Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 1 votes

Grim Dawn! Το νέο "diablo" είναι εδώ!


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Aki

Aki

    Anime Newbie

  • Members
  • 55 posts
  • LocationHQ

Posted 13 April 2016 - 18:07

Ο "παππούς" των hack 'n slash, action RPGs, ήταν το Diablo. Δημιούργησε μόνο του ένα ολόκληρο είδος στο χώρο του gaming, με πολλούς φανατικούς υποστηρικτές, μα και πολέμιους του είδους. Το 3 ακολούθησε αμφιλεγόμενες πρακτικές, όπως να μην έχει ουσιαστικά Single Player, να είναι τύπου ΜΜΟ υποχρεώνοντάς σε να είσαι συνέχεια συνδεμένος για να παίξεις, με Auction House που είχε αληθινές διαδικτυακές συναλλαγές με ΧΡΗΜΑΤΑ έναντι εικονικών αντικειμένων για το παιχνίδι (το κατήργησαν στο expansion αλλά ήδη τα πήραν χοντρά) και ένα σωρό άλλες φώλες, όπως καταστροφικό launch day 1, αδυναμία servers να σηκώσουν τους παίχτες με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να μείνουν εκτός παιχνιδιού που τίμια αγόρασαν και πολλά άλλα. Ιδιαίτερη εντύπωση στους παλιούς έκανε η αλλαγή του artwork σε πολύχρωμα και καρτουνίστικα γραφικά τύπου WOW από το σκοτεινό, μακάβριο, γροτέσκ, πάλαι ποτέ γκόθικ κόσμο, καθώς και η "κονσολοποίηση" και υπεραπλούστευση του gameplay/παιχνιδιού, χωρίς βάθος χτισίματος χαρακτήρα, όπως διαμοιρασμός πόντων στατιστικών στο Level Up, δυνατότητα χρήσης κάθε εξοπλισμού ανάλογα με τα στατιστικά που μοίρασες (κάθε κλάση φοράει πλέον μόνο συγκεκριμένο τύπο πανωπλίας), υπεραπλουστευμένα skill-trees και άλλα τραγελαφικά.

 

Τώρα αυτά είναι παρελθόν! Από τους δημιουργούς του Titan Quest, του καιρού εκείνου καλύτερου diablo-clone παιχνιδιού που υπήρξε, έγινε μια καινούρια επιτυχία που προέκυψε από εθελοντική χρηματοδότηση μέσω Kickstarter, το Grim Dawn. Ένα πολύ καλοφτιαγμένο video game, στα χνάρια του TItan Quest, με τις μοναδικές καινοτομίες εκείνου όπως διπλές κλάσεις, μοναδικοί συνδυασμοί, πολύπλοκα builds, με την ελευθερία να ξοδεύεις τους πόντους από τα στατιστικά εκεί που εσύ χρειάζεσαι, με μπόλικη δράση και splatter, gore, blood, σε ένα κόσμο μετααποκαλυπτικό, γκρίζο και κατεστραμένο. Πιο προηγμένο από το Diablo 3, έχεις τη δυνατότητα να επιλέγεις σε κάποια σημεία τον τρόπο που θα ολοκληρώσεις μια αποστολή και αυτό έχει άμεσες επιπτώσεις σε NPCs, μα και σε ολόκληρες τοποθεσίες/οικισμούς, κάπως σαν το Witcher 3. Παρατάξεις και συμμαχίες/έχθρες, με ανταμοιβές από τους καλούς ή αποστολή πρωταθλητών για να σου πάρουν το κεφάλι από τους κακούς, δυνατότητα για Hardcore χαρακτήρα, ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Drops/Loot από το Diablo 3 (το οποίο παρά τις τσιφούτικες αναβαθμίσεις επί αυτού παραμένει αίσχος) και μια άλλη καινοτομία! Τα ειδικά συστατικά που κολλάς πάνω σε αντικείμενα, εκτός από τα Passive Bonuses, μερικά δίνουν και ολόκληρα, καινούρια SKILLS, κάνοντας το Gameplay ακόμη πιο πολύπλοκο, ενδιαφέρον και στρατηγικό!

 

Το πιο δυνατό σημείο είναι σίγουρα οι συνδυασμοί κλάσεων κατά βούληση του εκάστοτε παίχτη, χωρίς περιορισμούς, δημιουργώντας άπειρες δυνατότητες και προοπτικές, επιτρέποντάς σου να φτιάξεις τη δική σου κλάση, όπως ακριβώς θες. Μάλιστα υποσχέθηκαν και μελλοντικές αναβαθμίσεις, όπως νέο υλικό και καινούριες, ακόμη περισσότερες, κλάσεις, με τα δικά τους μοναδικά Skill. Ένα μοναδικό παιχνίδι, στα χνάρια του παλιού-καλού, old-style, isometric, "a blast from the past"! Έχει και κάτι σα νίντζα (nightblade), o οποίος είναι martial artist κι έχει και πνευματικές τεχνικές, όπως ρυθμική αναπνοή, combat meditation και περιορισμένη αυτοΐαση, τεχνικές βρώμικης μάχης και dual wield όπλων.

 

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι. Υπάρχει στο Steam, το Humble Bundle και το GOG, τα τελευταία δύο χωρίς DRM ή υποχρεωτικό cient ανοιχτό (Steam π.χ.) για να τρέξουν, είναι ελεύθερα. Υπάρχει και Multiplayer, φυσικά.


Edited by Aki, 13 April 2016 - 18:11.


#2 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 13 April 2016 - 18:50

Στην αρχή έκανα κορακάνθρωπο οκαλτιστ με έμφαση στα κατοικίδια αλλά χωρίς αντικείμενα γίνονται άχρηστα μετά τη δεύτερη πράξη.

Μετά έκανα σαμάνο τον οποίο και κράτησα, aa build η ενέργεια σχεδόν άχρηστη.

Είπα να κάνω και μάγο αλλά ήταν οδυνηρό κι επέστρεψα στο σαμάνο.

 

Δεν έχει και τόσο μεγάλη ποικιλία builds όσο αφορά τα attributes. Αν δεν έχεις μπόλικο φισίκ ασχέτως class, υποφέρεις όπως υπέφερα με τον μάγο νομίζοντας ότι αρκούσε να ανεβάζω spirit.

 

Προς το παρόν δεν υπάρχει αξιόλογο end game πέρα από τα χθόνια rifts, όχι ότι ασχολήθηκα πολύ. Σίγουρα αξίζει πάντως.



#3 Aki

Aki

    Anime Newbie

  • Members
  • 55 posts
  • LocationHQ

Posted 14 April 2016 - 01:11

Εγώ χτύπησα είκοσι επίπεδο, είμαι στην υπόγα του Warden Krieg, σύντομα θα τελειώσω το act 1. Βρήκα καλά μπλε και αφού ως γνωστόν, οι Melee χαρακτήρες γίνονται από τα αντικείμενα, ο Blademaster μου θερίζει (κι είναι και Hardcore πανάθεμα στο Veteran το mode), άσε που με τις πνευματιστικές του δυνάμεις σχεδόν δε χρειάζομαι ούτε Health Potion. Πολύ ανισόρροπος ο νίντζα, ακόμη κι αν βρεις σκληρό boss μπροστά σου, με κλεφτοπόλεμο και σπαμ Shadowstrike, αν βάλεις και στα αντικείμενά σου enhancements που δίνουν skills (έχω κάτι Slam και Piercing Aura), τότε τελείωσε η υπόθεση. Λίγο sidestep εδώ κι εκεί όταν σε κυκλώνουν και για να αποφεύγεις τα ranged attacks των άλλων, αν τα βρεις σκούρα πατάς κι ένα Blade Barrier εξ' επαφής στο τσούρμο κι άντε γεια. Πρώτη φορά βλέπω σε RPG νίντζα τόσο Overpowered. Σκέφτομαι να τον γυρίσω σε occult-η αργότερα, το Sigil για Life-Steal και τo Curse, φαίνονται ιδανικά. Ή ίσως Demolitionist για πυρ στα όπλα, χειροβομβίδες και κανά πιστόλι, αλλά πρέπει να το σκεφτώ καλά.


Edited by Aki, 14 April 2016 - 01:12.


#4 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 17 April 2016 - 01:50

Καλούτσικο παιχνίδι είναι. Έχει ένα diablo II vibe όσον αφορά το loot, αλλά αυτό που δε μου αρέσει είναι η ρευστότητα των animations. Κατανοητό βέβαια λόγω του budget.

 

Προς το παρών το σταμάτησα για χάρη του dark souls 3, αλλά θα το συνεχίσω πιστεύω κάποια στιγμή.



#5 Aki

Aki

    Anime Newbie

  • Members
  • 55 posts
  • LocationHQ

Posted 05 August 2017 - 10:04

Έρχεται το Expansion. Με νέες κλάσσεις. Θα έχει μπόλικο νέο υλικό και όπως όλα δείχνουν και πιο πολύπλοκο και πιο ικανοποιητικό, θα είναι, από το Diablo 3. Ακόμη και από το HD Remake του Diablo 2 που σχεδιάζουν, παίζει να είναι πιο κορυφαίο, το νέο κομμάτι του Grim Dawn. Πάντως μέχρι στιγμής ο "Pokemaster" (pet summon, Shaman + Occultist) είναι Imba και διαλύει το Normal. Ιδίως αν κυνηγήσεις και Monster Infrequents όπως το Harbinger Summon. Μου έπεσε και στο East Marsh το Grimoire of Og NaPesh και τα είδα όλα!

 

Άντε να δούμε και το Expansion... Έχει ήδη κάτι σετάκια που πάνε "γάντι" στο νέο class!


Edited by Aki, 06 August 2017 - 07:17.