Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

specialistas4 → GhostPrince

Εγώ αρχίζω από την άλλη βδομάδα να μην έχω χρόνο γιατί ξεκινώ φροντιστήριο για 3η λυκείου. Υπάρχει ζωή χωρίς πρόσβαση στο νετ;:P 3d animation;Σε ζηλεύω,εγώ ούτε απλές γνώσεις photoshop δεν έχω χρόνο να μάθω:cry:
Αύγ 18 2011 21:36