Community Status Updates
specialistas4
→
Jorg
Ωραιο το ova αλλα εφαγα πολυ σποιλερ για τα επομενα επεισοδια.Δεν εχω δει ακομη το fractale και το wandering son,δεν ξερω κατα ποσο θα μου αρεσουν.Το gosick δεν εχει αφησει και πολυ καλες εντυπωσεις παντως...
Jan 19 2011 18:39


This status update has reached the maximum number of replies allowed
