcist
9: DBZ
10:Hellsing Ultimate
#416
Posted 01 April 2012 - 11:52
1: Legend of the Galactic Heroes
2: Rurouni Kenshin
3: Death Note
4: Seirei no Moribito
5: Gintama
6: Black Jack OVA
7: Steins;Gate
8: Berserk
9: Ergo Proxy
10: Wolf's Rain
Top-10 Ταινίες
1: Grave of the Fireflies
2: Castle in the Sky
3: Nausicaä of the Valley of the Wind
4: Legend of the Galactic Heroes: Overture to a New War
5: Legend of the Galactic Heroes: My Conquest Is the Sea of Stars
6: Spirited Away
7: Arcadia of My Youth
8: Vampire Hunter D: Bloodlust
9: Hi no Tori: Uchuu Hen
10: Hokuto no Ken: Zero Kenshiro Den
Edited by ekati13, 01 April 2012 - 12:34.
#417
Posted 01 April 2012 - 12:08
1)Death note
2)Eureka seven
3)Gintama
4)When they cry
5)Fma(1+2)
6)Texhnolyze
7)Noein
8-Code geass
9)Claymore
10)Elfen lied
#418
Posted 10 April 2012 - 09:50
- FMA Brother Hood
- Naruto (Both)
- Death Note
- Durarara!!
- Arare Chan
- Samurai Champloo
- Arakawa Under the Bridge
- Gintama
- Ergo Proxie
Ταινίες (εξαιρουμένου ταινιών Ghibli Studio) σε τυχαία σειρά
- Jin Roh, Wolf Brigade
- Summer time with Koo
- The girl who leaped time
- Steam Boy
- Tokyo Godfathers
- Afrosamurai Resurrection
- Sword of the Stranger
- Ninja Scroll (η ταινία )
- Raccon war, the aka Pom Poco
- Grave of the fire flies
Υπάρχουν πολλές ακόμη σειρές κ ταινίες που αξίζει να δεί κανείς. Στις ταινίες δεν περιλαμβάνεται καμία του Miyazaki, ο λόγος πολύ απλός, δεν έχει πλάκα όταν οι μισές προτεινόμενες ταινίες να είναι από Ghibli Studio, είναι μια κατηγορία μόνες τους
#419
Posted 20 April 2012 - 00:47
1. FMA Brotherhood (αγαπη μεγαλη!)
2. One Piece, Naruto Shippuden ( tied! δεν μπορω να βαλω το ενα πιο πανω απο το αλλο!)
4. Fairy tail (not much to say! i just like it!)
5. Katekyo Hitman Reborn (ο μονος λογος που δεν ειναι δευτερο και ειναι εδω ειναι οτι εχει σταματησει! WE WANT MORE! )
6. Slam Dunk (μπασκετ )
7. Death Note (συγλονιστικο απλα!)
8, Claymore (τρελο ξεκοιλιασμα απο πιπινια)
9. Naruto( η αρχη)
10. Bleach (στις αρχες του μεγαλη αγαπη τελευταιο ark ψιλοαπογοητευση αλλα και παλι απο τα πρωτα μου ανιμε!)
#420
Posted 20 April 2012 - 15:41
2. Mirai Nikki
3. Naruto Shippuden
4. Fairy Tail
5. Zero no tsukaima (all seasons)
6. Phantom: Requiem for the phantom
7. Darker than Black (all seasons)
8. Bleach
9. Haiyoru ! Nyaruko-san
10. Kiss x Sis