Community Status Updates
specialistas4
→
Petran79
Ναι τι λες τώρα,για να στειρώσει τη δική μου πλήρωσα 100 ευρώ!Άσε το 40άρι για το κάθε εμβόλιο και τα χρήματα για ειδική τροφή διότι έχει ευαίσθητο στομάχι.Ευτυχώς,πάντα όσα πληρώνεις σε καλή τροφή,τα γλυτώνεις από γιατρούς.Τώρα που λες για τους Δήμους,καθώς έψαχνα για το γατάκι που σου είπα πριν,έμαθα ότι δεν δίνουν καν χορηγήσεις στους δήμους για φιλοζωικούς οργανισμούς και εδώ έχουμε 5 καταφύγια για σκύλους,τα στειρώνουν,τα ταίζουν κ.τ.λ,όλα με έξοδα του Δήμου(ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοιες προσπάθειες).Σκατά κράτος,αλλά και νοοτροπία εφόσον έχεις τον κάθε διεστραμμένο κάθαρμα να βάζει φόλες και χιλιάδες άτομα να αναλαμβάνουν την ευθύνη να υιοθετήσουν ένα ζώο και ή να το έχουν κλεισμένο ώρες μόνο του ή να το παρατάνε στην πρώτη δυσκολία.This is Greece!
Jun 05 2011 11:03


This status update has reached the maximum number of replies allowed
