Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
GhostPrince
Το 3Ds man το είχα κατεβάσει πέρσι και με που το δοκίμασα 1 ώρα το έσβησα,καταλαβαίνω τι λούκι τραβάς:laugh:
Έλιωσα για έναν μήνα(γιατί ξέρεις Ιούλιο φροντιστήριο και από τώρα διάβασμα πάλι).Εσύ αν θυμάμαι καλά έβλεπες gintama;Αν ναι πως πας εκεί;Εγώ είμαι στο 216.
Αύγ 24 2011 21:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
