Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
Kenny
Μετά από τόσα ποστ το ψιλοκαταλαβαίνω,αλλά να μην γράψεις για το 8ο OVA του Hellsing;Ιεροσυλία[SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=DHawGwvxSjU[/YOUTUBE][/SPOILER]Θα στείλω τα παράσιτα του Oyashiro.:P
Σεπ 12 2011 10:10


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
