Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
Kamui
Ρε συ αφού δεν σου αρέσει το dw μην κάνεις τόσες υπεράνθρωπες προσπάθειες να το δεις.Δεν καταλαβαίνω από την μία να το στολίζεις και από την άλλη να το παρακολουθείς.Btw,nice set από γέρο σε γέρο πας:bleh:
Ιούν 12 2011 15:45


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
