Jump to content


Community Status Updates


Photo

specialistas4 → Kamui

Τώρα που λες για γεωμετρία,την άλλη εβδομάδα γράφω Πέμπτη γεωμετρία και Παρασκευή Βιολογία.Οπότε γεωμετρία δεν ξέρω τίποτα και ούτε έχω σκοπό να μάθω,πάω για την βιολογία.Πωωω άσε που γράφω και Δευτέρα-Τρίτη...ξενέρωμα.
May 27 2011 13:34