Jump to content


Community Status Updates


Photo

specialistas4 → Jorg

Ωραιο το ova αλλα εφαγα πολυ σποιλερ για τα επομενα επεισοδια.Δεν εχω δει ακομη το fractale και το wandering son,δεν ξερω κατα ποσο θα μου αρεσουν.Το gosick δεν εχει αφησει και πολυ καλες εντυπωσεις παντως...
Jan 19 2011 18:39