Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
DmJapan → Erisadesu
Ε το συγκεκριμένο που μου έδωσες δεν ήταν και τόσο hip hop. Πάλι καλά γιατί την ποπ την αντέχω. Με την hip hop και την r'n'b αν δεν έχω πιει και δεν έχω όρεξη για χορό υπάρχει ένα σχετικό πρόβλημα. :P
Ok, I love these girls. Thank you oneechan. Θα παραμείνω καλό παιδί, το υπόσχομαι. :P
Απρ 15 2010 06:07


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
