Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

specialistas4 → Kamui

Ας την ευχαριστηθείς λοιπόν τώρα,διότι στην τρίτη λυκείου από την βιασύνη δεν θα προλάβεις.Πως έγραψες?Εγώ Αγγλικά μία χαρά,δεν διάβασα τίποτα αλλά είδα D-gray man με eng subs δεν ξέρω αν μετράει για προετοιμασία:hmmm:
Μάι 27 2011 13:25