Jump to content


Community Status Updates


Photo

specialistas4 → Jorg

Aαα οκ,καλή ξεκούραση να έχεις λοιπόν.Αυτό το τελευταίο που λες μου δίνει κουράγιο:P Κάτι άσχετο που μου ήρθε τώρα,εσείς που είστε Κρήτη που σας πάνε συνήθως 3ήμερες,πενταήμερες κ.τ.λ.
Aug 14 2011 12:06