Αν το χρησιμοποιείς πολύ υπάρχει περίπτωση να έχει χαλαρώσει στο βύσμα, θυμάσαι να το έχεις πατήσει απότομα και να βγήκε μόνο του; Δεν θέλει και πολύ!
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πρόβλημα με laptop
#32
Καταχωρήθηκε 28 Φεβρουάριος 2018 - 16:25
Η αληθεια ειναι πως παλιοτερα ειχε φαει αρκετα τραβηγματα το καλωδιο με το ποδι απο τους δικος μου αλλα εχουν περασει μηνες και μηνες απο τοτε...
#33
Καταχωρήθηκε 28 Φεβρουάριος 2018 - 19:35
κλασικη περιπτωση βλαβης
#34
Καταχωρήθηκε 04 Μάιος 2018 - 19:14
Που έμπλεξα.....2 μήνες έχουν περάσει από τοτε που στείλαν το λαπτοπ στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα και ακόμα είναι υπό τεχνικό έλεγχο. Μου δωσαν και ένα λάπτοπ παλιό, χωρίς καν μπαταρία. Κοροιδία. Το δέχτηκα νομίζοντας πως θα έκανε το πολύ ένα μήνα να φτιαχτεί. Στο τηλέφωνο ούτε καν συνδεεται η τεχνική υποστήριξη. Θα πάω αύριο να τους επιστρέψω το λάπτοπ και να ζητήσω να μου δώσουν ένα παρόμοιο με αυτό που αγόρασα της ίδιας εταιρίας ή με τα ίδια χαρακτηριστηκά, όπως προβλέπει η εκτεταμένη εγγυηση που πλήρωσα. Δηλ. ι7 6700HQ, 16 GB RAM, 1060 GTX, 17'' 128GB SSD+ 1 TB HDD.Αλλιώς θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω (1500+ ευρώ) ή θα πάω στο συνήγορο του καταναλωτή. Και πολύ τους ανέχτηκα. Δεν ξαναπέρνω laptop....
#35
Καταχωρήθηκε 04 Μάιος 2018 - 19:56
Κρατα μας ενημερους!
that's a dude!
#36
Καταχωρήθηκε 04 Μάιος 2018 - 22:55
Και πολύ σου πήρε να το καταλάβεις. Μια φορά αγορασα και εγώ λαπτοπ και μάπα μου βγήκε xD Επιτραπέζιοι μακράν καλυτεροι.
Κρατα μας ενημερους!
Δυστηχώς μένω εκτός Θεσσαλονίκης και δεν μπορούσα να πηγαίνω εκεί κάθε μέρα. Κακώς δεν εκμεταλλεύτηκα το Πάσχα πάντως. Η πλάκα είναι πως νόμιζα πως το Πλαίσιο ήταν το χειρότερο, αλλά φαίνεται το ξεπεράσαν. Είχα παλιότερα ένα λάπτοπ από εκεί που και αυτό τα φτυσε, αλλά τουλάχιστον άντεξε 6 χρόνια και δεν το κρατήσαν τόσο στο service.
Μου πρότειναν γνωστοί να στείλω mail και στην κατασκευάστρια (HP) για να εκθέσω το συγκεκριμένο Public, κρατώντας το βέβαια κρυφό από αυτούς αύριο.
#37
Καταχωρήθηκε 04 Μάιος 2018 - 23:08
Οσο για το λάπτοπ, αντε να δούμε τι θα κανουν. Ικανους τους εχω κάπως να την σκαπουλαρουν.
that's a dude!
#38
Καταχωρήθηκε 05 Μάιος 2018 - 03:33
Που έμπλεξα.....2 μήνες έχουν περάσει από τοτε που στείλαν το λαπτοπ στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα και ακόμα είναι υπό τεχνικό έλεγχο. Μου δωσαν και ένα λάπτοπ παλιό, χωρίς καν μπαταρία. Κοροιδία. Το δέχτηκα νομίζοντας πως θα έκανε το πολύ ένα μήνα να φτιαχτεί. Στο τηλέφωνο ούτε καν συνδεεται η τεχνική υποστήριξη. Θα πάω αύριο να τους επιστρέψω το λάπτοπ και να ζητήσω να μου δώσουν ένα παρόμοιο με αυτό που αγόρασα της ίδιας εταιρίας ή με τα ίδια χαρακτηριστηκά, όπως προβλέπει η εκτεταμένη εγγυηση που πλήρωσα. Δηλ. ι7 6700HQ, 16 GB RAM, 1060 GTX, 17'' 128GB SSD+ 1 TB HDD.Αλλιώς θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω (1500+ ευρώ) ή θα πάω στο συνήγορο του καταναλωτή. Και πολύ τους ανέχτηκα. Δεν ξαναπέρνω laptop....
Αν δεν τους κανεις τσαμπουκα δεν προκειται να δεις προκοπη... 4 μηνες ετρεχα επειδη το λαπτοπ για καποιο λογο ετρωγε φριζαρισμα, εκαναν ενα φορματ ετσι για να χουμε και μου το εδωσαν σαν φτιαγμενο... μιση ωρα μετα παλι φριζαρε... τους το δινω παλι το στελνουν αντιπροσοπια... ΠΑΛΙ τιποτα δεν ειχε... με εβγαζαν τρελο δηλαδη... επρεπε να το στειλω ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ φορα αλλα αυτη τη φορα το πηγα κατευθειαν σε αντιπροσωπια και στο Ηρακλειο (γιατι ειχα παει ρεθυμνο για καλοκαιρι)... με τα πολλα βρηκαν την μητρικη καμμενη και επρεπε να το αντικαταστησουν...
εχει και επιλογο... ο τυπας μου ελεγε οτι εβαλα στραβα και καλα μια RAM και οτι αυτη κατεστρεψε την motherboard.. την βαζω μετα απο κατι μηνες... μια χαρα ολα... Ναι οντως ειχα αγορασει μια μνημη ram αλλα αυτο εγινε ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ το φριζαρισμα...
Γενικα αν δεν κανεις τσαμπουκα δεεεν... μου εδωσαν το αισθημα οτι οσα ξερει ενας παππους βοσκος απο υπολογιστες τοσα ξερουν κι αυτοι.
ΕΕΕΕ ΧΑΛΑΣΙΕ ΤΟ ΜΠΙΠΛΙΚΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΟΡΜΑΤ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΓΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΙΑΞΕΙ!! ΑΝ ΔΙΕ ΣΚΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΚΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ
Αααα σε Public το πήγες? Ε τι να περιμένεις, τα Public ειναι τα χειρότερα με διαφορά γενικώς. Μην ξαναπας σε αυτους.
Οσο για το λάπτοπ, αντε να δούμε τι θα κανουν. Ικανους τους εχω κάπως να την σκαπουλαρουν.
ελα ρεεε, υπαρχει και το Πλαισιο XD
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Scarlet D.: 05 Μάιος 2018 - 03:33
#39
Καταχωρήθηκε 05 Μάιος 2018 - 17:05
Mε δουλεύουν κιόλας. Λέει στο σέρβις θα πάρει τηλεφωνο στη HP να ρωτήσει και θα με ενημερώσει το μεσημέρι 3-4. Φυσικά δεν με παίρνει τηλέφωνο καθόλου. Παίρνω εγώ, είναι άλλο παιδί στη θέση του λόγω αλλαγης βάρδιας. Του λεω το και το, δεν με πηρε κανείς τηλέφωνο, μπορείτε να με ενημερώσετε;
Και μου λέει: "Πως να σας ενημερώσω, αφού η αντιπροσωπεία Σάββατο είναι κλειστή! Από Δευτέρα".
Τι να πω....
#40
Καταχωρήθηκε 05 Μάιος 2018 - 18:04
Δευτέρα όμως κάντους ξεφτίλα αμα δεν σε πάρουν, το ζητάει ο οργανισμός τους, πέτα τους και κανα υπονοούμενο άμα θέλεις και για το ότι δεν είναι εξυπηρετικοί η ότι οι μάρκες τους χαλάνε εύκολα και βασιλιά θα σε έχουν...
#42
Καταχωρήθηκε 06 Μάιος 2018 - 00:43
Σου δώσανε κάποια σύμβαση για την εγγύηση; Αν νομίζεις ότι οι όροι της δεν ισχύουν μπορείς να πας στο συνήγορο του καταναλωτή, συνήθως με μία καταγγελία επισπεύδονται οι διαδικασίες επισκευής.
![]()
Έχω συντάξει ήδη μια επιστολή για τον Συνήγορο. Θα την ξανακοιτάξω αύριο για κάποιες διορθώσεις και θα τη στείλω. Φυσικά θα τους πάρω τηλ και τη Δευτέρα και θα το αναφέρω αυτό
#43
Καταχωρήθηκε 06 Μάιος 2018 - 18:50
Εχεις το ιδιο μεγαλο προβλημα με μενα...Humongous Problem...HP.
#44
Καταχωρήθηκε 08 Μάιος 2018 - 10:46
Που έμπλεξα.....2 μήνες έχουν περάσει από τοτε που στείλαν το λαπτοπ στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα και ακόμα είναι υπό τεχνικό έλεγχο. Μου δωσαν και ένα λάπτοπ παλιό, χωρίς καν μπαταρία. Κοροιδία. Το δέχτηκα νομίζοντας πως θα έκανε το πολύ ένα μήνα να φτιαχτεί. Στο τηλέφωνο ούτε καν συνδεεται η τεχνική υποστήριξη. Θα πάω αύριο να τους επιστρέψω το λάπτοπ και να ζητήσω να μου δώσουν ένα παρόμοιο με αυτό που αγόρασα της ίδιας εταιρίας ή με τα ίδια χαρακτηριστηκά, όπως προβλέπει η εκτεταμένη εγγυηση που πλήρωσα. Δηλ. ι7 6700HQ, 16 GB RAM, 1060 GTX, 17'' 128GB SSD+ 1 TB HDD.Αλλιώς θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω (1500+ ευρώ) ή θα πάω στο συνήγορο του καταναλωτή. Και πολύ τους ανέχτηκα. Δεν ξαναπέρνω laptop....
Καντο χτες , αν εχει βλαβη στην μητρικη η αντιπροσωπεια δεν καθετε να την διωρθωσει αλλα αντικαθιστα την μητρικη , υπολογισε ποσο θα αργησει να ερθει η νεα μητρικη βαλε και τα παρεδωσε HP-Public θα αργησεις αρκετα
#45
Καταχωρήθηκε 08 Μάιος 2018 - 11:23
Βασικά το πρόβλημα είναι η εγγύηση, επειδή είναι από τα public υποθέτω πρέπει να περάσει από αυτούς για να δικαιούσαι την αλλαγή με αποτέλεσμα να μην μπορείς να πας κατευθείαν στην αντιπροσωπεία.
Το αναφέρω γιατί έτυχε να χαλάσει hp laptop που ήταν σε εγγύηση και ήταν αγορασμένο από mediamarkt. Στα συγκεκριμένα καταστήματα μαζεύουν όλες τις βλάβες μέσα στην εβδομάδα και τα στέλνουν Παρασκευή στον προμηθευτή.
Αν εσύ τους πας (ή φτάσει) το πράμα σου Παρασκευή, πάει για την επόμενη εβδομάδα, αν το πήγαινες απευθείας στον προμηθευτή γλυτώνεις κάποιο χρόνο.
Μετά είναι αυτό που λέει ο Karapetsov, πρέπει να έρθει το ανταλλακτικό (μητρική), υποθέτω κρατάνε σε stock τα ψιλό κοκο, δηλαδή κανά audio/power jack, δίσκους, μνήμες αλλά μητρικές που στοιχίζουν υποθέτω είναι κατά παραγγελία ειδικά για το δικό σου που είναι αρκετά ακριβό.
Τέσπα και πάλι δύο μήνες είναι πολύ, πες μας τι έγινε σήμερα.