Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
Kamui
Ας την ευχαριστηθείς λοιπόν τώρα,διότι στην τρίτη λυκείου από την βιασύνη δεν θα προλάβεις.Πως έγραψες?Εγώ Αγγλικά μία χαρά,δεν διάβασα τίποτα αλλά είδα D-gray man με eng subs δεν ξέρω αν μετράει για προετοιμασία:hmmm:
Μάι 27 2011 13:25


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
