Jump to content


Community Status Updates


Photo

specialistas4 → Kamui

2 μέρες μετά...:sigh2: Για την παρουσίαση της sony δεν έχεις δίκιο.Παρουσίασε εντυπωσιακούς τίτλους και κέρδισε της εντυπώσεις με το psvita και την τιμή που το πρόσφερε.Πάντως με την ubisoft φρίκαρα με την γελοιότητα τους,το ίδιο και με την microsoft.Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση έχθρα από τους περισσότερους για το wiiU,εμένα μου άρεσε.
Jun 09 2011 22:02