Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

specialistas4 → Kamui

Ρε συ αφού δεν σου αρέσει το dw μην κάνεις τόσες υπεράνθρωπες προσπάθειες να το δεις.Δεν καταλαβαίνω από την μία να το στολίζεις και από την άλλη να το παρακολουθείς.Btw,nice set από γέρο σε γέρο πας:bleh:
Ιούν 12 2011 15:45