Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
Hellraider
Βάζεις όλον τον φάκελο στο PSP/GAME,τώρα πως ακριβώς δουλεύουν τα παιχνίδια του gba δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω,αλλά δεν πιστεύω να είναι δύσκολο.Εσύ τουλάχιστον έχεις DS,εμένα που μου χάλασε στις δόξες του όταν το είχα χακάρει:'(
Απρ 13 2011 20:30


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
