Community Status Updates
Kai → Hanzo
Ok, έφτασα στο 9 ήδη από χθες και πρέπει να ομολογήσω ότι φεύγει πολύ ευχάριστα η σειρά. Δεν μπορώ να πω ότι γέλασα πάρα πολύ στις κωμικές στιγμές αλλά δεν παύει να παραμένει πολύ ενδιαφέρον, οπότε ευχαριστώ για το ψήσιμο να το αρχίσω.
Θα πάω να ευχαριστήσω και τον Great General μιας και έβαλε πρώτος το λιθαράκι γι' αυτό.
Oct 09 2011 15:17


This status update has reached the maximum number of replies allowed
