Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
GhostPrince
Εγώ αρχίζω από την άλλη βδομάδα να μην έχω χρόνο γιατί ξεκινώ φροντιστήριο για 3η λυκείου.
Υπάρχει ζωή χωρίς πρόσβαση στο νετ;:P
3d animation;Σε ζηλεύω,εγώ ούτε απλές γνώσεις photoshop δεν έχω χρόνο να μάθω:cry:
Αύγ 18 2011 21:36


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
