Community Status Updates
specialistas4
→
iristella
Καλησπέρα,για να σε ρωτήσω.Έφτιαξα ένα avatar(κινούμενο gif) από photoshop αλλά το έβαλα και δεν δουλεύει(εμφανίζετε σαν απλή εικόνα).Ίσως να είναι δικό μου λάθος γιατί δοκίμασα το photoshop πρώτη φορά αλλά σε προγράμματα δεν έχει πρόβλημα.Μήπως επειδή είναι 1mb(που πρέπει να είναι μικρότερο) μου το μετατρέπει το φόρουμ σε απλή εικόνα?
Aug 21 2011 17:09


This status update has reached the maximum number of replies allowed
