Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
1994. Η χρυσή χρονιά των σινεφίλ.
#16
Posted 21 October 2006 - 15:51
~Sors de l'enfance, ami, reveille-toi!
#17
Posted 21 October 2006 - 22:30
My blog http://cultureofaboy.blogspot.com για comic/movie informal reviews
#18
Posted 22 October 2006 - 16:06
1990s
1990 Dances with Wolves - Noel Travis
Ghost - Walter Murch
The Godfather Part III - Barry Malkin, Lisa Fruchtman, Walter Murch
Goodfellas - Thelma Schoonmaker
The Hunt for Red October - Dennis Virkler, John Wright
1991 JFK - Joe Hutshing, Pietro Scalia
The Commitments - Gerry Hambling
The Silence of the Lambs - Craig McKay
Terminator 2: Judgment Day - Conrad Buff IV, Mark Goldblatt, Richard A. Harris
Thelma and Louise - Thom Noble
1992 Unforgiven - Joel Cox
Basic Instinct - Frank J. Urioste
The Crying Game - Kant Pan
A Few Good Men - Robert Leighton
The Player - Geraldine Peroni
1993 Schindler's List - Michael Kahn
The Fugitive - Dennis Virkler, David Finfer, Dean Goodhill, Richard Nord, Dov Hoenig
In the Line of Fire - Anne V. Coates
In the Name of the Father - Gerry Hambling
The Piano - Veronika Jenet
1994 Forrest Gump - Arthur Schmidt
Hoop Dreams - Frederick Marx, Steve James, William Haugse
Pulp Fiction - Sally Manke
The Shawshank Redemption - Richard Francis-Bruce
Speed - John Wright
1995 Apollo 13 - Mike Hill, Daniel P. Hanley
Babe - Marcus D'Arcy, Jay Friedkin
Braveheart - Steven Rosenbloom
Crimson Tide - Chris Lebenzon
Seven - Richard Francis-Bruce
1996 The English Patient - Walter Murch
Evita - Gerry Hambling
Fargo - Ethan Coen, Joel Coen
Jerry Maguire - Joe Hutshing
Shine - Pip Karmel
1997 Titanic - Conrad Buff IV, James Cameron, Richard A. Harris
Air Force One - Richard Francis-Bruce
As Good as It Gets - Richard Marks
Good Will Hunting - Pietro Scalia
L.A. Confidential - Peter Honess
1998 Saving Private Ryan - Michael Kahn
Out of Sight - Anne V. Coates
Shakespeare in Love - David Gamble
The Thin Red Line - Billy Weber, Leslie Jones, Saar Klein
Life Is Beautiful - Simona Paggi
With the rise of digital non-linear editing systems, the award name was changed to Best Editing in 1999:
1999 The Matrix - Zach Staenberg
American Beauty - Tariq Anwar
The Cider House Rules - Lisa Zeno Churgin
The Insider - William Goldenberg, Paul Rubell, David Rosenbloom
The Sixth Sense - Andrew Mondshein
[edit]
2000s
2000 Traffic - Stephen Mirrione
Almost Famous - Joe Hutshing, Saar Klein
Gladiator - Pietro Scalia
Crouching Tiger, Hidden Dragon - Tim Squyres
Wonder Boys - Dede Allen
2001 Black Hawk Down - Pietro Scalia
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - John Gilbert
A Beautiful Mind - Mike Hill, Daniel P. Hanley
Memento - Dody Dorn
Moulin Rouge! - Jill Bilcock
2002 Chicago - Martin Walsh
Gangs of New York - Thelma Schoonmaker
The Hours - Peter Boyle
The Lord of the Rings: The Two Towers - D. Michael Horton
The Pianist - Hervé de Luze
2003 The Lord of the Rings: The Return of the King - Jamie Selkirk
City of God - Daniel Rezende
Cold Mountain - Walter Murch
Master and Commander: The Far Side of the World - Lee Smith
Seabiscuit - William Goldenberg
2004 The Aviator - Thelma Schoonmaker
Collateral - Jim Miller and Paul Rubell
Finding Neverland - Matt Chesse
Million Dollar Baby - Joel Cox
Ray - Paul Hirsch
2005 Crash - Hughes Winborne
Cinderella Man - Mike Hill and Dan Hanley
The Constant Gardener - Claire Simpson
Munich - Michael Kahn
Walk the Line - Michael McCusker
#19
Posted 08 January 2007 - 09:53
Με λίγα λόγια έχει χαθεί η πρωτοτυπία και τελικά και οι ποιότητα εδώ και πολύ καιρό.
If you loved me, you'd all kill yourself today!
#20
Posted 08 January 2007 - 14:55
- The Lord of the Rings - trilogy (2001 - 2003)
- Fight Club (1999)
- The Matrix (1999)
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
- Se7en (1995)
- American History X (1998)
- Requiem for a Dream (2000)
- Sin City (2005)
- Million Dollar Baby (2004)
- Braveheart (1995)
- Crash (2004)
- The Sixth Sense (1999)
- Oldboy (2003)
- The Green Mile (1999)
- Gladiator (2000)
- Trainspotting (1996)
- Magnolia (1999)
- Twelve Monkeys (1995)
- Mystic River (2003)
- Haine, La (1995)
- Mulholland Dr. (2001)
και αυτες ειναι μονο ενδεικτικες.
οποτε μην ακουω οτι δεν βγηκαν ταινιες καλες μετα το 1994!
ελεος δηλαδη.
#21
Posted 08 January 2007 - 15:55
#22
Posted 08 January 2007 - 16:19
insider ναι.Συμφωνω μαζι σου Pastor.Και μην ξεχνας το Insider και το φετινο The Departed
the departed οχι!
μιλαμε διαβασα απιστευτες κριτικες!
οτι ειναι καλυτερο και απο το Goodfellas!
παω.το βλεπω.και λεω ε οχι!
το μονο που καταφερε ειναι να μην ειναι τοσο βαρετο-αν και παλι δεν τα καταφερε καλα- οσο το family affairs.δηλαδη της original ταινιας.
α και η λεξη σινεφιλ δεν νομιζω οτι ταιριαζει σαν χαρακτηρισμος για ατομα που βλεπουν ταινιες οπως αυτες τις 3 που ανεφερες.
κατα κορων ταινιες για σινεφιλ χαρακτηριζονται οι ευρωπαικες/ασιατικες και του ανεξαρτητου αμερικανικου κινηματογραφου.
#23
Posted 08 January 2007 - 16:23
Να πώ την αλήθεια,όλες σχεδόν οι χρονιές ,με βάση τις ταινίες που
παρατέθηκαν μου φαίνονται πιο αξιόλογες.....
Kαι ville_vallo προσωπικά μου φάνηκε μέτριο....
Ο Scorsese έχει στο ενεργητικό του πολύ καλύτερες ταινίες......(Raging Bull,Mean Streets,Taxi Driver).......
Εξεταστική...πφφφφ...απο 22/2 ξανά.......
#24
Posted 09 January 2007 - 10:47
Τώρα για το άν "σταμάτησαν" να βγαίνουν καλές ταινίες μετά το '94, είναι σαν να λέω ότι σταμάτησαν να παίζουν καλή μπάλα μετά το '82. Από πού μπορούμε να κρίνουμε τί είναι καλή ταινία; Εισπρακτικά; "Καλλιτεχνικά"; Και δεν έπιασα αυτό το "ταινίες σινεφίλ είναι οι ευρωπαϊκές/ασιατικές/ανεξάρτητες αμερικάνικες"... Δηλαδή μια ταινία από μεγάλο studio απαγορεύεται να είναι "σινεφίλ"; Προσωπικά ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος ξέφτισε στα μάτια μου μετά τα 18, πέρασα από ένα στάδιο όπου πίστευα πως τα blockbuster ήταν πολύ πιο "ειλικρινά" από τις δήθεν καλλιτεχνικές ταινίες, μια και πρόσφεραν αυτό που υπόσχονταν (καθαρή διασκέδαση χωρίς πολλά-πολλά), και ο ασιατικός κινηματογράφος είναι εύπεπτος σε μικρές δόσεις.
Και έπαψα να ψάχνομαι για το ποιές είναι οι κορυφαίες ταινίες, είτε της χρονιάς, της δεκαετίας, ή και όλων των εποχών. Άντε, συμφωνώ, ανάμεσα στις πιό σημαντικές ταινίες ever είναι το Ugetsu Monogatari. Γιατί, επειδή το είπαν οι κριτικοί;
Αν στίψω το μυαλό μου για ταινίες που μου έμειναν αποτυπωμένες τα τελευταία 15 χρόνια (όχι απαραίτητα αυτές που μου άρεσαν τρελά, αλλά και αυτές που πιστεύω ότι είχαν/έχουν/θα έχουν αντίκτυπο), θα θυμηθώ 10 τίτλους, άντε 15. Μια ταινία τη χρονιά. Και πόσες είναι αυτές που δεν είδα; Πολλές, μια και κυρίως νοικιάζω.
Το 1994. Ψάχνοντας τη λίστα κάποιου (listfreaks), θυμήθηκα κάποιες ακόμα.
The Mask. Θα το έβλεπα ξανά ευχάριστα. Ιδιαίτερα τις σκηνές με την έτσι.
The Lion King. είχα πάει μόνος στο σινεμά (τότε πήγαινα ακόμα...) και δίπλα μου καθόταν κάποιο πιτσιρίκι. Πολλά γέλια, ειδικά όταν πέθανε ο μπαμπάς.
Hoop Dreams. Δεν το είδα ποτέ, είχε γίνει όμως μεγάλος ντόρος στο Αμέρικα.
Trois Couleurs: Rouge. 29 (έλληνες) κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν...
Four Weddings and a Funeral. Για το βίτσιο.
Άν πηγαίναμε στο 2000, τί θα θυμόμουν;
The Gladiator.
The Phantom Menace.
Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Unbreakable.
Και σίγουρα έχω αφήσει κάποιες στην απ'έξω.
#25
Posted 09 January 2007 - 15:24
αμα πας σε dvd club θα δεις διπλα στις κατηγοριες περιπετεια,κομωδια,πορνο...κατηγορια Σινεφιλ!!!!ειμαστε πολυ γαματοι!καναμε το σινεφιλ ειδικη κατηγορια.σαν παρκινγκ για αναπηρους!IMHO, ο Scorcese -τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια- γυρίζει την ίδια ταινία ξανά και ξανά, με αλλαγμένα τα ονόματα. Θα εξαιρέσω το No Direction Home, που μου άρεσε κιόλας. Πολύ.
Τώρα για το άν "σταμάτησαν" να βγαίνουν καλές ταινίες μετά το '94, είναι σαν να λέω ότι σταμάτησαν να παίζουν καλή μπάλα μετά το '82. Από πού μπορούμε να κρίνουμε τί είναι καλή ταινία; Εισπρακτικά; "Καλλιτεχνικά"; Και δεν έπιασα αυτό το "ταινίες σινεφίλ είναι οι ευρωπαϊκές/ασιατικές/ανεξάρτητες αμερικάνικες"... Δηλαδή μια ταινία από μεγάλο studio απαγορεύεται να είναι "σινεφίλ"; Προσωπικά ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος ξέφτισε στα μάτια μου μετά τα 18, πέρασα από ένα στάδιο όπου πίστευα πως τα blockbuster ήταν πολύ πιο "ειλικρινά" από τις δήθεν καλλιτεχνικές ταινίες, μια και πρόσφεραν αυτό που υπόσχονταν (καθαρή διασκέδαση χωρίς πολλά-πολλά), και ο ασιατικός κινηματογράφος είναι εύπεπτος σε μικρές δόσεις.
Και έπαψα να ψάχνομαι για το ποιές είναι οι κορυφαίες ταινίες, είτε της χρονιάς, της δεκαετίας, ή και όλων των εποχών. Άντε, συμφωνώ, ανάμεσα στις πιό σημαντικές ταινίες ever είναι το Ugetsu Monogatari. Γιατί, επειδή το είπαν οι κριτικοί;
Αν στίψω το μυαλό μου για ταινίες που μου έμειναν αποτυπωμένες τα τελευταία 15 χρόνια (όχι απαραίτητα αυτές που μου άρεσαν τρελά, αλλά και αυτές που πιστεύω ότι είχαν/έχουν/θα έχουν αντίκτυπο), θα θυμηθώ 10 τίτλους, άντε 15. Μια ταινία τη χρονιά. Και πόσες είναι αυτές που δεν είδα; Πολλές, μια και κυρίως νοικιάζω.
Το 1994. Ψάχνοντας τη λίστα κάποιου (listfreaks), θυμήθηκα κάποιες ακόμα.
The Mask. Θα το έβλεπα ξανά ευχάριστα. Ιδιαίτερα τις σκηνές με την έτσι.
The Lion King. είχα πάει μόνος στο σινεμά (τότε πήγαινα ακόμα...) και δίπλα μου καθόταν κάποιο πιτσιρίκι. Πολλά γέλια, ειδικά όταν πέθανε ο μπαμπάς.
Hoop Dreams. Δεν το είδα ποτέ, είχε γίνει όμως μεγάλος ντόρος στο Αμέρικα.
Trois Couleurs: Rouge. 29 (έλληνες) κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν...
Four Weddings and a Funeral. Για το βίτσιο.
Άν πηγαίναμε στο 2000, τί θα θυμόμουν;
The Gladiator.
The Phantom Menace.
Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Unbreakable.
Και σίγουρα έχω αφήσει κάποιες στην απ'έξω.
α και 1994=leon-the professional
#26
Posted 10 January 2007 - 01:39
το μονο που καταφερε ειναι να μην ειναι τοσο βαρετο-αν και παλι δεν τα καταφερε καλα- οσο το family affairs.δηλαδη της original ταινιας.
Σαν Infernal affairs το έχω συνατήσει μόνο το original. Όσοι δε το έχετε δει, δείτε το. Προσωπικά το βρήκα πολύ καλό, μόνο το τέλος με ξενέρωσε κάπως. Αλλά βαρετό σίγουρα όχι. Γούστα είναι αυτά.
http://imdb.com/title/tt0338564/
Παράδειγμα προς μίμηση http://www.als-net.gr/
my blog: blog.e-healthgr
#27
Posted 10 January 2007 - 02:31
το The Departed ειναι remake του -infernal affairs-Σαν Infernal affairs το έχω συνατήσει μόνο το original. Όσοι δε το έχετε δει, δείτε το. Προσωπικά το βρήκα πολύ καλό, μόνο το τέλος με ξενέρωσε κάπως. Αλλά βαρετό σίγουρα όχι. Γούστα είναι αυτά.
http://imdb.com/title/tt0338564/
και ειναι εξαιρετικα βαρετο.
#28
Posted 10 January 2007 - 02:39
#29
Posted 10 January 2007 - 04:51
αλλά σε ποιό σημείο ακριβώς οι πειρατές ξεφεύγουν
απο τα κλισέ / "εμπορικό" δρόμο του hollywood...??<<
a) Actors/esses...
b) Bruckheimer part...
c) 90 minutes stretched to 140-150...
d) undefined genre...
e) worse than mediocre action sequences...(mostly 1st one)
f) stupid plot twists....
g) relying too much on special effects...(mostly 2nd one)
Wowww......Την παραέθαψα τελικά....
Αλλά imho πάντα παραμένει ένα μετριότατο blockbuster.......
"Eπική" i guess , θεωρείται μία ταινία που ξεπερνά κατα πολύ
την ποιότητα του μέσου όρου των ταινιών του αντίστοιχου είδους.....
που προσφέρει μια καινοτομία , κάτι αδιανόητο για τα
δεδομένα της εποχής , and so on....
Εξεταστική...πφφφφ...απο 22/2 ξανά.......
#30
Posted 10 January 2007 - 10:41
Όσο για το infernal affairs, εμένα μου άρεσε, δεν έχω δει το the departer ακόμη
If you loved me, you'd all kill yourself today!