Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
ice_hime
Nαι το γνωρίζω,πολύ ταλαντούχος,έχω δει διάφορες δουλείες του.Για να σε ρωτήσω,το σχεδιό του hikaru no go είναι άψογο όπως αυτό του deathnote που το έχει σχεδιάσει πάλι ο Obata ? ή απλό και ενοχλητικό όπως γίνεται στην πορεία του bakuman ?
Απρ 05 2011 14:11


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
